po wymianie oleju pali sie kontrolka
Posty: 8
• Strona 1 z 1
po wymianie oleju pali sie kontrolka
Zrobilem pierwsze 1000km, zmienilem olej i filtr. Wszystko wygladalo ok, przejechalem sie ok 20 km i luzik, ale nastepnego dnia jak odpalilem moto po minucie zaczela sie palic kontrolka oleju, a z otworu na bagnet PRYSKA OLEJ. Myslalem, ze moze wlalem go za duzo (ok 100ml), wiec spuscilem ten nadmiar lecz to nie pomoglo. Wyglada jakby wydmuchiwalo ten olej, ale skad te powietrze? Moze macie jakies pomysly, prosze o pomoc.
ps. kontrolka swiecila sie, a po jakims czasie zgasla, pozniej znow sie zapalila itd.
ps. kontrolka swiecila sie, a po jakims czasie zgasla, pozniej znow sie zapalila itd.
- greego
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/4/2008, 14:03
chyba predzej wlales go za malo niz za duzo... Yammh-y maja czujnik poziomu oleju wiec w zaleznosci od usawinia moze mrugac jak jest go na granicy min...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Na pokrywie, obok korka wlewu oleju, pisze 2400cm3, ja wlalem 2500 (potem te 100 wyssalem). Jak sprawdzam poziom na bagnecie (motor w pozycji prostej - nie przychylony na stopce, bagnet nie wkrecam - tylko przykladam), to wskazuje 1/3 odleglosci od min do max. Jak cos robie zle, poprawcie mnie. Pozatym z otworu na bagnet chlapie olej, a czym go tam wiecej, tym bardziej pryska.
- greego
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/4/2008, 14:03
nie jestem znawcą, ale z tego co wyczytałem to jesli masz 2400 na deklu, to wlewasz tyle jesli wymienaisz sam olej, jesli wymienaisz filtr to jeszcze 200... czyli przy wymianie kompletu wlewasz 2600, Ty wlałeś 2500 i odessałes 100 , wiec masz o jakies 200 za mało, na to też wskazuje palac sie kontrolka, to kontrolka poziomu pali sie tylko jak jest za mało.ewentualnie gdy sie uszkodzi. dolej ok 150 - 100 i sprawdz dobrze lej nie powinno sie palic
1/3 to zamało , powinno być połowa albo troszke wiecej niż połowa, a jak latasz na gumei to wiekszośc leje jeszcze wiecej.
Masz poprostu za mało oleju
Dolej oleju i smigaj.
Chlapac będzie to normalne, nie wykreca sie bagnetu podczas pracy silnika
1/3 to zamało , powinno być połowa albo troszke wiecej niż połowa, a jak latasz na gumei to wiekszośc leje jeszcze wiecej.
Masz poprostu za mało oleju

Dolej oleju i smigaj.
Chlapac będzie to normalne, nie wykreca sie bagnetu podczas pracy silnika
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
Miałem podobnie w r1 99r po wymianie oleju , moze jakies 100km palila sie kontrolka , okazala sie ze czujnik oleju mial jakies zwarcie/bicie czy cos takiego, i na to bym stawiał
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
-
MicronR1 - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
- Lokalizacja: Warszawa
hugo2003 oraz Rafal_W_wa mieli racje, przyczyna tkwila w niewystarczajacej ilosci oleju. Dolalem ok 200 ml i kontrolka juz sie nie swieci
Zmylil mnie ten pryskajacy olej, ale skoro tak ma byc to ok
Wielkie DZIEKUJE za wszystkie odpowiedzi. Bije uklony i zycze udanego sezonu.


- greego
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/4/2008, 14:03
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości