Szosowo-Turystyczny...
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Szosowo-Turystyczny...
Witam.
Od dłuższego czasu przyglądam się forum i w końcu chciałbym zakupić swój pierwszy motocykl a konkretnie coś w stylu szosowo- turystycznym.
Najbardziej przychylne opinie są przy Suzuki GSR 600 , i chciałbym wiedzieć czy ten motocykl jest godny polecenia. Zastanawiałem się również nad FZ6 .
ProszÄ™ o pomoc.
Od dłuższego czasu przyglądam się forum i w końcu chciałbym zakupić swój pierwszy motocykl a konkretnie coś w stylu szosowo- turystycznym.
Najbardziej przychylne opinie są przy Suzuki GSR 600 , i chciałbym wiedzieć czy ten motocykl jest godny polecenia. Zastanawiałem się również nad FZ6 .
ProszÄ™ o pomoc.
- KaSuYa
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/5/2009, 20:49
Proponował bym poszukać turystyka przynajmniej z górną owiewką, golas średnio sprawdza się w jeździe szosowo-turystycznej.
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
- devxx
- Świeżak
- Posty: 294
- Dołączył(a): 11/6/2008, 15:28
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… tacy debile...?
No Fazer mi się podoba, ale jednak nie będę jeździł na jakieś duże trasy zazwyczaj miasto albo jakieś 10KM wyjazdy za miasto. Więc nie wiem czy taki Turystyk z krwi i kości opłaca się. A ja lubię się troszkę zabawić i wydaje mi się ,że taki GSR spełni moje oczekiwania. Do GSR chyba,też można założyć przednią owiewkę co nie?
- KaSuYa
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/5/2009, 20:49
Dwie sekundy googlania i jest szyba dedykowana, w dodatku na ścigaczu i to całkiem niezłej urody.
http://sklep.scigacz.pl/owiewka-puig-su ... 15667.html
http://sklep.scigacz.pl/owiewka-puig-su ... 15667.html
SV 650 N
-
Qba_Zeus - Świeżak
- Posty: 156
- Dołączył(a): 7/1/2009, 15:28
- Lokalizacja: Kraków
Dajcie spokój z tymi szybami . GSR sprawdzi się po mieście do zabawy idealny do tego świetnie wygląda jak dla mnie znacznie przewyższa wyglądem nowego horneta . A z szybą daj sobie spokój tylko spie..... całe piękno nekeda . Osobiście mam bandita 600 n i tez czasami naginam 200 da się z tym żyć .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
W sumie cena za szybkę nie jest wygórowana, i można mieć ją w garażu bo montowanie jak piszą nie jest trudne i szybko się ją montuje.
Powiedzcie mi jeszcze, czy części do GSR są ogólnie dostępne ? czy tak jak do Aprili trzeba czekać aż sprowadzą. No i czy trzeba na mieście często redukować bieg żeby się trzymać w ruchu ? (Pytanie do posiadaczy nakedow)
Powiedzcie mi jeszcze, czy części do GSR są ogólnie dostępne ? czy tak jak do Aprili trzeba czekać aż sprowadzą. No i czy trzeba na mieście często redukować bieg żeby się trzymać w ruchu ? (Pytanie do posiadaczy nakedow)
- KaSuYa
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/5/2009, 20:49
KaSuYa napisał(a):W sumie cena za szybkę nie jest wygórowana, i można mieć ją w garażu bo montowanie jak piszą nie jest trudne i szybko się ją montuje.
Powiedzcie mi jeszcze, czy części do GSR są ogólnie dostępne ? czy tak jak do Aprili trzeba czekać aż sprowadzą. No i czy trzeba na mieście często redukować bieg żeby się trzymać w ruchu ? (Pytanie do posiadaczy nakedow)
Czlowieku w gsr masz do dyspozycji 100 kucy, tzn. jezdzisz tym jak chcesz i pytanie czy trzeba redukowac, zeby sie utrzymac w ruchu jest przeze mnie nie do konca zrozumiale.
Natomiast co do szyby to musze sie zgodzic z przedmowcami, ze psuje ona troche caloksztaltny wyglad (sam jestem zwolennikiem nakedow), ale to juz co kto lubi. Co prawda ja na swoim gs 500 nie latam 200km/h, ale musze powiedziec, ze przy predkosciach powyzej 120 mala owiewka, ktora posiadam bardzo sie przydaje.
-
rambo wwa - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
- Lokalizacja: 0-22
Tak wiem,że 100Kucy , ale osobiście śmigałem na 2T 125cc i przez chwile na 250cc i w każdym z tych moto należało redukować jeśli chciało się wyprzedzać lub elastycznie przyspieszać.
A z szybką to nie przesadzajcie aż tak brzydko to nie wygląda, bynajmniej nie z tą co posłał mi kolega bo widziałem na allegro GSR z większą owiewką i to już jest bardzo brzydkie.
Co do moich pytań to mnie proszę zrozumieć bo to będzie mój pierwszy porządny motocykl i nie chciałbym wydawać 20K na coś z czego będę nie zadowolony.
A z szybką to nie przesadzajcie aż tak brzydko to nie wygląda, bynajmniej nie z tą co posłał mi kolega bo widziałem na allegro GSR z większą owiewką i to już jest bardzo brzydkie.
Co do moich pytań to mnie proszę zrozumieć bo to będzie mój pierwszy porządny motocykl i nie chciałbym wydawać 20K na coś z czego będę nie zadowolony.
- KaSuYa
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/5/2009, 20:49
Ja myślę, że pytanie o redukcję jest całkiem zrozumiałe (choć nie wiem czemu kierowane do posiadaczy nakedów). Generalnie w GSR jest silnik wyjęty ze sporta - wysokoobrotowa rzędowa czwórka. I ona moment i moc ma w wysokim zakresie obrotów głównie. Ale nic się nie martw - do utrzymania się w ruchu tzw. "słaby dół" w 100 konnym motocyklu naprawdę nie jest problemem. Nie trzeba się odpychać nogami
. Zresztą spróbuj się umówić na karawanę Suzuki - ja miałem okazję niedawno w Krakowie latać nowym GSRem i V-Stromem. Jeśli to Twój pierwszy motocykl - GSR jest mocny, po pociągnięciu go w kierunku czerwonego pola pokazuje pazur, trzeba uważać.
Silniki z dużym momentem obrotowym (tak jak ten V-Strom z jednostką znaną z SV czy Gladiusa), a mniejszą mocą, od samego dołu przyspieszają bardzo dynamicznie. No i dźwięk mają dużo milszy dla ucha
.
Sam ostatnio stoję przed tego typu wyborem: silniejszy dół i rasowy bulgot czy wysokoobrotowa kosiarka - na szczęście mam na czym latać póki co, ale przesiadka się szykuje powoli.
Problem owiewka czy bez rozpatrzyłem na korzyść nakeda.

Silniki z dużym momentem obrotowym (tak jak ten V-Strom z jednostką znaną z SV czy Gladiusa), a mniejszą mocą, od samego dołu przyspieszają bardzo dynamicznie. No i dźwięk mają dużo milszy dla ucha

Sam ostatnio stoję przed tego typu wyborem: silniejszy dół i rasowy bulgot czy wysokoobrotowa kosiarka - na szczęście mam na czym latać póki co, ale przesiadka się szykuje powoli.
Problem owiewka czy bez rozpatrzyłem na korzyść nakeda.
Ostatnio edytowano 26/5/2009, 18:26 przez Qba_Zeus, łącznie edytowano 2 razy
-
Qba_Zeus - Świeżak
- Posty: 156
- Dołączył(a): 7/1/2009, 15:28
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości