zmiana biegów w tzr
• Strona 1 z 1
zmiana biegów w tzr
Witam mam pytanie, moze głupie ale wkońcu z kądś muszę się dowiedzieć.
Nauczyłem się już troche jeździć na automacie Gilera DNA 50, i teraz mam plan przesiąść się na coś z manualem a dokładnie na Yamahe TZR 50.
Moje pytanie.:
Jak mam np na 4 biegu i chce zmienić na neutral "N" to jak to zrobić tak samo z innymi biegami, bo echałem kolegi ogarem z manualem to wystarczylo nacisnac lekko do tylu i raz do przodu, ale w ścigaczach jest tylko jedna dzwignia do biegów a w ogarze jest tak jakby podwojna,
Więc pytam jak zmienić ten bieg z np 4, 5 na "N" czy trzeba zjezdżac pokolei az do 1 i na "n" czy jak to jest ????
PROSZĘ o WYROZUMIAŁOŚĆ ----- JESTEM POCZĄTKUJĄCY
Nauczyłem się już troche jeździć na automacie Gilera DNA 50, i teraz mam plan przesiąść się na coś z manualem a dokładnie na Yamahe TZR 50.
Moje pytanie.:
Jak mam np na 4 biegu i chce zmienić na neutral "N" to jak to zrobić tak samo z innymi biegami, bo echałem kolegi ogarem z manualem to wystarczylo nacisnac lekko do tylu i raz do przodu, ale w ścigaczach jest tylko jedna dzwignia do biegów a w ogarze jest tak jakby podwojna,

PROSZĘ o WYROZUMIAŁOŚĆ ----- JESTEM POCZĄTKUJĄCY
- vigura
- Świeżak
Raczej nie radze zrzucać z 5 na luz. Ja kiedy jeszcze byłem początkujący to chciałem się z góry puścic na luzie i tak zrzuciłem to tak przy 2 jak pier*** to aż mnie coś zabolało
. Można znaleźć luz pomiędzy biegami, np. 6 a 5. Łatwe i bezpieczne to nie jest, bo mi kiedyś tak bieg sam wszedł i przestałem kąbinować.

-
Łukasz_15* - Świeżak
nie mozesz z 5 na luz wrzucic jezeli chcesz zwolnic to odrobine przychamowujesz i redukujesz bieg nizej potam znowu przychamowujesz i bieg nizej i tak do dwujki i potem tylko leciutko na dół i masz neutral
-
andrzej551 - Bywalec
Ale z tego co wiem w tym moto (w 2t) nie powinno sie chamowac biegami. Poniewz silnik nie ma wtedy smarowania
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec