[Honda XL1000 Varadero] Honda XL1000 Varadero –
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Honda XL1000 Varadero] Honda XL1000 Varadero –
Dyskusja na temat: Honda XL1000 Varadero – turystyczny gigant
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda XL1000 Varadero – turystyczny gigant
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda XL1000 Varadero – turystyczny gigant
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Do autora, wyglad jest kwestia gustu i tak np. BMW1200GS jest jakes 500razy ladnieszy niz Varadero ktore pachnie tandeta, i tez tak wyglada. Tele bylo postow na temat gustow, ze sugerowanie co jest brzydsze jest conajmniej nie na miejscu, bo zawsze jest to kwiestia gustu, a mnie naprawde nie obchodzi jaki autor ma gust!!! prosze z o zmiene textu, albo zmiene Autora.....<br><hr>wujek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się. R 1200 GS wygląda bardzo OK. A jak wygląda wiadro każdy widzi... IMHO to jeden z brzydszych motocykli jakie wypuszczono. Sam jeżdżę Yamahą więc nie jestem związany ani z Hondą ani z BMW.<br><hr>MXKomentatorzy napisał(a):Do autora, wyglad jest kwestia gustu i tak np. BMW1200GS jest jakes 500razy ladnieszy niz Varadero ktore pachnie tandeta, i tez tak wyglada. Tele bylo postow na temat gustow, ze sugerowanie co jest brzydsze jest conajmniej nie na miejscu, bo zawsze jest to kwiestia gustu, a mnie naprawde nie obchodzi jaki autor ma gust!!! prosze z o zmiene textu, albo zmiene Autora.....<br><hr>wujek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niestety, ale tekst wygląda jakby autor napisał go wyłącznie na podstawie zdjęć z internetu. Elementy, na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie używanej sztuki można umieścić w opisie każdego innego motocykla. Niestety, ale zabrakło informacji o jakichś typowych dla modelu przypadłościach.
Ciekaw też jestem w jaki sposób zintegrowany układ hamulcowy ułatwia manewrowanie przy niewielkich prędkościach i jak to jest, że ogranicza nurkowanie.<br><hr>m.
Ciekaw też jestem w jaki sposób zintegrowany układ hamulcowy ułatwia manewrowanie przy niewielkich prędkościach i jak to jest, że ogranicza nurkowanie.<br><hr>m.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Drogi czytelniku, spieszę z informacją. Tak się składa, że Viadrem miałem okazję pokonać dość daleką trasę, więc moja wiedza nie opiera się na tej zaczerpniętej z internetu. Druga sprawa: uważasz, że czepianie się na siłę i sztuczne wyszukiwanie nieprzyjemności było by dobrym pomysłem? Ja i osoba, której Viadrem dane było mi jeździć, nie zauważyła jakiś szczególnych elementów, o których powinienem wspomnieć, a nie wspomniałem. <br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):Niestety, ale tekst wygląda jakby autor napisał go wyłącznie na podstawie zdjęć z internetu. Elementy, na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie używanej sztuki można umieścić w opisie każdego innego motocykla. Niestety, ale zabrakło informacji o jakichś typowych dla modelu przypadłościach.
Ciekaw też jestem w jaki sposób zintegrowany układ hamulcowy ułatwia manewrowanie przy niewielkich prędkościach i jak to jest, że ogranicza nurkowanie.<br><hr>m.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Napisałem tylko, że tekst wygląda tak, a nie inaczej - potraktuj to jako konstruktywną krytykę. Nie, nie uważam, że należy czepiać się na siłę, ale zabrakło informacji o typowych problemach bądź ich braku.Komentatorzy napisał(a):Niestety, ale tekst wygląda jakby autor napisał go wyłącznie na podstawie zdjęć z internetu. Elementy, na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie używanej sztuki można umieścić w opisie każdego innego motocykla. Niestety, ale zabrakło informacji o jakichś typowych dla modelu przypadłościach.
Ciekaw też jestem w jaki sposób zintegrowany układ hamulcowy ułatwia manewrowanie przy niewielkich prędkościach i jak to jest, że ogranicza nurkowanie.<br><hr>m.<br>Komentatorzy napisał(a):Drogi czytelniku, spieszę z informacją. Tak się składa, że Viadrem miałem okazję pokonać dość daleką trasę, więc moja wiedza nie opiera się na tej zaczerpniętej z internetu. Druga sprawa: uważasz, że czepianie się na siłę i sztuczne wyszukiwanie nieprzyjemności było by dobrym pomysłem? Ja i osoba, której Viadrem dane było mi jeździć, nie zauważyła jakiś szczególnych elementów, o których powinienem wspomnieć, a nie wspomniałem. <br><hr>Boczo<br>
Proszę o informację jak CBS pomaga w manewrowaniu przy małych prędkościach i jak zapobiega nurkowaniu przodu przy hamowaniu.<br><hr>m.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja, ja odpowiem! Mogę? Przy układzie CBS hamowane są oba koła jednocześnie. Oznacza to że przy hamowaniu wyłącznie poprzez naciśnięcie przedniej dźwigni działa też tylny zacisk. To z kolei oznacza, że na skutek hamowania działa nie tylko siłą kompresująca przednie zawieszenia, ale też siła kompresująca tyle zawieszenie. Właśnie kompresja tyłu zapobiegająca jego podnoszeniu przy hamowaniu ogranicza nurkowanie przodu. Oczywiście nie eliminuje zupełnie to nurkowania przodu zupełnie, oczywiście motocykl będzie siadał na przodzie, ale będzie to mierzalnie mniej niż bez stosowania CBS i przy hamowaniu samym przodem. CBS przy małych prędkościach pomaga gdy jeździ się po górskich dróżkach gdzie są podjazdy i trzeba np. ruszyć mocno pod górę z miejsca. Trzymając dowolny hamulec masz stabilnie oparte o podłoże oba koła, motocykl na luźnej nawierzchni ma mniejszą tendencję do ześlizgiwania się. To samo dotyczy zresztą stromych zjazdów i wielu innych sytuacji o których zapewne doskonale wiesz.<br><hr>MądralaKomentatorzy napisał(a):Niestety, ale tekst wygląda jakby autor napisał go wyłącznie na podstawie zdjęć z internetu. Elementy, na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie używanej sztuki można umieścić w opisie każdego innego motocykla. Niestety, ale zabrakło informacji o jakichś typowych dla modelu przypadłościach.
Ciekaw też jestem w jaki sposób zintegrowany układ hamulcowy ułatwia manewrowanie przy niewielkich prędkościach i jak to jest, że ogranicza nurkowanie.<br><hr>m.<br>Komentatorzy napisał(a):Drogi czytelniku, spieszę z informacją. Tak się składa, że Viadrem miałem okazję pokonać dość daleką trasę, więc moja wiedza nie opiera się na tej zaczerpniętej z internetu. Druga sprawa: uważasz, że czepianie się na siłę i sztuczne wyszukiwanie nieprzyjemności było by dobrym pomysłem? Ja i osoba, której Viadrem dane było mi jeździć, nie zauważyła jakiś szczególnych elementów, o których powinienem wspomnieć, a nie wspomniałem. <br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Napisałem tylko, że tekst wygląda tak, a nie inaczej - potraktuj to jako konstruktywną krytykę. Nie, nie uważam, że należy czepiać się na siłę, ale zabrakło informacji o typowych problemach bądź ich braku.
Proszę o informację jak CBS pomaga w manewrowaniu przy małych prędkościach i jak zapobiega nurkowaniu przodu przy hamowaniu.<br><hr>m.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja, ja odpowiem! Mogę? Przy układzie CBS hamowane są oba koła jednocześnie. Oznacza to że przy hamowaniu wyłącznie poprzez naciśnięcie przedniej dźwigni działa też tylny zacisk. To z kolei oznacza, że na skutek hamowania działa nie tylko siłą kompresująca przednie zawieszenia, ale też siła kompresująca tyle zawieszenie. Właśnie kompresja tyłu zapobiegająca jego podnoszeniu przy hamowaniu ogranicza nurkowanie przodu. Oczywiście nie eliminuje zupełnie to nurkowania przodu zupełnie, oczywiście motocykl będzie siadał na przodzie, ale będzie to mierzalnie mniej niż bez stosowania CBS i przy hamowaniu samym przodem. CBS przy małych prędkościach pomaga gdy jeździ się po górskich dróżkach gdzie są podjazdy i trzeba np. ruszyć mocno pod górę z miejsca. Trzymając dowolny hamulec masz stabilnie oparte o podłoże oba koła, motocykl na luźnej nawierzchni ma mniejszą tendencję do ześlizgiwania się. To samo dotyczy zresztą stromych zjazdów i wielu innych sytuacji o których zapewne doskonale wiesz.<br><hr>MądralaKomentatorzy napisał(a):Niestety, ale tekst wygląda jakby autor napisał go wyłącznie na podstawie zdjęć z internetu. Elementy, na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie używanej sztuki można umieścić w opisie każdego innego motocykla. Niestety, ale zabrakło informacji o jakichś typowych dla modelu przypadłościach.
Ciekaw też jestem w jaki sposób zintegrowany układ hamulcowy ułatwia manewrowanie przy niewielkich prędkościach i jak to jest, że ogranicza nurkowanie.<br><hr>m.<br>Komentatorzy napisał(a):Drogi czytelniku, spieszę z informacją. Tak się składa, że Viadrem miałem okazję pokonać dość daleką trasę, więc moja wiedza nie opiera się na tej zaczerpniętej z internetu. Druga sprawa: uważasz, że czepianie się na siłę i sztuczne wyszukiwanie nieprzyjemności było by dobrym pomysłem? Ja i osoba, której Viadrem dane było mi jeździć, nie zauważyła jakiś szczególnych elementów, o których powinienem wspomnieć, a nie wspomniałem. <br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Napisałem tylko, że tekst wygląda tak, a nie inaczej - potraktuj to jako konstruktywną krytykę. Nie, nie uważam, że należy czepiać się na siłę, ale zabrakło informacji o typowych problemach bądź ich braku.
Proszę o informację jak CBS pomaga w manewrowaniu przy małych prędkościach i jak zapobiega nurkowaniu przodu przy hamowaniu.<br><hr>m.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gs 500 razy ładniejszy od viadra... hmm macie racje o gustach się nie dyskutuje ale tandetne to ono na pewno nie jest chociażby z racji bezawaryjności czego o BMW raczej nie można powiedzieć.
<br><hr>gość
<br><hr>gość
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Test oceniam dobrze jednak autor za bardzo skupił się na osłonach na ręce... To nie jest plastik i to nie ma być ładne - to ma być praktyczne i takie jest. Dlaczego zamiast napisać że są bardzo dobre bo chronią przed wiatrem i deszczem to napisał że są duże i brzydkie ?? Myślę że Varadero motocyklem do lansu nie jest jednak zapakowany w kufry oklejony wzbudzi podziw nie jednego człowieka. Jest to naprawdę bardzo dobry, niezawodny i prze wygodny motocykl w dalekie trasy. To czy jest ładny czy nie niech każdy oceni sam jednak w motocyklach turystycznych nie wygląd odgrywa główną rolę a jakość i praktyczność a tego Varadero nie brakuje. Nie mniej jednak szacunek wielki dla ścigacza.pl że zainteresowali się tym modelem i w końcu przeprowadzili test. <br><hr>Młody
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czy mozesz sprecyzowac na czym opierasz swoja hipoteze bezawaryjnosci Hondy w porownianiu z GSem? jakies dowody, zestawienia, cokolowiek? <br><hr>wujekKomentatorzy napisał(a):Gs 500 razy ładniejszy od viadra... hmm macie racje o gustach się nie dyskutuje ale tandetne to ono na pewno nie jest chociażby z racji bezawaryjności czego o BMW raczej nie można powiedzieć.
<br><hr>gość<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Od 1969 kiedy to honda wypuscila legendarny cb 750 stoi ta marka na 1 miejscu pod wzgledem niezawodnosci ! mialem 3 inne marki i moge porownac jak sie na honde przestawilem (xrv 750)Komentatorzy napisał(a):Gs 500 razy ładniejszy od viadra... hmm macie racje o gustach się nie dyskutuje ale tandetne to ono na pewno nie jest chociażby z racji bezawaryjności czego o BMW raczej nie można powiedzieć.
<br><hr>gość<br>Komentatorzy napisał(a):czy mozesz sprecyzowac na czym opierasz swoja hipoteze bezawaryjnosci Hondy w porownianiu z GSem? jakies dowody, zestawienia, cokolowiek? <br><hr>wujek<br>
A bmw to czasem sie poci jakby lancuch zamiast kardana mialo.<br><hr>kilometerfresser
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no to rzczywiscie mnie przekonales... a ja ci powiem ze kurierzy w Londynie cisna 20-letnimi boxerami albo jeszcze starszymi K i robia przebiegi nieosiagalne dla innych marek, niestety starych Hond jak na lekarstwo...<br><hr>wujekKomentatorzy napisał(a):Gs 500 razy ładniejszy od viadra... hmm macie racje o gustach się nie dyskutuje ale tandetne to ono na pewno nie jest chociażby z racji bezawaryjności czego o BMW raczej nie można powiedzieć.
<br><hr>gość<br>Komentatorzy napisał(a):czy mozesz sprecyzowac na czym opierasz swoja hipoteze bezawaryjnosci Hondy w porownianiu z GSem? jakies dowody, zestawienia, cokolowiek? <br><hr>wujek<br>Komentatorzy napisał(a):Od 1969 kiedy to honda wypuscila legendarny cb 750 stoi ta marka na 1 miejscu pod wzgledem niezawodnosci ! mialem 3 inne marki i moge porownac jak sie na honde przestawilem (xrv 750)
A bmw to czasem sie poci jakby lancuch zamiast kardana mialo.<br><hr>kilometerfresser<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
byłem teraz na Rajdzie Katyńskim,i ma dla miłośników GSów smutną nowinkę,chyba trzy widziałem na lawecie,wiecznie się coś tam jeb**o,Viadra też były ale żadna na lawecie nie jechała,i teraz chcę kupic sobie Viadro na eskapady a wypad na Rajd Katyński przesunął moją szale właśnie na Viadro,była tam ekipa ze Szczecina (pozdrawiam)na GSach i sami przyznali ze są one mocno przereklamowane,to tyle ode mnie,jakby ktoś miał Viadro do sprzedania to niech napisze ale interesuje mnie Viadro gaznikowe<br><hr>fajerstarter
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sie ma Fajer! kup cos w koncu bo na Rajdzie Katynskim 9 lubilem patrzec jak znasz sie na mechanice swojej maszyny nieraz! Viadro super,jechalem na tylnym siedzeniu z Czarnym, tak by zobaczyc jak tam sie jezdzi w Kronsztad,idzie ostro,kup bezawaryjna,naRRty. T<br><hr>TwardyKomentatorzy napisał(a):byłem teraz na Rajdzie Katyńskim,i ma dla miłośników GSów smutną nowinkę,chyba trzy widziałem na lawecie,wiecznie się coś tam jeb**o,Viadra też były ale żadna na lawecie nie jechała,i teraz chcę kupic sobie Viadro na eskapady a wypad na Rajd Katyński przesunął moją szale właśnie na Viadro,była tam ekipa ze Szczecina (pozdrawiam)na GSach i sami przyznali ze są one mocno przereklamowane,to tyle ode mnie,jakby ktoś miał Viadro do sprzedania to niech napisze ale interesuje mnie Viadro gaznikowe<br><hr>fajerstarter<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie pamiętam, żebym kogoś woził.Komentatorzy napisał(a):byłem teraz na Rajdzie Katyńskim,i ma dla miłośników GSów smutną nowinkę,chyba trzy widziałem na lawecie,wiecznie się coś tam jeb**o,Viadra też były ale żadna na lawecie nie jechała,i teraz chcę kupic sobie Viadro na eskapady a wypad na Rajd Katyński przesunął moją szale właśnie na Viadro,była tam ekipa ze Szczecina (pozdrawiam)na GSach i sami przyznali ze są one mocno przereklamowane,to tyle ode mnie,jakby ktoś miał Viadro do sprzedania to niech napisze ale interesuje mnie Viadro gaznikowe<br><hr>fajerstarter<br>Komentatorzy napisał(a):sie ma Fajer! kup cos w koncu bo na Rajdzie Katynskim 9 lubilem patrzec jak znasz sie na mechanice swojej maszyny nieraz! Viadro super,jechalem na tylnym siedzeniu z Czarnym, tak by zobaczyc jak tam sie jezdzi w Kronsztad,idzie ostro,kup bezawaryjna,naRRty. T<br><hr>Twardy<br>
Ale ja po Rosji się boję jeździć na trzeźwo.
A poważnie polecam Viadro prawie 50 tys w 2 sezony: awarie wynikały tylko z tego, że wychodziły tematy ukryte przez handlarza.
Brakuje tylko napędu wałem.<br><hr>Czarny
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja w tym roku zrobiłem 16 000 km na wiadrze z 2002 roku na gaźniku motocykl praktycznie nie ma minusów poza spalaniem na banie przy większej prędkości, przy spokojnej jeździe litrowa jednostka jest w stanie spalić nawet 5l paliwa. Gadanie o tym że jest ciężki to brednie... prowadzi się lepiej jak motorowej który waży 60kg bezpieczeństwo jest bardzo duże ( zakręty, hamowanie, prowadzenie) nie wspominając o wygodzie ( mam 1.90 wzrostu). Kolejnym minusem ale to tylko w zimie jest układ CBS- ale kto śmiga w zimie, w tym roku nawet nie wyjeżdżam w garażu;)) W lecie CBS jest porostu idealny z dużej prędkości można wyhamować praktycznie w niewielkim odcinku na suchej nawierzchni bez zmniejszenia przyczepności kół. W porównaniu z drogimi samochodami wydaje mnie się że wiadro daje rade jeżeli chodzi o hamowanie.Plusem jest także układ chłodzenia ( 2 chłodnice jak w VTR 100;) ) motor praktycznie nie do zagotowania. Jak najbardziej polecam wiadro na długie wyprawy po szosie. Pozdrawiam wszystkich wiadrowiczów!<br><hr>SPS
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Odnośnie porównań viadra z gs-em.Miałem gs trzy sezony,trochę nim się potaczałem i nie narzekałem. To dobry i na pewno bezaawaryjny sprzętTteraz mam śliczne viaderko.Po pierwszym sezonie jestem zachwycony.To jest to czego szukałem.Motor jest nie za nowy bo z 99roku ale stan igła.Zrobiłem w sezonie 9 tys. km .bez żadnych problemów.Tak więc gs i viadro to zupełnie inne motory,każdy inny ale oba godne polecenia.Ważne co kto lubi.Aby do wiosny!!!!!!!!!<br><hr>Petros
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości