Zobacz wątek - Kawasaki Ninja 250

Kawasaki Ninja 250

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Kawasaki Ninja 250

Postprzez Zieeelak » 30/5/2009, 20:10

hmm... czegoś nie rozumiem. Kawasaki miało model Ninja Ex 250/ZZR 250 (to to samo?) - czterosuwowe 250cc o mocy około 40 koni mechanicznych. Niedawno pojawiło się Kawasaki Ninja 250R, które również jest czterosuwowym 250cc, ale ma już tylko około 30 koni. Dlaczego tak mało? Dlaczego starszy model o tej samej pojemności miał większą moc?
Zieeelak
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/11/2008, 22:27


Re: Kawasaki Ninja 250

Postprzez laser » 30/5/2009, 20:18

Zieeelak napisał(a): Dlaczego starszy model o tej samej pojemności miał większą moc?


a dlaczego krowa ma 4 nogi ??
pytaj się konstruktorów a nie nas :wink:
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez Ciechan666 » 30/5/2009, 20:56

Proste: marka buduje sobie przyszłych klientów :-) Zaczynasz od 250-tki, potem na 600-tkę a potem na kolejne pojemności. Nie ma w tym żadnej filozofii :-)
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez leff » 30/5/2009, 21:54

ekologia zabija konie
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Zieeelak » 31/5/2009, 01:23

buduje sobie przyszłych klientów? Było 250cc z 40 koni, teraz jest 250cc z 30 koni - to mała różnica.

Ekologia zabija konie? To dlaczego sześcsetki są teraz mocniejsze niż były kiedyś?
Zieeelak
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26/11/2008, 22:27

Postprzez wgp » 31/5/2009, 06:05

Bo moc silnika to nie wszystko, liczy się też przebieg krzywej momentu obrotowego, przełożenie itd.

W klasie 600 buduje się co rok-dwa lata zupełnie nowe konstrukcje, ponieważ opłaca się to konstruktorom. I dlatego mimo ograniczeń związanych z ekologią silniki są coraz mocniejsze.

250tkę chciano pewnie zrobić tanią, więc wzięto stary silnik, dołożyli katalizator, czujniki, dopalania spalin i inne pierdoły i wyszło 30KM. Dla początkujących niewielka różnica a zamiast konstruować nowy silnik i podnosić koszty więcej osób może sobie na niego pozwolić.
Z750 s '05
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez grzybol » 31/5/2009, 07:14

Ma taką moc, ponieważ w wielu krajach świeżaki mogą jeździć na motocyklach o mocy do 25 kW
781228 <3
grzybol
Świeżak
 
Posty: 172
Dołączył(a): 4/6/2008, 13:59
Lokalizacja: Poznań

Postprzez sznajdi » 31/5/2009, 11:09

Grzybol a nie jest to przypadkiem moc 11kW czyli 15KM.
Tak mi się wydaję :D
MZ ETZ 251 -> Honda CBF 600 S -> YAMAHA FZS 1000 FAZER
Avatar użytkownika
sznajdi
Bywalec
 
Posty: 566
Dołączył(a): 4/3/2009, 10:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wgp » 31/5/2009, 11:53

Nie wiem jak w innych krajach ale w Polsce żeby śmigać na A1 motocykl ma mieć do 125ccm i 11kW/15KM . A np. w Niemczech czy Szwajcarii przez pierwszych ileś lat z prawkiem motocyklowym musisz śmigać na motorze do 25kW czyli 34KM.
Z750 s '05
wgp
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40

Postprzez melvin » 31/5/2009, 12:05

leff napisał(a):ekologia zabija konie

prawda... nowe normy EURO kastrują sprzęty z dodatkowych KM :evil:
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości




na gr