Zobacz wątek - Problem Aprilia RS GS 125

Problem Aprilia RS GS 125

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Problem Aprilia RS GS 125

Postprzez GlizdaaJWA » 31/5/2009, 18:11

Witam wszystkich mam problem z aprilia rs gs 125... zatarł mi się silnik i nie wiem co mam teraz zrobic co by było najkorzystniejsze mechanik mi powieidzał, ze mam kupic nowy cylinder tłok i pierscienie, a ja sie mało znam dlatego tutaj napisalem chcialbym zebyscie mi pomogli troche doradzili co mam zrobic czy remont czy co bo czytalem, ze i tak mniej wiecej co 15 tyś przebiegu sie robic remont... i drugie pytanie ja mam aprilia rs gs 125 rocznik 1996 z silnikiem rotax 123, i jaka jest roznia miedzy aprilia af 1 125 tez z silniekiem rotax 123? czym sie roznia? chodzi mi o cylinder tłoki i pierscienie... pomozcie mi ludzie z gory dzieki
GlizdaaJWA
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/5/2009, 17:34


Postprzez laser » 31/5/2009, 18:39

nie ten dział !!! polecam regulamin

btw może szlif wystarczy
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez GlizdaaJWA » 31/5/2009, 18:47

no juz wiem wiem jestem nowy i sie pogubilem...
GlizdaaJWA
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/5/2009, 17:34

Postprzez laser » 31/5/2009, 18:54

GlizdaaJWA napisał(a):no juz wiem wiem jestem nowy i sie pogubilem...


wizytę na forum zaczyna sie od: rejestracji --> regulamin---> zanim coś napiszesz używasz szukajki czy już tematu nie było, a jeśli był a czegos nie wiesz to odswieżasz stary---> i na samym koncu zakładasz temat w odpowiednim dziale (jeśli nie było nic w szukajce) :wink:
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez GlizdaaJWA » 31/5/2009, 18:58

no przed chwilka wlasnie przeczytalem regulamin ;) i dzieki za rade:P
GlizdaaJWA
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/5/2009, 17:34

Postprzez YZF R1 » 31/5/2009, 19:19

przede wszystkim to silnik należy rozebrać i zobaczyć gdzie doszło do zatarcia.... tłok pierścienie panewki wał a może cały blok masz do wymiany???? rozbierz i zobacz co jest zatarte...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GlizdaaJWA » 31/5/2009, 19:32

tylko ja sam niesttey nie umiem majsterkowac w takim silniku:(
GlizdaaJWA
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/5/2009, 17:34

Postprzez YZF R1 » 31/5/2009, 19:51

tata nie pomoże... ja swoją rs a potem tzr rozbierałem właśnie z tatą i wiele wiele mnie nauczył!
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GlizdaaJWA » 31/5/2009, 20:07

moj tata sie takim czyms nie interesuje, a po za tym on nie ma czasu
GlizdaaJWA
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/5/2009, 17:34

Postprzez laser » 31/5/2009, 20:13

YZF R1 napisał(a):tata nie pomoże... ja swoją rs a potem tzr rozbierałem właśnie z tatą i wiele wiele mnie nauczył!

a myślałem że urodziłeś się z kluczem w ręce :wink: ja tam bał bym sie silnik rozkręcić na części 1sze bo więcej szkody można zrobić niż pożytku olej wymienię klocki też ewentualnie gaźnik rozkręcę i wyreguluję(bo to tylko 2 śrubki) ale zaworów juz nie i nigdy się w to nie bawiłem :wink:
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr