Zobacz wątek - Fantastyczne opisy sprzedawanych bryk (2)

Fantastyczne opisy sprzedawanych bryk (2)

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Fantastyczne opisy sprzedawanych bryk (2)

Postprzez Frugos » 8/6/2009, 14:57

Ponieważ w starym temacie nie wyświetlają się nowe posty postanowiłem założyć nowy :D
Ostatnio edytowano 6/4/2010, 18:50 przez Frugos, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Frugos
Bywalec
 
Posty: 602
Dołączył(a): 5/11/2008, 17:05


Postprzez dominik12 » 8/6/2009, 20:37

widze ze sie zrobił forumowy trend na come backi tematów;d ale to dobrze


http://moto.allegro.pl/item651948278_dz ... _gsxr.html (ciekawe czy ta ba tym ost tez na sprzedaż)
Po wypadku apka rozjebana ja też ;/. Jak narazie liże rany a później znów na moto
dominik12
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 5/12/2008, 17:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez C-bool » 8/6/2009, 20:43

Dziewczyny lecą na Suzuki :lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez limak14 » 8/6/2009, 21:10

Jak doda te poduchy z ostatniego zdjęcia to BIERE :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez dominik12 » 8/6/2009, 21:13

http://allegro.pl/show_item.php?item=656386145

pamiętacie tą honde?? kiedys juz stała na allegro (ahhh te zółte felgi )ktos nawet z forum dzwonił do tego gościa ;d ( w poprzednim ogloszeniu ze igła itp a i tak była slizgana ;p)
dominik12
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 5/12/2008, 17:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez deyna » 8/6/2009, 22:14

Nikt w życiu mu nie da 4k za nia...
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez mates234 » 8/6/2009, 23:06

Dzisiaj dostałem maila z pytaniem czy zamienie GSX 750 f http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1331115 na Calibre :D odpowiedzialem ze moge pomyslec tylko prosze o zdjecia. Sprójrzcie co pojawiło się przed moimi oczyma : http://www.moto.allegro.pl/item65546462 ... uning.html Piękna co nie ? xD w zyciu bym nie zamienił tego poczciwego gsx na to cuś
Avatar użytkownika
mates234
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9/4/2009, 23:02
Lokalizacja: Leszno

Postprzez dr.artur » 8/6/2009, 23:16

ku co za auto
dr.artur
 

Postprzez Landryss25 » 8/6/2009, 23:18

Szpachla tuning :D
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez bast » 9/6/2009, 08:07

limak14 napisał(a):Jak doda te poduchy z ostatniego zdjęcia to BIERE :)


to jego siostra pewnie, jest w pakiecie ale minutowym ;)
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dominik12 » 9/6/2009, 12:13

heh mates kalubra niezla w srodku nawet;p.



http://allegro.pl/show_item.php?item=657961516 (fajny tlumik)
Po wypadku apka rozjebana ja też ;/. Jak narazie liże rany a później znów na moto
dominik12
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 5/12/2008, 17:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez dr.artur » 9/6/2009, 17:35

to tlumik od k5 tysiaca chyba nawet niezle to moto
dr.artur
 

Postprzez adam_89 » 9/6/2009, 17:53

mates234 napisał(a):Dzisiaj dostałem maila z pytaniem czy zamienie GSX 750 f http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1331115 na Calibre :D odpowiedzialem ze moge pomyslec tylko prosze o zdjecia. Sprójrzcie co pojawiło się przed moimi oczyma : http://www.moto.allegro.pl/item65546462 ... uning.html Piękna co nie ? xD w zyciu bym nie zamienił tego poczciwego gsx na to cuś



pewne jest jedno : po zamianie miałbyś uznanie na dzielnicy :D
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez laser » 9/6/2009, 17:57

bierz calibre tylko przyczepkę na szpachel żeby podbierać daje gratis :)
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez limak14 » 9/6/2009, 21:44

Bez kitu Calibra wymiata :)
Nie mam nic do powiedzenia... hehe
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez mates234 » 9/6/2009, 22:02

dzieki za porady xD chyba wezwe tę calibre skoro tak mi radzicie xD haha
HONDA F4i fu*k jea !
Avatar użytkownika
mates234
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9/4/2009, 23:02
Lokalizacja: Leszno

Postprzez limak14 » 9/6/2009, 22:03

Nie ma się nad czym zastanawiać :) jakbym ja miał taką oferte to bym jeszcze dopłacił :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez dr.artur » 9/6/2009, 23:20

bierz ja bierz dla tego monitora iles tam cali ch.. wie po co i dla czego
dr.artur
 

Postprzez adam_89 » 10/6/2009, 08:44

Monitor pokazuje ile w obecnej chwili na aucie znajduje się szpachli. Po obniżeniu wartości poniżej 10kg komputer pokazuje usterke auta :D
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Invi » 10/6/2009, 15:33

Ło kur*a!

http://moto.allegro.pl/item647496618_mo ... 000km.html

Nie wiem może dla kogoś to wielkie "coś" w stylu odwłoku jest normalne ale mnie śmieszy.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr