Honda cb1000f (big one) - regulacja gaźników
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Honda cb1000f (big one) - regulacja gaźników
Hej,
mam hondę jak w tytule (sc30), rocznik 95' - poprzedni właściciel wymienił fabryczne dysze paliwa 0,5 na większe 0,8 (chyba dynojet) oraz wstawił filtr powietrza K&N, no i pojawił się problem z regulacją składu mieszanki - mój mechanior zna fabryczne parametry do ustawienia gaźników, ale do większych dysz nie pasują. Generalnie moto dławi się po przekroczeniu 6 tyś obrotów. Mam wrażenie że dostaje za dużo paliwa. Niestety nie wiem czy próbować do skutku śrubą regulacyjną składu i znaleźć optymalne rozwiązanie, czy może spróbować obniżyć iglice? Może ktoś wykonał podobną zmianę dysz wie jak całość ustawić? gaźniki prawdopodobnie są te same co w cbr1000f (czyli sc24), więc pewnie operacja podobna.
Dzięki z góry za info.
Pozdr
Piekal
mam hondę jak w tytule (sc30), rocznik 95' - poprzedni właściciel wymienił fabryczne dysze paliwa 0,5 na większe 0,8 (chyba dynojet) oraz wstawił filtr powietrza K&N, no i pojawił się problem z regulacją składu mieszanki - mój mechanior zna fabryczne parametry do ustawienia gaźników, ale do większych dysz nie pasują. Generalnie moto dławi się po przekroczeniu 6 tyś obrotów. Mam wrażenie że dostaje za dużo paliwa. Niestety nie wiem czy próbować do skutku śrubą regulacyjną składu i znaleźć optymalne rozwiązanie, czy może spróbować obniżyć iglice? Może ktoś wykonał podobną zmianę dysz wie jak całość ustawić? gaźniki prawdopodobnie są te same co w cbr1000f (czyli sc24), więc pewnie operacja podobna.
Dzięki z góry za info.
Pozdr
Piekal
Honda CB 1000 / Big One, 95'
-
piekal - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 9/7/2007, 16:56
- Lokalizacja: Warszawa
piekal , takie regulacje powinno się robić na hamowni. Chyba że masz mechanika który podłączy ci aparaturę do wydechu i wyreguluje skład mieszanki w przybliżeniu 50/50.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Ja bym podniosl iglice ,czyli o jeden rowek obnizyl(przedostatni) i odkrecil o pol obrotu sruby od mieszanki od ustawien fabrycznych,sprawdz w serwisowce i o pol obrotu wiecej odkrec.
Masz zawsze inne wyjscie zmien dysze na oryginalne
Masz zawsze inne wyjscie zmien dysze na oryginalne

-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Dzięki panowie - macs, właśne miałem podobny pomysł, czyli, że tok rozumowania w dobrą stronę. A jak nic nie da to wybiorę się na hamownię jak radzi falconiforme. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to zapraszam do wypowiedzi - z góry dziękuję.
Pozdrawiam,
Piekal
Pozdrawiam,
Piekal
Honda CB 1000 / Big One, 95'
-
piekal - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 9/7/2007, 16:56
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości