Zobacz wątek - jeszcz jedno porównanie...VFR 800 czy CBR 1100 xx

jeszcz jedno porównanie...VFR 800 czy CBR 1100 xx

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

jeszcz jedno porównanie...VFR 800 czy CBR 1100 xx

Postprzez fotoforma » 8/6/2009, 11:37

Duże różnice są pomiędzy tymi sprzętami. Pozycja i wygoda?
W kwocie do 20.000 zł co jest lepsze jako sprzęt uniwersalny...?
fotoforma
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/8/2008, 16:55
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez jordan23 » 8/6/2009, 12:03

VFR jako uniwersalny lepszy, bo zwinniejszy. Silniki się różnią od siebie nie tylko mocą ale i przenoszeniem jej na koło. sam musisz wybrać. XX jest dużym motocyklem i w mieście nie będzie nim ciekawie
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez kosta » 8/6/2009, 12:45

jordan23 napisał(a): XX jest dużym motocyklem i w mieście nie będzie nim ciekawie
ale za to jaki ma potencjał :lol:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez jordan23 » 8/6/2009, 13:52

No tak ale czy nadaje się na uniwersalny ?Raczej nie wg mnie . To jest moto do podróży
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

vfr

Postprzez WENICJUSZ » 8/6/2009, 14:47

pOLECAM VFR - CHOCIAŻBY DLATEGO ŻE UŻYWANYCH części full no i V-tec to fajna zabawka
VFR - daje rade
Avatar użytkownika
WENICJUSZ
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
Lokalizacja: Toruń

Postprzez kondraxk » 8/6/2009, 14:58

To prawda, że vfr 97-02 mają w skrzyni biegów jakieś cuś ala wałeczek/tryb zamiast nijakiego łańcuszka, i dzięki temu są dużo bardziej wytrzymałe?

WENICJUSZ napisał(a):pOLECAM VFR - CHOCIAŻBY DLATEGO ŻE UŻYWANYCH części full no i V-tec to fajna zabawka


V-tec - cóż to za zabawka?
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez P-iotras » 8/6/2009, 15:08

jordan23 napisał(a):VFR jako uniwersalny lepszy, bo zwinniejszy. Silniki się różnią od siebie nie tylko mocą ale i przenoszeniem jej na koło. sam musisz wybrać. XX jest dużym motocyklem i w mieście nie będzie nim ciekawie


duża masa, moc i moment też jak na tą mase moto nie za bardzo , słabe hamowanie silnikiem
no a xx to już inna bajka .
P-iotras
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 30/3/2008, 01:05

Postprzez elco » 8/6/2009, 17:54

kondraxk napisał(a):To prawda, że vfr 97-02 mają w skrzyni biegów jakieś cuś ala wałeczek/tryb zamiast nijakiego łańcuszka, i dzięki temu są dużo bardziej wytrzymałe?
V-tec - cóż to za zabawka?


Nie w skrzyni biegow tylko w ukladzie przeniesienia rozrzadu. VFR do pojawienia sie modelu V-tec posiadala kola zebate, a nie lancuszek jak ma to miejsce w wiekszosci motocykli. To rozwiazanie niezwykle trwale, ale kosztowne i ciezkie.
V-tec najkrocej mowiac to elektroniczny system sterowania praca zaworow.

Blackbird i VFR sa gabarytowo i wagowo ("prawie") porownywalne. W miescie zadnym z nich nie jest latwo manewrowac. Nie mniej jednak VFR jest nieco smuklejsza i krotsza, z tego tez powodu jakosc odnajduje sie w miescie.

XX to znacznie wiekszy, mocniejszy silnik z rzedowym ukladem cylindrow. To moze byc na prawde powaznym argumentem w dalekim podrozowaniu, przede wszystkim ze wzgledu na elastycznosc i spalanie.

Komfort, wygoda - chyba na podobnym poziomie.
Jezeli myslisz o powaznych, dlugich wyprawach to zastanowilbym sie poawaznie nad blackbirdem. Jezeli chcesz pojechac gdzies od czasu do czasu i motocykl eksploatowac na codzien jezdzac w kolo komina - zdecydowanie VFR.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Kris2k » 9/6/2009, 11:03

kondraxk napisał(a):To prawda, że vfr 97-02 mają w skrzyni biegów jakieś cuś ala wałeczek/tryb zamiast nijakiego łańcuszka, i dzięki temu są dużo bardziej wytrzymałe?



ale dlaczego '97-'02???
kola zebate w rozrzadzie sa chyba od pierwszego modelu z roku.. kiedy to bylo? 1989/1990? az do roku 2001, od 2002 jest V-tec z lancuszkami rozrzadu

http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art19.html


http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... ,art1.html
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Czester » 10/6/2009, 13:55

Jako sprzęt uniwersalny zdecydowanie VFR. Kiera stoi wyżej niż w CBR xx więc pozycja jest również bardziej wygodna. Cebra to lokomotywa dobra na dłuższe trasy a VFR-ka jest na pewno bardziej zwinna.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4651
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Pawcio415 » 10/6/2009, 17:56

elcommendante napisał(a):Blackbird i VFR sa gabarytowo i wagowo ("prawie") porownywalne. W miescie zadnym z nich nie jest latwo manewrowac. Nie mniej jednak VFR jest nieco smuklejsza i krotsza, z tego tez powodu jakosc odnajduje sie w miescie.

XX to znacznie wiekszy, mocniejszy silnik z rzedowym ukladem cylindrow. To moze byc na prawde powaznym argumentem w dalekim podrozowaniu, przede wszystkim ze wzgledu na elastycznosc i spalanie.

Komfort, wygoda - chyba na podobnym poziomie.
Jezeli myslisz o powaznych, dlugich wyprawach to zastanowilbym sie poawaznie nad blackbirdem. Jezeli chcesz pojechac gdzies od czasu do czasu i motocykl eksploatowac na codzien jezdzac w kolo komina - zdecydowanie VFR.


Samo sedno.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr