jeszcz jedno porównanie...VFR 800 czy CBR 1100 xx
Posty: 11
• Strona 1 z 1
jeszcz jedno porównanie...VFR 800 czy CBR 1100 xx
Duże różnice są pomiędzy tymi sprzętami. Pozycja i wygoda?
W kwocie do 20.000 zł co jest lepsze jako sprzęt uniwersalny...?
W kwocie do 20.000 zł co jest lepsze jako sprzęt uniwersalny...?
- fotoforma
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/8/2008, 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
VFR jako uniwersalny lepszy, bo zwinniejszy. Silniki się różnią od siebie nie tylko mocą ale i przenoszeniem jej na koło. sam musisz wybrać. XX jest dużym motocyklem i w mieście nie będzie nim ciekawie
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
No tak ale czy nadaje się na uniwersalny ?Raczej nie wg mnie . To jest moto do podróży
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
To prawda, że vfr 97-02 mają w skrzyni biegów jakieś cuś ala wałeczek/tryb zamiast nijakiego łańcuszka, i dzięki temu są dużo bardziej wytrzymałe?
V-tec - cóż to za zabawka?
WENICJUSZ napisał(a):pOLECAM VFR - CHOCIAŻBY DLATEGO ŻE UŻYWANYCH części full no i V-tec to fajna zabawka
V-tec - cóż to za zabawka?
RSV
-
kondraxk - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19
jordan23 napisał(a):VFR jako uniwersalny lepszy, bo zwinniejszy. Silniki się różnią od siebie nie tylko mocą ale i przenoszeniem jej na koło. sam musisz wybrać. XX jest dużym motocyklem i w mieście nie będzie nim ciekawie
duża masa, moc i moment też jak na tą mase moto nie za bardzo , słabe hamowanie silnikiem
no a xx to już inna bajka .
- P-iotras
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 30/3/2008, 01:05
kondraxk napisał(a):To prawda, że vfr 97-02 mają w skrzyni biegów jakieś cuś ala wałeczek/tryb zamiast nijakiego łańcuszka, i dzięki temu są dużo bardziej wytrzymałe?
V-tec - cóż to za zabawka?
Nie w skrzyni biegow tylko w ukladzie przeniesienia rozrzadu. VFR do pojawienia sie modelu V-tec posiadala kola zebate, a nie lancuszek jak ma to miejsce w wiekszosci motocykli. To rozwiazanie niezwykle trwale, ale kosztowne i ciezkie.
V-tec najkrocej mowiac to elektroniczny system sterowania praca zaworow.
Blackbird i VFR sa gabarytowo i wagowo ("prawie") porownywalne. W miescie zadnym z nich nie jest latwo manewrowac. Nie mniej jednak VFR jest nieco smuklejsza i krotsza, z tego tez powodu jakosc odnajduje sie w miescie.
XX to znacznie wiekszy, mocniejszy silnik z rzedowym ukladem cylindrow. To moze byc na prawde powaznym argumentem w dalekim podrozowaniu, przede wszystkim ze wzgledu na elastycznosc i spalanie.
Komfort, wygoda - chyba na podobnym poziomie.
Jezeli myslisz o powaznych, dlugich wyprawach to zastanowilbym sie poawaznie nad blackbirdem. Jezeli chcesz pojechac gdzies od czasu do czasu i motocykl eksploatowac na codzien jezdzac w kolo komina - zdecydowanie VFR.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
kondraxk napisał(a):To prawda, że vfr 97-02 mają w skrzyni biegów jakieś cuś ala wałeczek/tryb zamiast nijakiego łańcuszka, i dzięki temu są dużo bardziej wytrzymałe?
ale dlaczego '97-'02???
kola zebate w rozrzadzie sa chyba od pierwszego modelu z roku.. kiedy to bylo? 1989/1990? az do roku 2001, od 2002 jest V-tec z lancuszkami rozrzadu
http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art19.html
http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... ,art1.html
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Jako sprzęt uniwersalny zdecydowanie VFR. Kiera stoi wyżej niż w CBR xx więc pozycja jest również bardziej wygodna. Cebra to lokomotywa dobra na dłuższe trasy a VFR-ka jest na pewno bardziej zwinna.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4657
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
elcommendante napisał(a):Blackbird i VFR sa gabarytowo i wagowo ("prawie") porownywalne. W miescie zadnym z nich nie jest latwo manewrowac. Nie mniej jednak VFR jest nieco smuklejsza i krotsza, z tego tez powodu jakosc odnajduje sie w miescie.
XX to znacznie wiekszy, mocniejszy silnik z rzedowym ukladem cylindrow. To moze byc na prawde powaznym argumentem w dalekim podrozowaniu, przede wszystkim ze wzgledu na elastycznosc i spalanie.
Komfort, wygoda - chyba na podobnym poziomie.
Jezeli myslisz o powaznych, dlugich wyprawach to zastanowilbym sie poawaznie nad blackbirdem. Jezeli chcesz pojechac gdzies od czasu do czasu i motocykl eksploatowac na codzien jezdzac w kolo komina - zdecydowanie VFR.
Samo sedno.
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości