Honda Varader 125 - kilka pytań
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Honda Varader 125 - kilka pytań
Witam, dzis stałem się posiadaczem Hondy Varadero 125.
Motor podobno stał 5 lat i jego stan jest bdb jednak przednie koło bardzo cięzko chodzi i dopiero teraz to zauwazylem
Czego to może być wina? jak temu zaradzić? i czy wpływa to jak kolwiek na osiągi? bo niby motorki te nie są blokowane jednak mój leci 90 km/h ( jest on z niemiec) i mógł być zablokowany do 80 więc może jednak jest zablokowany gdzies?
Motor podobno stał 5 lat i jego stan jest bdb jednak przednie koło bardzo cięzko chodzi i dopiero teraz to zauwazylem
Czego to może być wina? jak temu zaradzić? i czy wpływa to jak kolwiek na osiągi? bo niby motorki te nie są blokowane jednak mój leci 90 km/h ( jest on z niemiec) i mógł być zablokowany do 80 więc może jednak jest zablokowany gdzies?
Ostatnio edytowano 5/6/2009, 11:59 przez gba4, łącznie edytowano 1 raz
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
Ok zrobiłem jak mi pan sprzedawca kazał i działa - odpowietrzyłem układ hamulcowy i pusciło
Powiedzcie mi po jakim przebiegu powinno się regulować zawory? mój motorek ma na chwile obecna 18,500 km
No i jeżeli ktos wie gdzie są blokady to niech powie ;P
Motor jest z niemiec.
A dokładnie czy 90 leci to nie jestem pewien gdyż nie testowałem, tak mi tylko powiedział pan sprzedawca hehe
Motor normalnie kreci sie do 12 tyś obrotów

Powiedzcie mi po jakim przebiegu powinno się regulować zawory? mój motorek ma na chwile obecna 18,500 km
No i jeżeli ktos wie gdzie są blokady to niech powie ;P
Motor jest z niemiec.
A dokładnie czy 90 leci to nie jestem pewien gdyż nie testowałem, tak mi tylko powiedział pan sprzedawca hehe
Motor normalnie kreci sie do 12 tyś obrotów
XL 125 Varadero
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
Mam jeszcze 2 pytania.
W motorze cos jakby stukało gdy jest przy 1000 obrotów to jest normalne czy czegoś wina? gdy ustawiłem na 1500 to już normalnie ladnie chodzi
a silnik nic nie dymi czyli kompresje ma.
Drugie pytanie to jak to jest z tÄ… temperaturÄ… na LCD?
jezdziłęm wczoraj wieczorem jezdzilem ok 2-3 godzin i temp nie przekroczyła 1 kreski, czujnik zepsuty? czy może coś trzeba ustawić ?
EDIT: Ok jeden problem można powiedziec wiadomy - silnik jest cieply a chlodnica gorąca - jak odpowietrza się układ chlodzenia? zauwazylem ze jest na chlodnicy korek którego trzeba odkręcic krzyzakiem czy tym się odpowietrza ? lub po prostu trzeba dolac plynu przez ten korek?
Edytuj posty
W motorze cos jakby stukało gdy jest przy 1000 obrotów to jest normalne czy czegoś wina? gdy ustawiłem na 1500 to już normalnie ladnie chodzi
a silnik nic nie dymi czyli kompresje ma.
Drugie pytanie to jak to jest z tÄ… temperaturÄ… na LCD?
jezdziłęm wczoraj wieczorem jezdzilem ok 2-3 godzin i temp nie przekroczyła 1 kreski, czujnik zepsuty? czy może coś trzeba ustawić ?
EDIT: Ok jeden problem można powiedziec wiadomy - silnik jest cieply a chlodnica gorąca - jak odpowietrza się układ chlodzenia? zauwazylem ze jest na chlodnicy korek którego trzeba odkręcic krzyzakiem czy tym się odpowietrza ? lub po prostu trzeba dolac plynu przez ten korek?
Edytuj posty
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości