Co Wybrac Na Swoj Nastepny Motocykl ?
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Silver89 napisał(a):na motocykl mam zamiar przeznaczyc okolo 9 tysiecy zl sklanialbym sie do sporta ogolnie chcialem jakiegos scigacza ale znajomi mowili ze scigi potrafia wyrwac sie spod nog dlatego waham sie miedzy sportowo-turystycznym a scigaczem i dlatego tutaj skierowalem moja prosbe.
Choć mój drugi to GSX-R 600 K5 i też sobie radzę ale na początku był lekki strach, teraz jest respekt
HONDA CB500S 2000r
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
-
Lackysenior - Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 26/10/2008, 21:49
- Lokalizacja: Skoki/Wągrowiec
CBR F2 lub F3, Ewentualnie Thundercat 600 jak znajdziesz z dobrą 2-ką.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Silver89 napisał(a):a co sadzicie o suzuki sv 650? szukalem w necie i taki tez znalazlem.
Kwestia gustu jednym się podoba innym nie. Mnie osobiście się podoba
Podobno nie nadaje się do stawiania na koło, poza tym nic złego nie słyszałem. Tylko który model ?
HONDA CB500S 2000r
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
-
Lackysenior - Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 26/10/2008, 21:49
- Lokalizacja: Skoki/Wągrowiec
Lackysenior a dlaczego mialaby sie nie nadawac do stawiania na kolo.....???? powiem szczerze ze moj kolezka ma taki sprzecik z 2003 roku i bardzo przyjemnie sie tym jezdzi.......do tego jakis wydech akrapa i sama esencja dzwiek przepiekny.....a na kolo to sama idzie, az sie prosi ....... ogolnie wydaje mi sie bardzo przyjemny sprzecik
- PAJĄK1984
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
- Lokalizacja: Łódź
Popieram zdanie kolegów Ciechan666 i Lackysenior.
CBR F3 to najlepszy wybór z Twoim budżetem.
Jak sie przesiądziesz z GS-a to satysfakcja gwarantowana
A i na jedynce możesz śmiało odkręcać do końca bez obaw,
że przednie koło straci kontakt z nawierzchnią.
CBR F3 to najlepszy wybór z Twoim budżetem.
Jak sie przesiądziesz z GS-a to satysfakcja gwarantowana
A i na jedynce możesz śmiało odkręcać do końca bez obaw,
że przednie koło straci kontakt z nawierzchnią.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Czester TX dobrze mowisz...... bo w takiej niepozornej SV-ce ......kolo samo sie podnosi .... aczkolwiek nie jest to jakas powalajaca moc.......moim zdaniem moto godne uwagi..... a co do F3 no to rozpisywac sie nie trzeba, bo kazdy chyba doskonale wie co i jak w tym przypadku, nie powinna niczym zaszokowac
- PAJĄK1984
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
- Lokalizacja: Łódź
SV można by przemyśleć ale za 9 tys dostaniesz stary model . Co do ścigacza to za 9 koła będzie cie stać na coś z roczników 97-99 raczej po szlifie , ostatnio pomagałem w kupnie ścigacza do 10 tys wiec wiem co mówię . Thundercat super moto jednak zadbane egzemplarze kosztują ponad 10 tys .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Silver89 napisał(a):powiem tak
doceniam wasza pomoc oraz bardzo za to dziekuje ale ta honda cbr f3 z wygladu niebardzo do mnie przemawia chodzi mi tu o wyglad wolalbbym cos bardziej zgrabniejszego bo ona mi przypomina jeden duzy kloc
??? Zgrabniejszego jeszcze nic nie wymyślili !
Ale może o gustach się nie dyskutuje
HONDA CB500S 2000r
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
-
Lackysenior - Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 26/10/2008, 21:49
- Lokalizacja: Skoki/Wągrowiec
Silver89 napisał(a):nie wiem jak to opisac ale moze troche zle porownanie dam ale spojz na r6 bądz sv 650 rocznik 2000-2003 maja owiewki ale nie zlewaja sie ze soba i nie zakrywaja calego moto
To weź SV-kę jakci się podoba. Fajne moto
HONDA CB500S 2000r
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
SUZUKI GSX-R 600 K5
Sprzedam nową szybę do GSX-R 1000 03-04
-
Lackysenior - Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 26/10/2008, 21:49
- Lokalizacja: Skoki/Wągrowiec
Ktoś napisał że CBR 600 F3 nie idzie na koło przy ostrym odkręcaniu na max. - z tym się nie zgodzę chyba że ktoś miał zdławioną F3.
SV 650 jest łagodniejszy niż F3, SV lepiej idzie z dołu ale w wyższym zakresie obrotów kończy się odczuwalne przyspieszenie, w F3 od 7000rpm zaczyna się coś dziać a od 10 - 12 k rpm wyrywa (czasami jak jest dobra przyczepność przy ostrym odkręcaniu podnosi się przednie koło).
SV jest o tyle przyjemny że jak ktoś nie lubi kręcić motocykla na obrotach to może uzyskać całkiem sympatyczne osiągi przy okazji niskiego spalania (z tego słynie SV650).
Polecam lekturę:
http://www.sv650.info/index.php?id=opis/parametry
F3 może wygląda na dużego i ciężkiego kloca, ale moim zdaniem jak na taki motocykl i konstrukcję prowadzi się bardzo dobrze.
SV 650 jest łagodniejszy niż F3, SV lepiej idzie z dołu ale w wyższym zakresie obrotów kończy się odczuwalne przyspieszenie, w F3 od 7000rpm zaczyna się coś dziać a od 10 - 12 k rpm wyrywa (czasami jak jest dobra przyczepność przy ostrym odkręcaniu podnosi się przednie koło).
SV jest o tyle przyjemny że jak ktoś nie lubi kręcić motocykla na obrotach to może uzyskać całkiem sympatyczne osiągi przy okazji niskiego spalania (z tego słynie SV650).
Polecam lekturę:
http://www.sv650.info/index.php?id=opis/parametry
F3 może wygląda na dużego i ciężkiego kloca, ale moim zdaniem jak na taki motocykl i konstrukcję prowadzi się bardzo dobrze.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):Ktoś napisał że CBR 600 F3 nie idzie na koło przy ostrym odkręcaniu na max. - z tym się nie zgodzę chyba że ktoś miał zdławioną F3.
Sorki za offtop ale musiałem to napisać:
Samo gwałtowne odkręcenie manetki w F3 nie postawi jej na koło - najwyżej na chwilę oderwie się od asfaltu na wysokość 10cm. Jeżeli masz na obrotomierzu 7k i kręcisz dalej to gumy nie będzie. Żeby F3-kę ładnie zgumować trzeba rozkręcić do 7-8k obr. następnie odpuścić żeby przód osiadł i jak zawiecha odbije to wtedy ognia i dopiero pięknie idzie na gumę. Już na forum było to przerabiane i ktoś ładnie nazwał to systemem binarnym 1-0-1.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości