Zobacz wÄ…tek - <i>[testy]</i> Suzuki GSX-R1000 2009 kontra Yamaha...
NAS Analytics TAG

[testy] Suzuki GSX-R1000 2009 kontra Yamaha...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 13/6/2009, 10:53

Komentatorzy napisał(a):ale i tak nowy s1000rr skopie im obu dupska w miscie, poza i na torze...<br><hr>ktos tam<br>
Komentatorzy napisał(a):zesra się na czerwono...<br><hr>yzf r1<br>
zesra czy nie zesra ale dupsko skopie...<br><hr>ktos tam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/6/2009, 00:59

Soczewki R1 pachną taniochą znaną z Grizzlaków. Koszmarny zadupek bez pomysłu, zgrany temat z wydechami, malowanie przemilczę. Suzuki pokazało klasę jakościową i design'erską właściwie oceniając potrzeby rynku - nadto sportowo, do tego komfort i topowa jakość. Zabrakło w teście CBR1000RR - coś pomiędzy R1 i GSXR. Ukłon dla testerów, bardzo dobry tekst. Kto na prawdę jeździł jednym i drugim nie będzie zadziwiony wynikiem testu.<br><hr>Nakedtruth
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/6/2009, 22:18

moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2009, 15:19

Czyli koncerny kontynuujÄ… tradycjÄ™ Yamaha bezkompromisowy sport i Suzuki wszechstronny przecinak. Moim faworytem w tym boju jest zedecydowanie GIX<br><hr>Lone
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2009, 21:03

Bardzo podoba mi się przeprowadzony przez redakcję test, jednak z inżynierskiego punktu widzenia subiektywne odczucia podczas jazdy to trochę za mało.
Wypadało by jeszcze obiektywnie zmierzyć przy pomocy systemu GPS próby przyspieszeń: 0-100km/h, 0-140, 0-160, 0-200 itd oraz próby elastyczności silnika na najwyższym biegu 60-100km/h, 100-140 i 140 -200. Takie pomiary dały by miarodajny wynik czy silnik nowej R1 to rzeczywiście rewolucja czy zwykły chwyt marketingowy, inny dźwięk silnika i nic poza tym.<br><hr>Motocyklowy Inżynier
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2009, 21:21

Jedna mała nieścisłość wkradła się w tekście. Najpierw redaktor Lovtza pisze, że współczesne litrowe motocykle sportowe są zazwyczaj wyposażone w silniki o płaskiej, łagodnej charakterystyce oddawania mocy.
Następnie opisany jest silnik nowej R1 który szarpie łańcuchem poniżej 4tys obr/min (predkość ok 100km/h) i jest bezkompromisowo nastawiony na sport. Prosiłbym o więcej konsekwencji w pisaniu.
Całkowitą bzdurą jest też to, że agresywność silników i duży moment obrotowy w średnim i małym zakresie obrotów zabijają coraz to nowe normy czystości spalin. Bez dodatkowych i skomplikowanych systemów fizyki nie da się oszukać i albo ma się duży moment przy średnich obrotach i przeciętna moc, albo przeciętny moment w średnim zakresie i ogromną moc w szczytowych obrotach.
Na końcu dodam, że gwoździem do trumny w sprzedaży R1 będzie nietrafiona stylistyka i słabo dostosowany do normalnych warunków drogowych silnik. Dawniej litry ciągnęły bez szarpania łańcuchem od 2 tys obr a nowa R1 od 4 tys, sport sportem ale to ma być postęp? No i jeszcze ta cena :)<br><hr>Motocyklowy Inżynier
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/6/2009, 09:11

Komentatorzy napisał(a):Jedna mała nieścisłość wkradła się w tekście. Najpierw redaktor Lovtza pisze, że współczesne litrowe motocykle sportowe są zazwyczaj wyposażone w silniki o płaskiej, łagodnej charakterystyce oddawania mocy.
Następnie opisany jest silnik nowej R1 który szarpie łańcuchem poniżej 4tys obr/min (predkość ok 100km/h) i jest bezkompromisowo nastawiony na sport. Prosiłbym o więcej konsekwencji w pisaniu.
Całkowitą bzdurą jest też to, że agresywność silników i duży moment obrotowy w średnim i małym zakresie obrotów zabijają coraz to nowe normy czystości spalin. Bez dodatkowych i skomplikowanych systemów fizyki nie da się oszukać i albo ma się duży moment przy średnich obrotach i przeciętna moc, albo przeciętny moment w średnim zakresie i ogromną moc w szczytowych obrotach.
Na końcu dodam, że gwoździem do trumny w sprzedaży R1 będzie nietrafiona stylistyka i słabo dostosowany do normalnych warunków drogowych silnik. Dawniej litry ciągnęły bez szarpania łańcuchem od 2 tys obr a nowa R1 od 4 tys, sport sportem ale to ma być postęp? No i jeszcze ta cena :)<br><hr>Motocyklowy Inżynier<br>
Przepraszam, ale proszę konkretnie wskazać gdzie ta nieścisłość :) <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/6/2009, 09:15

Komentatorzy napisał(a):Bardzo podoba mi się przeprowadzony przez redakcję test, jednak z inżynierskiego punktu widzenia subiektywne odczucia podczas jazdy to trochę za mało.
Wypadało by jeszcze obiektywnie zmierzyć przy pomocy systemu GPS próby przyspieszeń: 0-100km/h, 0-140, 0-160, 0-200 itd oraz próby elastyczności silnika na najwyższym biegu 60-100km/h, 100-140 i 140 -200. Takie pomiary dały by miarodajny wynik czy silnik nowej R1 to rzeczywiście rewolucja czy zwykły chwyt marketingowy, inny dźwięk silnika i nic poza tym.<br><hr>Motocyklowy Inżynier<br>
Zgadza się. Problem w tym, że w obiektywnych pomiarach najczęściej najlepiej wypada Kawasaki... :) Już wiesz co mam na myśli:) Niestety najważniejsze cechy motocykla sportowego, takie jak zachowanie przy maksymalnych obciążeniach (hamowania, przyspieszenia), praca zawieszeń itd, są bardzo trudne do zmierzenia i policzenia... a nawet jeśli się to uda, to ciągle pozostaje problem czy to rzeczywiście jest miarodajne.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/6/2009, 09:47

Komentatorzy napisał(a):moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam<br>
Cześć, moderowane są komentarze obraźliwe i zawierające bluzgi. Proponuję zapoznać się z regulaminem:

i tu <a href="http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin</a>

Pozdrawiam i zapraszam do kulturalnej dyskusji.
<br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/6/2009, 15:24

Komentatorzy napisał(a):moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam<br>
Komentatorzy napisał(a):Cześć, moderowane są komentarze obraźliwe i zawierające bluzgi. Proponuję zapoznać się z regulaminem:

i tu <a href="http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin</a>

Pozdrawiam i zapraszam do kulturalnej dyskusji.
<br><hr>Michał<br>
moj komentarz nie byl obrazliwy i nie zawieral bluzg!!! napisalem ze nowy s1000rr skopie im obu **** (R1 i GSXR) czy to cos obrazliwego?!<br><hr>ktos tam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/6/2009, 18:41

Komentatorzy napisał(a):moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam<br>
Komentatorzy napisał(a):Cześć, moderowane są komentarze obraźliwe i zawierające bluzgi. Proponuję zapoznać się z regulaminem:

i tu <a href="http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin</a>

Pozdrawiam i zapraszam do kulturalnej dyskusji.
<br><hr>Michał<br>
Komentatorzy napisał(a):moj komentarz nie byl obrazliwy i nie zawieral bluzg!!! napisalem ze nowy s1000rr skopie im obu **** (R1 i GSXR) czy to cos obrazliwego?!<br><hr>ktos tam<br>
no pieknie teraz mi slowo **** (****) ocenzurowali, natomiast w artukule o CBR600RR pojawiaja sie bardziej obrazliwe slowa i nich ich nie cenzuruje, co za k....a absurd!!!!!<br><hr>ktos tam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/6/2009, 09:30

Komentatorzy napisał(a):moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam<br>
Komentatorzy napisał(a):Cześć, moderowane są komentarze obraźliwe i zawierające bluzgi. Proponuję zapoznać się z regulaminem:

i tu <a href="http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin</a>

Pozdrawiam i zapraszam do kulturalnej dyskusji.
<br><hr>Michał<br>
Komentatorzy napisał(a):moj komentarz nie byl obrazliwy i nie zawieral bluzg!!! napisalem ze nowy s1000rr skopie im obu **** (R1 i GSXR) czy to cos obrazliwego?!<br><hr>ktos tam<br>
Komentatorzy napisał(a):no pieknie teraz mi slowo **** (****) ocenzurowali, natomiast w artukule o CBR600RR pojawiaja sie bardziej obrazliwe slowa i nich ich nie cenzuruje, co za k....a absurd!!!!!<br><hr>ktos tam<br>
Nie edytujemy postów. Jedynie je usuwamy jeżeli są obraźliwe. Gwiazdki są wstawiane "z automatu". Gdybyśmy mieli robić to sami, to musiałby tu siedzieć sztab ludzi zajmujących się tylko wstawianiem gwiazdek tam gdzie kogoś poniosła ekspresja w okazywaniu emocji.<br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/6/2009, 14:36

GIXY RZĄDZĄ I ZAWSZE BĘDĄ!!!!!!!!!

Panowie z Hamamatsu siÄ™ postarali, zresztÄ… jak zawsze.

Pozdrawiam<br><hr>Szajba GSX-R
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2009, 19:03

macie jakies dnae co do przyspieszenia 0-200kmh dla tych motocykli?<br><hr>bedziu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2009, 14:46

Komentatorzy napisał(a):Suzuki to STUKI :) Panowie nigdy suzuki nie dorówna hondzie, kawasaki czy yamaszce. Taka jest prawda :)<br><hr>ZX12R<br>
kawa...?? hahahaha to klocek jakich malo<br><hr>Kaczmar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 13:35

Komentatorzy napisał(a):GIXY RZĄDZĄ I ZAWSZE BĘDĄ!!!!!!!!!

Panowie z Hamamatsu siÄ™ postarali, zresztÄ… jak zawsze.

Pozdrawiam<br><hr>Szajba GSX-R<br>
To zależy jak na to patrzeć... No dobra - ja też w 90 % latam motocyklem po mieście i okolicach. Wychodzi na to, że R1 z biegiem lat zrobiła się po prostu walnięta. Modele z lat poprzednich były w miare ugrzecznione, a teraz to się zmieniło na rzecz Suzuki. Pamiętacie model K4 1000??? Kto jeździł to skuma baze. Przy nim R1 AD 2004 to wózek dziecięcy na kołach z tym, że o napędzie atomowym. Ale to nadal był wózek. Sytuacja podobna miała miejsce z Hondą. 900 - sofa z Ikei ( lubiłem frańce :D ), 929 - troszke szybciej a dalej wygodnie, 954 - ładniej, kop też większy ale to nadal 929 po liftingu. No i pora na 1000 RR. Wpadł mi w łapy model 2007!!! Układ wydechowy wybebeszony do granic, rura i pucha Microna pod zadupkiem. Sporotwe sety, wybitnie sportowe opony, oploty stalowe, sportowe klocki, uszczelniacze i olej w lagach wymieniony ( po kilku km po torze w Poznaniu najzwyklej na świecie...puściły ). To nie motocykl!!! To debil!!! Na pierwszych trzech biegach idzie na koło od...tak. Podkręcasz i lecisz na kole. Po prostu. Wariat!!! I nikt mi nie powie, że Yamaha i Suzuki lała Honde po d*** bo to bzdura! To nie po stronie motocykla leży zwycięstwo tylko od pilota-oblatywacza, który jest na tyle powalony, żeby siadać na te skrzynki TnT. Dlatego Honda też z cioty zaczeła robić motocykle bardziej szurnięte niż ustawa przewiduje. A wracając do K9 i R1 AD 09 to staje przy Suzuki. Nie dlatego, że R1 jest gorsza. Tylko dlatego, że zaczynam moją dupe przyzwyczajać do..."wygody". K9 jest wygodniejsza a poza tym te zmienne fazy zapłonu pomagając jeździć...zimą :D No nie mówcie, że jak było sucho zimą to nie lataliście... Choć było 0 stopni ale było sucho to latałem. Z farelką w kombinezonie ale jednak :D Jak wygram w totka to R1 kupie na tor, a GSX-R'a na dojazdy do pracy i do latania po mieście. Pozdro Motórzyści!!!<br><hr>GreGor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2010, 21:34

SC 59 i tak jest lepsza nawet od nich obydwu:)<br><hr>biceps51
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2010, 21:32

co ten lovtza chrzani, że K5-K6 były słabe , coś mu sie bajki popierdzieliły<br><hr>Marcel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/1/2012, 15:01

Hmmm, test niezly jak na Polske ale R1 waska w kierownicy i zle sie po zakretach rzuca?! No prosze :) Bardziej bym napietnowal grzanie w prawa lydke co jest latwe do usuniecia (winny jest fabryczny katalizator- wywalic lub zmienic na de-cat typu tytanowy Akrapovic, Graves, MJS, Leo Vince czy inne). Oryginalne tlumiki wymienic na aftermarket typu Yoshi lub Akrap i mamy motocykl nie do zajechania przy ktorym Suzuki moze sie schowac :) Nie od parady to wlasnie Yamaha uzyskala tytuly najlepszy superbike 2010 roku, zwycięzca BSB, WSB, Super Sport i MCN's bike of the year 2009 itd a do dzis widac na czym jezdzi wiekszosc zawodnikow Moto GP.<br><hr>marider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/2/2012, 21:57

Komentatorzy napisał(a):SC 59 i tak jest lepsza nawet od nich obydwu:)<br><hr>biceps51<br>
Chyba w zlopaniu oleju ;)<br><hr>marider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê