PUSTY WYDECH
Posty: 5
• Strona 1 z 1
PUSTY WYDECH
cześć.mam w mojej rf oryginalny tłumik ale troche jest za cichy jak dla mnie.czy jak wyjme wyjme środek to będzie lepiej mruczał? i co będzie z mocą...zmniejszy sie czy zwiększy?może ma ktoś link do stronki gdzie można posłuchac jak taki wydech mruczy? czy może lepiej zostawić tak jak jest oryginalny?
- suzuki rf600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 14/7/2006, 11:08
- Lokalizacja: Płock
Siemka
Przy samej końcówce obetnij pionowo brzeszczotem (piłą jak najcieńszą) blache. W środku będzie rurka średnicy może 2-3 cm - wyrwij ją w miare delikatnie - rozruszaj, zeby wypadła. wstaw grubszą rure - z 6 cm średnicy. Daj do spawania na TIGu albo migomacie, tak aby rurka była zalana wewnątrz równo i żeby w końcówce ruwno wystawała ( zeby wyglądało jak oryginał). Na koniec żaroodporna 800 stopni - musi 24 h schnąc, aby był efekt OK. Ew. jeśli masz wydech z chromoniklu, to powiedz, aby delikatnie zalali - wtedy TIGiem zostaje elektroda z chromoniklu, i po prostu polerujesz spaw i cały tłumik
Motor nie będzie w*** głośny jak rakieta, ale dostanie przyjemnego basu i pomruku.
Co najważniejsze nie utraci mocy ani zawory nie dostaną po dupie jak to się dzieje przy większości przelotówek - ponieważ głowne komory zostają nienaruszone - jedynie ostatnia wygłuszająca zostaje powiększona.
Pozdro
Przy samej końcówce obetnij pionowo brzeszczotem (piłą jak najcieńszą) blache. W środku będzie rurka średnicy może 2-3 cm - wyrwij ją w miare delikatnie - rozruszaj, zeby wypadła. wstaw grubszą rure - z 6 cm średnicy. Daj do spawania na TIGu albo migomacie, tak aby rurka była zalana wewnątrz równo i żeby w końcówce ruwno wystawała ( zeby wyglądało jak oryginał). Na koniec żaroodporna 800 stopni - musi 24 h schnąc, aby był efekt OK. Ew. jeśli masz wydech z chromoniklu, to powiedz, aby delikatnie zalali - wtedy TIGiem zostaje elektroda z chromoniklu, i po prostu polerujesz spaw i cały tłumik

Motor nie będzie w*** głośny jak rakieta, ale dostanie przyjemnego basu i pomruku.
Co najważniejsze nie utraci mocy ani zawory nie dostaną po dupie jak to się dzieje przy większości przelotówek - ponieważ głowne komory zostają nienaruszone - jedynie ostatnia wygłuszająca zostaje powiększona.
Pozdro
- accoount
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/11/2006, 22:13
dobra dzięki za odpowiedzi ale jednak nie będe go wybebeszał tylko poświęce te pare stów i kupie sportowy tłumik.
- suzuki rf600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 14/7/2006, 11:08
- Lokalizacja: Płock
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości