rozmiar opom
Posty: 11
• Strona 1 z 1
rozmiar opom
mam pytanie jeżeli producent przewiduje oponę o szerokości 150/70 to czy można na tą samą felgę założyć szerszą 180/55???
temat powtarza się już któryś raz
mar111cin
temat powtarza się już któryś raz
mar111cin
- kamilv7
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21/2/2009, 12:08
- Lokalizacja: Radomsko
Mam bandita i producent przewiduje właśnie 150 na tył ale ja się nie zastosowałem do zaleceń i założyłem 180 i za specjalnie nie czuje różnicy
Dream ride... www.youtube.com/watch?v=6EyJz46EMWk
-
Fikol - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
- Lokalizacja: Węgrów
kiedyś mnie tu zje*ano za to że napisałem że można włożyć szerszą oponę niż zaleca producent do VTRki...
tak więc TEORETYCZNIE nie można bo to grozi glebą...
a praktycznie to sam latałem na 140 w motocyklu gdzie powinna być 130 i nie widziałem różnicy...
ogólnie sam jednak dochodzę do wniosku że 180 w miejsce 150 to zbyt szeroka guma...
tak więc TEORETYCZNIE nie można bo to grozi glebą...
a praktycznie to sam latałem na 140 w motocyklu gdzie powinna być 130 i nie widziałem różnicy...
ogólnie sam jednak dochodzę do wniosku że 180 w miejsce 150 to zbyt szeroka guma...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Fikol napisał(a):Mam bandita i producent przewiduje właśnie 150 na tył ale ja się nie zastosowałem do zaleceń i założyłem 180 i za specjalnie nie czuje różnicy
spróbuj skręcić tak motocyklem aby zamknąć oponę to poczujesz różnicę...

do Autora nie poprawiaj fabryki masz w książce 190 załóż 190 masz 150 załóż 150 z tym się nie kombinuje bo szersza opona ładniej wygląda ale na zakrętach już tak fajnie nie jest
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
No nie do końca ładniej, po za tym czasami może obcierać o łańcuch lub wahacz.
A później dziwią się ludzie że przy składaniu się w zakręt motocykl sam prostuje
, lub łapie uślizg.
Jedyne rozsądne wyjście kupić motocykl fabrycznie przystosowany do szerszych opon.
A później dziwią się ludzie że przy składaniu się w zakręt motocykl sam prostuje

Jedyne rozsądne wyjście kupić motocykl fabrycznie przystosowany do szerszych opon.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Jesli chodzi o lans pod gimnazjum i jazde na wprost spod swiatel to wieksze gumy sa o niebo lepsze.
Jesli jednak chcesz jezdzic motocyklem i choc czasem skrecic to bierz fabryczne rozmiary.
Jesli jednak chcesz jezdzic motocyklem i choc czasem skrecic to bierz fabryczne rozmiary.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
MadboY napisał(a):Jesli chodzi o lans pod gimnazjum i jazde na wprost spod swiatel to wieksze gumy sa o niebo lepsze.
Jesli jednak chcesz jezdzic motocyklem i choc czasem skrecic to bierz fabryczne rozmiary.
Dokładnie tak...

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
jeśli chodzi o zamknięcie opony to wiem, że jej raczej nie zamknę. Rozumiem ,że przystosowany motocykl do opony 180 ma szerszą felgę jak motocykl przystosowany do 150,160 ?
Dream ride... www.youtube.com/watch?v=6EyJz46EMWk
-
Fikol - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
- Lokalizacja: Węgrów
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości