[testy] Suzuki GSX-R1000 2009 kontra Yamaha...
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
zesra czy nie zesra ale dupsko skopie...<br><hr>ktos tamKomentatorzy napisał(a):ale i tak nowy s1000rr skopie im obu dupska w miscie, poza i na torze...<br><hr>ktos tam<br>Komentatorzy napisał(a):zesra się na czerwono...<br><hr>yzf r1<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Soczewki R1 pachną taniochą znaną z Grizzlaków. Koszmarny zadupek bez pomysłu, zgrany temat z wydechami, malowanie przemilczę. Suzuki pokazało klasę jakościową i design'erską właściwie oceniając potrzeby rynku - nadto sportowo, do tego komfort i topowa jakość. Zabrakło w teście CBR1000RR - coś pomiędzy R1 i GSXR. Ukłon dla testerów, bardzo dobry tekst. Kto na prawdę jeździł jednym i drugim nie będzie zadziwiony wynikiem testu.<br><hr>Nakedtruth
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyli koncerny kontynuujÄ… tradycjÄ™ Yamaha bezkompromisowy sport i Suzuki wszechstronny przecinak. Moim faworytem w tym boju jest zedecydowanie GIX<br><hr>Lone
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo podoba mi się przeprowadzony przez redakcję test, jednak z inżynierskiego punktu widzenia subiektywne odczucia podczas jazdy to trochę za mało.
Wypadało by jeszcze obiektywnie zmierzyć przy pomocy systemu GPS próby przyspieszeń: 0-100km/h, 0-140, 0-160, 0-200 itd oraz próby elastyczności silnika na najwyższym biegu 60-100km/h, 100-140 i 140 -200. Takie pomiary dały by miarodajny wynik czy silnik nowej R1 to rzeczywiście rewolucja czy zwykły chwyt marketingowy, inny dźwięk silnika i nic poza tym.<br><hr>Motocyklowy Inżynier
Wypadało by jeszcze obiektywnie zmierzyć przy pomocy systemu GPS próby przyspieszeń: 0-100km/h, 0-140, 0-160, 0-200 itd oraz próby elastyczności silnika na najwyższym biegu 60-100km/h, 100-140 i 140 -200. Takie pomiary dały by miarodajny wynik czy silnik nowej R1 to rzeczywiście rewolucja czy zwykły chwyt marketingowy, inny dźwięk silnika i nic poza tym.<br><hr>Motocyklowy Inżynier
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jedna mała nieścisłość wkradła się w tekście. Najpierw redaktor Lovtza pisze, że współczesne litrowe motocykle sportowe są zazwyczaj wyposażone w silniki o płaskiej, łagodnej charakterystyce oddawania mocy.
Następnie opisany jest silnik nowej R1 który szarpie łańcuchem poniżej 4tys obr/min (predkość ok 100km/h) i jest bezkompromisowo nastawiony na sport. Prosiłbym o więcej konsekwencji w pisaniu.
Całkowitą bzdurą jest też to, że agresywność silników i duży moment obrotowy w średnim i małym zakresie obrotów zabijają coraz to nowe normy czystości spalin. Bez dodatkowych i skomplikowanych systemów fizyki nie da się oszukać i albo ma się duży moment przy średnich obrotach i przeciętna moc, albo przeciętny moment w średnim zakresie i ogromną moc w szczytowych obrotach.
Na końcu dodam, że gwoździem do trumny w sprzedaży R1 będzie nietrafiona stylistyka i słabo dostosowany do normalnych warunków drogowych silnik. Dawniej litry ciągnęły bez szarpania łańcuchem od 2 tys obr a nowa R1 od 4 tys, sport sportem ale to ma być postęp? No i jeszcze ta cena
<br><hr>Motocyklowy Inżynier
Następnie opisany jest silnik nowej R1 który szarpie łańcuchem poniżej 4tys obr/min (predkość ok 100km/h) i jest bezkompromisowo nastawiony na sport. Prosiłbym o więcej konsekwencji w pisaniu.
Całkowitą bzdurą jest też to, że agresywność silników i duży moment obrotowy w średnim i małym zakresie obrotów zabijają coraz to nowe normy czystości spalin. Bez dodatkowych i skomplikowanych systemów fizyki nie da się oszukać i albo ma się duży moment przy średnich obrotach i przeciętna moc, albo przeciętny moment w średnim zakresie i ogromną moc w szczytowych obrotach.
Na końcu dodam, że gwoździem do trumny w sprzedaży R1 będzie nietrafiona stylistyka i słabo dostosowany do normalnych warunków drogowych silnik. Dawniej litry ciągnęły bez szarpania łańcuchem od 2 tys obr a nowa R1 od 4 tys, sport sportem ale to ma być postęp? No i jeszcze ta cena

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przepraszam, ale proszę konkretnie wskazać gdzie ta nieścisłośćKomentatorzy napisał(a):Jedna mała nieścisłość wkradła się w tekście. Najpierw redaktor Lovtza pisze, że współczesne litrowe motocykle sportowe są zazwyczaj wyposażone w silniki o płaskiej, łagodnej charakterystyce oddawania mocy.
Następnie opisany jest silnik nowej R1 który szarpie łańcuchem poniżej 4tys obr/min (predkość ok 100km/h) i jest bezkompromisowo nastawiony na sport. Prosiłbym o więcej konsekwencji w pisaniu.
Całkowitą bzdurą jest też to, że agresywność silników i duży moment obrotowy w średnim i małym zakresie obrotów zabijają coraz to nowe normy czystości spalin. Bez dodatkowych i skomplikowanych systemów fizyki nie da się oszukać i albo ma się duży moment przy średnich obrotach i przeciętna moc, albo przeciętny moment w średnim zakresie i ogromną moc w szczytowych obrotach.
Na końcu dodam, że gwoździem do trumny w sprzedaży R1 będzie nietrafiona stylistyka i słabo dostosowany do normalnych warunków drogowych silnik. Dawniej litry ciągnęły bez szarpania łańcuchem od 2 tys obr a nowa R1 od 4 tys, sport sportem ale to ma być postęp? No i jeszcze ta cena<br><hr>Motocyklowy Inżynier<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadza się. Problem w tym, że w obiektywnych pomiarach najczęściej najlepiej wypada Kawasaki...Komentatorzy napisał(a):Bardzo podoba mi się przeprowadzony przez redakcję test, jednak z inżynierskiego punktu widzenia subiektywne odczucia podczas jazdy to trochę za mało.
Wypadało by jeszcze obiektywnie zmierzyć przy pomocy systemu GPS próby przyspieszeń: 0-100km/h, 0-140, 0-160, 0-200 itd oraz próby elastyczności silnika na najwyższym biegu 60-100km/h, 100-140 i 140 -200. Takie pomiary dały by miarodajny wynik czy silnik nowej R1 to rzeczywiście rewolucja czy zwykły chwyt marketingowy, inny dźwięk silnika i nic poza tym.<br><hr>Motocyklowy Inżynier<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cześć, moderowane są komentarze obraźliwe i zawierające bluzgi. Proponuję zapoznać się z regulaminem:Komentatorzy napisał(a):moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam<br>
i tu <a href="http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin</a>
Pozdrawiam i zapraszam do kulturalnej dyskusji.
<br><hr>Michał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moj komentarz nie byl obrazliwy i nie zawieral bluzg!!! napisalem ze nowy s1000rr skopie im obu **** (R1 i GSXR) czy to cos obrazliwego?!<br><hr>ktos tamKomentatorzy napisał(a):moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam<br>Komentatorzy napisał(a):Cześć, moderowane są komentarze obraźliwe i zawierające bluzgi. Proponuję zapoznać się z regulaminem:
i tu <a href="http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin</a>
Pozdrawiam i zapraszam do kulturalnej dyskusji.
<br><hr>Michał<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no pieknie teraz mi slowo **** (****) ocenzurowali, natomiast w artukule o CBR600RR pojawiaja sie bardziej obrazliwe slowa i nich ich nie cenzuruje, co za k....a absurd!!!!!<br><hr>ktos tamKomentatorzy napisał(a):moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam<br>Komentatorzy napisał(a):Cześć, moderowane są komentarze obraźliwe i zawierające bluzgi. Proponuję zapoznać się z regulaminem:
i tu <a href="http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin</a>
Pozdrawiam i zapraszam do kulturalnej dyskusji.
<br><hr>Michał<br>Komentatorzy napisał(a):moj komentarz nie byl obrazliwy i nie zawieral bluzg!!! napisalem ze nowy s1000rr skopie im obu **** (R1 i GSXR) czy to cos obrazliwego?!<br><hr>ktos tam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie edytujemy postów. Jedynie je usuwamy jeżeli są obraźliwe. Gwiazdki są wstawiane "z automatu". Gdybyśmy mieli robić to sami, to musiałby tu siedzieć sztab ludzi zajmujących się tylko wstawianiem gwiazdek tam gdzie kogoś poniosła ekspresja w okazywaniu emocji.<br><hr>MichałKomentatorzy napisał(a):moderator - dlaczego moj post zostal usunienty na temat s1000rr? nie bylo tam nic obrazliwego! o co tu chodzi? juz nie mozna wyrazic swojej opini i zobaczyc odpowiedzi innych forumowiczow?<br><hr>ktos tam<br>Komentatorzy napisał(a):Cześć, moderowane są komentarze obraźliwe i zawierające bluzgi. Proponuję zapoznać się z regulaminem:
i tu <a href="http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html#regulamin</a>
Pozdrawiam i zapraszam do kulturalnej dyskusji.
<br><hr>Michał<br>Komentatorzy napisał(a):moj komentarz nie byl obrazliwy i nie zawieral bluzg!!! napisalem ze nowy s1000rr skopie im obu **** (R1 i GSXR) czy to cos obrazliwego?!<br><hr>ktos tam<br>Komentatorzy napisał(a):no pieknie teraz mi slowo **** (****) ocenzurowali, natomiast w artukule o CBR600RR pojawiaja sie bardziej obrazliwe slowa i nich ich nie cenzuruje, co za k....a absurd!!!!!<br><hr>ktos tam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
GIXY RZĄDZĄ I ZAWSZE BĘDĄ!!!!!!!!!
Panowie z Hamamatsu siÄ™ postarali, zresztÄ… jak zawsze.
Pozdrawiam<br><hr>Szajba GSX-R
Panowie z Hamamatsu siÄ™ postarali, zresztÄ… jak zawsze.
Pozdrawiam<br><hr>Szajba GSX-R
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kawa...?? hahahaha to klocek jakich malo<br><hr>KaczmarKomentatorzy napisał(a):Suzuki to STUKIPanowie nigdy suzuki nie dorówna hondzie, kawasaki czy yamaszce. Taka jest prawda
<br><hr>ZX12R<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To zależy jak na to patrzeć... No dobra - ja też w 90 % latam motocyklem po mieście i okolicach. Wychodzi na to, że R1 z biegiem lat zrobiła się po prostu walnięta. Modele z lat poprzednich były w miare ugrzecznione, a teraz to się zmieniło na rzecz Suzuki. Pamiętacie model K4 1000??? Kto jeździł to skuma baze. Przy nim R1 AD 2004 to wózek dziecięcy na kołach z tym, że o napędzie atomowym. Ale to nadal był wózek. Sytuacja podobna miała miejsce z Hondą. 900 - sofa z Ikei ( lubiłem frańceKomentatorzy napisał(a):GIXY RZĄDZĄ I ZAWSZE BĘDĄ!!!!!!!!!
Panowie z Hamamatsu siÄ™ postarali, zresztÄ… jak zawsze.
Pozdrawiam<br><hr>Szajba GSX-R<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hmmm, test niezly jak na Polske ale R1 waska w kierownicy i zle sie po zakretach rzuca?! No prosze
Bardziej bym napietnowal grzanie w prawa lydke co jest latwe do usuniecia (winny jest fabryczny katalizator- wywalic lub zmienic na de-cat typu tytanowy Akrapovic, Graves, MJS, Leo Vince czy inne). Oryginalne tlumiki wymienic na aftermarket typu Yoshi lub Akrap i mamy motocykl nie do zajechania przy ktorym Suzuki moze sie schowac
Nie od parady to wlasnie Yamaha uzyskala tytuly najlepszy superbike 2010 roku, zwycięzca BSB, WSB, Super Sport i MCN's bike of the year 2009 itd a do dzis widac na czym jezdzi wiekszosc zawodnikow Moto GP.<br><hr>marider


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba w zlopaniu olejuKomentatorzy napisał(a):SC 59 i tak jest lepsza nawet od nich obydwu:)<br><hr>biceps51<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości