Suzuki GSX-F 750 93r. Problem!! Pomocy!!!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX-F 750 93r. Problem!! Pomocy!!!
Witam!
Mam mały problem z moim gsx0f 750 z 93 roku, otóż motor po gwałtownym odkręceniu gazu jakby się dławił, dopiero po chwili wkręca się na obroty, mówię tutaj o jeździe bo podczas postoju jak dodaję gazu wszystko jest w porządku. Przy jeździe jak powoli odkręcam manetke motor normalnie się zbiera. Filtr powietrza jest ok, świece wymienione, cewka i kable w porządku, gaźniki po oczyszczeniu, regulacji i synchronizacji, zawory sprawdzone lewego powietrza nie bierze. Najpierw podejrzewałem gaźnik więc próbowałem różnych kombinacji ustawienia iglicy i dalej to samo. Sprawdzałem też czujnik położenia przepustnic ale też wydaje mi się w porządku bo podczas kręcenia parametry na mierniku sie zmieniają ( na jednym kabelku z masą rezystancja rośnie a na drugim maleje). Teraz podejrzewam moduł zapłonowy ponieważ odkręciłem czujnik położenia i gdy motor był odpalony kręciłem nim najpierw w lewo później w prawo ale bez efektów, obroty sie nie podnosiły ani nie spadały, czyli jakby nie reagował na moje kręcenie. O ile dobrze kombinuje to moduł służy do opóźniana bądź przyśpieszania zapłonu czyli kręcąc czujnikiem silnik powinien pracować inaczej, np zmniejszać lub zwiększać obroty. Nie mam pojęcia jak sprawdzić ten moduł, może ktoś miał taki przypadek w swojej maszynie albo ma pomysł co może być winne. Motor nie dawno kupiłem jako nie palący, uruchomiłem i wyszło takie coś. Dwa razy już spalił mi się bezpiecznik od kierunkowskazów, kontrolki i oświetlenia licznika, najpierw standardowo był 10A, później dałem 15A a teraz jest 20A a powinien być 10A. Żarówki w kierunkowskazach mam 21W bo przy 10 watowych mrugały zbyt szybko. Nie wiem czy te dławienie jest z tym związane, dlatego proszę Was o jakieś porady szczegółowe w sprawie tego modułu bo nie wiem czy to są normalnie objawy że nie reaguje na kręcenie czujnikiem położenia przepustnicy.
Z góry dziękuje. Pozdrawiam
Mam mały problem z moim gsx0f 750 z 93 roku, otóż motor po gwałtownym odkręceniu gazu jakby się dławił, dopiero po chwili wkręca się na obroty, mówię tutaj o jeździe bo podczas postoju jak dodaję gazu wszystko jest w porządku. Przy jeździe jak powoli odkręcam manetke motor normalnie się zbiera. Filtr powietrza jest ok, świece wymienione, cewka i kable w porządku, gaźniki po oczyszczeniu, regulacji i synchronizacji, zawory sprawdzone lewego powietrza nie bierze. Najpierw podejrzewałem gaźnik więc próbowałem różnych kombinacji ustawienia iglicy i dalej to samo. Sprawdzałem też czujnik położenia przepustnic ale też wydaje mi się w porządku bo podczas kręcenia parametry na mierniku sie zmieniają ( na jednym kabelku z masą rezystancja rośnie a na drugim maleje). Teraz podejrzewam moduł zapłonowy ponieważ odkręciłem czujnik położenia i gdy motor był odpalony kręciłem nim najpierw w lewo później w prawo ale bez efektów, obroty sie nie podnosiły ani nie spadały, czyli jakby nie reagował na moje kręcenie. O ile dobrze kombinuje to moduł służy do opóźniana bądź przyśpieszania zapłonu czyli kręcąc czujnikiem silnik powinien pracować inaczej, np zmniejszać lub zwiększać obroty. Nie mam pojęcia jak sprawdzić ten moduł, może ktoś miał taki przypadek w swojej maszynie albo ma pomysł co może być winne. Motor nie dawno kupiłem jako nie palący, uruchomiłem i wyszło takie coś. Dwa razy już spalił mi się bezpiecznik od kierunkowskazów, kontrolki i oświetlenia licznika, najpierw standardowo był 10A, później dałem 15A a teraz jest 20A a powinien być 10A. Żarówki w kierunkowskazach mam 21W bo przy 10 watowych mrugały zbyt szybko. Nie wiem czy te dławienie jest z tym związane, dlatego proszę Was o jakieś porady szczegółowe w sprawie tego modułu bo nie wiem czy to są normalnie objawy że nie reaguje na kręcenie czujnikiem położenia przepustnicy.
Z góry dziękuje. Pozdrawiam
- Deni66
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/6/2009, 11:33
1. Włóż bezpiecznik 10A chyba że masz za dużo kasy na nową instalację elektryczną - usuń zwarcie.
2. Moim zdaniem to nie kwestia modułu - musisz odwiedzić dobry serwis tam powinni dać sobie radę z problemem.
Wiedza niestety kosztuje i trzeba za nią płacić.
2. Moim zdaniem to nie kwestia modułu - musisz odwiedzić dobry serwis tam powinni dać sobie radę z problemem.
Wiedza niestety kosztuje i trzeba za nią płacić.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości