Zobacz wątek - Kawasaki zephyr 750

Kawasaki zephyr 750

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Co sadzicie na temat zephyra??

Niezawodna maszyna
3
43%
Sporadycznie cos wysiada (jakies glupstwo)
4
57%
Psuje sie na każdym kroku
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 7

Kawasaki zephyr 750

Postprzez Pudelski7 » 24/5/2009, 16:20

Witam wszystkich. Chce kupic Kawasaki zephyr 750 i chcialem sie dowiedziec (jesli ktos posiada taki motocykl) na co szczególnie zwrócic uwage przy zakupie tego modelu (szczególnie chodzi mi o prace silnika), wiem ze lancuszek przenoszacy naped z walu na skrzynie chalasuje i tym niema co sie przejmowac (jesli juz mowa o lancuszku to z jakiej czesci silnika po wsluchaniu sie slychac ten lancuszek, pytam poniewaz niechce zeby po zakupie okazalo sioe ze to halasuje jeszcze cos innego), czy dzwiek lancuszka powinien cichnac w miare rozgrzewania sie maszyny. Jak jest z odpalaniem na zimnym silniku?? Bo jak bylem ogladac jeden egzemplarz to musial troche pokrecic na zimnym silniku zanim zapalil, czy to jest normalne w tym modelu i kazdy tak ma, czy moze byla to wina gaznikow bądź jeszcze czegos innego? bede bardzo wdzieczny za odpisanie nie tylko na te pytania które zadalem ale także prosil bym o wymienienie spostrzezen odnosnie kawy, czy ma jakies ukryte wady itp. z góry wielgachne dzieki:)) pozdrawiam i szerokości.
Avatar użytkownika
Pudelski7
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:50
Lokalizacja: Jasło/Rzeszów


Postprzez Warsaw Stunt Squad » 24/5/2009, 18:24

szczególnie to nie ma sie co psuć w zephyrze. Motor jak każdy inny zawsze coś sie do roboty znajdzie, ale nie ma takich usterek typu pękające ramy w zx6r czy inne poważne usterki. Jeżeli przebieg jest w miare do wytrzymanie a motor zadbany to można brać. Pozdro :)
Hajka juz stoi :D
Avatar użytkownika
Warsaw Stunt Squad
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
Lokalizacja: Warszawa, WW

Postprzez Pudelski7 » 24/5/2009, 20:39

No moze i racja, tylko tek który bylem ogladnac na zimnym silniku troche bylo mu ciezko odpalic (zastanowilo mnie to poniewaz moja Honda naewt po 3 tygodniach bez zajakniecia pali) i byla robiona glawica docierane zawory regulacja i jeszcze kilka innych zeczy, regulacja oczywiscie jak najbardziej konieczna, ale zastanawia mnie reszta czy ten remont brac na plus czy moze juz byl tak zkonczony silnik ze inaczej sie nie obeszlo. wlasciciel niby mowi ze zmienial lancuszek bo strasznie halasowa i glowice przy okazji robil, ale ile w tym prwdy to nie wiadomo.
kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz...
Avatar użytkownika
Pudelski7
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:50
Lokalizacja: Jasło/Rzeszów

Postprzez Kurt » 24/5/2009, 22:29

Jak chcesz to mogę podesłać ci skan artykułu o używanych zephyrach ze SM jak niedawno był. Wyślij adres na PW jak będziesz zainteresowany. Ja jeżdżę Kawą z takim silnikiem co ma mały Zephyr czyli 550, silnik 750 jest bardzo podobny i też sprawdzony przez lata i z tego co wiem nie cierpiały na jakieś szczególnie uciążliwe bolączki. Tyle że hałasują ale taki to ich urok;)
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez dr.artur » 24/5/2009, 22:36

latalem z7 jakos tam nie pamietam nazwy tego moto silnik ten sam co zephyr i porównując z banditem 600 czy fazerem ma bardzo fajny dol super ciagnie od 3 tys obrotow szkoda ze 5 biegow tylko
dr.artur
 

Postprzez pol3k » 25/5/2009, 07:30

Ja mam Zephyra 550 i jest tak że zazwyczaj odpala bez zająknięcia ale zdarzają się dni że marudzi. Mój ma 17 lat, przeszedł przez wiele rąk więc nie wymagam od niego cudów. Ostatnio zepsuło mi się lusterko :wink:
Zephyr 550 "RUDA SUKA"
Avatar użytkownika
pol3k
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 8/1/2008, 14:44
Lokalizacja: W-W

Postprzez Pudelski7 » 4/6/2009, 16:56

a co ze spalaniem bo gdzie bym nie zagladnal wszedzie sa inne informacje jedni mowia ze 8 a drudzy ze 5,5 mowie o spalaniu w trasie
kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz...
Avatar użytkownika
Pudelski7
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:50
Lokalizacja: Jasło/Rzeszów



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr