Zobacz wątek - gsx-r1000 k4 czy gsx-r750k5??
NAS Analytics TAG

gsx-r1000 k4 czy gsx-r750k5??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

gsx-r1000 k4 czy gsx-r750k5??

Postprzez motoboy86 » 5/6/2009, 19:00

Witam wszystkich bikerow, jestem tutaj nowy i chcialbym doradzic sie doswiadzonych juz jezdzcow w kwesti zmiany motocykla. Obecnie jezdze cbr600f4(jest to moje 1 moto) i mysle o zmianie na cos mocniejszego a przede wszystkim mlodszego. W gre wchodzi gsx-r1000 k4 i gsx-r750 k5, chcialbym sie dowiedziec czy modele te maja jakies typowe usterki a jesli tak to jakie.. Slyszalem ostatnio kilka opinii o 750, a mianowicie chodzi o to ze niby rama pęka w k4 i k5, nie wiem ile w tym prawdy gdyz nigdy sie z czyms takim nie spotkalem. Moj budzet jest ograniczony do ok 20tys zl, a sprzet bede kupowal w porze zimowej i mam nadzieje, ze uda mi sie trafic cos ciekawego. Czekam na Wasze odp o pozdrawiam goraco:)[/b]
motoboy86
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31/5/2009, 09:17
Lokalizacja: Trójmiasto


Postprzez dambandit » 6/6/2009, 08:45

750 bez konkurencji w swojej klasie .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Sopel3241 » 15/6/2009, 09:43

Czesc jestem posiadaczem gsx-r k4 1000 tez wczesniej uzytkowalem 600 ( fz6) no i roznica jest naprawde olbrzymia musze ci powiedziec i w pozycji i cale osprzetowanie motocykla gsx-r prowadzi sie super ma bardzo duzy zapas mocy przy czym jest elestyczny bardzo , ostatnio bylem w Czechach 600 km zrobilem na nim i wszystko elegancko na trasie spalil 6.3 kolega z koleji ma gsx-r k5 750 :) jemu spalil 5.7 na trasie mysle ze az tak poteznej roznicy nie ma miedzy tymi dwoma motocyklami :) pare koni wiecej w sumie bierz co bardziej ci sie widzi .. zauwazylem z kolega ze w k5 te lampy soczewkowe topia klosz !!!! a tak po za tym wszystko super :) pozdrawiam no i te hamulce w tych maszynach niesamowite !!!!!! zatrzymaly by sumite na motorze:D
Fz6 2005> Gsx-r 1000 K4 LIMITED EDITION
____________________________________
Znam swoje wady i staram się ich ustrzec niewszystkie oczywiscie moge dostrzec w lustrze ....Wojtek Sokół WWO:)
Sopel3241
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 7/10/2007, 20:07
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez kosta » 15/6/2009, 10:50

ja bym brał litra, nie ma to jak moc z dołu :wink:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez lonewolf » 15/6/2009, 12:22

Zastanów się czy potrzebujesz tyle mocy, ile oferuje GSX-R 1000. 750tka przecież też ma potężną moc i żeby ją wykorzystać w pełni na naszych drogach to trzeba nieźle zapi**dalać. Osobiście mi mocy w CBR 900 (która jest słabsza od GSX-R 750) w zupełności wystarcza i nie potrzebuję więcej. Jechałem na litrowym gixxerze 1000 z power commanderem i kolosalnej różnicy nie było. W litrze oponka się szybciej kończy, jest większe spalanie... Jak Ci to nie przeszkadza to bierz litra.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez YZF R1 » 15/6/2009, 16:50

Stopniuj moc i pojemność i nie zapominaj że F4 to niezły muł więc jak byś kupił R6 czy ZX6R to dużo poczujesz... także Gixx 750 moja propozycja...


z ramami problem był w k5 k6 ale głównie w USA
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr