Buty Harley Davidson
• Strona 1 z 1
Buty Harley Davidson
Siemano
Potrzebuje rady małej.
Niedawno zrobiłem prawko na motor, w jeżdżeniu jestem jeszcze zielony. Prawdopodobnie po sezonie będę kupował pierwszy motor (jakaś 250 tylko duża - cruiser, albo jakiś naked, używana), ale tak się złożyło, że wyjechałem teraz do stanów i słyszałem, że można tu dużo taniej kupić buty na motor. Znalazłem buty Harley'a Davidsona za 90 $, a nie jest to jakoś strasznie dużo i tak się zastanawiam czy to się opłaca i czy są to dobre buty? Powiedzcie co o tym myślicie.
Ten model: http://www.harleydavidsonboot.com/h...
Wygodne, trochę wysokie co mnie dziwiło i nie mają wzmocnionego czuba, więc mogą się wycierać przy zmianie biegów. Ale są zajebiste ogólnie, dla mnie.
Pozdrawiam
P.S. Jeśli są jakieś inne które są na prawdę warte kupienia tutaj to podajcie mi proszę model i mam tu na myśli buty bardziej pod cruisery. Czyli skóra, a nie jakieś oczojebne białe lub kolorowe.
Potrzebuje rady małej.
Niedawno zrobiłem prawko na motor, w jeżdżeniu jestem jeszcze zielony. Prawdopodobnie po sezonie będę kupował pierwszy motor (jakaś 250 tylko duża - cruiser, albo jakiś naked, używana), ale tak się złożyło, że wyjechałem teraz do stanów i słyszałem, że można tu dużo taniej kupić buty na motor. Znalazłem buty Harley'a Davidsona za 90 $, a nie jest to jakoś strasznie dużo i tak się zastanawiam czy to się opłaca i czy są to dobre buty? Powiedzcie co o tym myślicie.
Ten model: http://www.harleydavidsonboot.com/h...
Wygodne, trochę wysokie co mnie dziwiło i nie mają wzmocnionego czuba, więc mogą się wycierać przy zmianie biegów. Ale są zajebiste ogólnie, dla mnie.
Pozdrawiam
P.S. Jeśli są jakieś inne które są na prawdę warte kupienia tutaj to podajcie mi proszę model i mam tu na myśli buty bardziej pod cruisery. Czyli skóra, a nie jakieś oczojebne białe lub kolorowe.
- terefere
- Świeżak