Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 26/10/2009, 21:34

Dobra a teraz ja proszę o rade na nowy sezon mam zamiar kupic cos z grubej rury :P celuje w KTM słyszałem że te nowe są naprawde w dobrej jakosci produkowane. musi to byc enduro wiec tylko EXC. i waham sie mędzy 450 a 530. czy wiecie moze jaka róznica spalania ? motoru bede cżesto uzywał głownie po miescie na tygodniu i teren na weekendy. wiec spalanie jest dla mnie dosyc ważne. bo w sumie roznicy nie ma duzej między tymi sprzętami z tego co widze waga podobna wiadomo moc inna 530 to prawdziwy szatan. czy czyms sie róznią jeszcze ? moze jakies macie uwagi ? piszcie wszystko co wam slina na palce przyniesie :P kazdy komentarz sie liczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez cichy » 26/10/2009, 22:21

Udało się.
Co prawda okazało się że crf w znośmym stanie jest poza moim budżetem, więc ostatecznie jest wr-a


Obrazek

Obrazek

Poradzicie jaki olej tam lać i co ile go zmieniać? Wcześniej był lany syntetyk 15w50.
Zastanawiam się czy nie lepiej dać 10w50?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki


Postprzez henio12323 » 27/10/2009, 14:59

ja słyszałem że jak juz sie leje taki olej to lepiej lac zawsze taki sam ;P bo pierscienie sie układają pod dany olej gęstosc i inna gęstosc moze powodowac że bedą puszczały w tym przypadku gdy zalejesz gęstrzego to raczej nie bede puszczały ale moze sie bardziej dotrą i potem zalejesz 15 w to ci bedzie puszczało. pozatym crossy potrzebują rzadszego oleju z uwagi na sprzęgło. wogule 2T głownie jakos że to wysokoobrotowy silnik musi miec rzadki olej żeby sprzęgło dłuzej wytrzymywało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lordWŁADER » 27/10/2009, 20:46

Wysokość siedzenia - 925 mm
Wysokość człowieka 172 cm

Uda sie dosiąść takiego rumaka?;d
lordWŁADER
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/6/2009, 14:43
Lokalizacja: na motorze xD

Postprzez Hamulec » 30/10/2009, 20:10

Jak wkleić fotkę do naszego tematu offroadowego-Nasze Foto- próbuje, próbuje i nic.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez cichy » 4/11/2009, 10:24

Hamulec napisał(a):Jak wkleić fotkę do naszego tematu offroadowego-Nasze Foto- próbuje, próbuje i nic.


Mi też się nie udało wkleić załącznika, musisz wkleić na jakiś inny serwer i potem zlinkować tu, używając opcji [img].

Panowie teraz pytanko, jaki olej do lag zalać do wr400 zawieszenie upside-down do amatorskiego latania po lesie.
Latem będzie na kołach supermoto.[/img]

I gdzie jest ta druga śruba od regulacji przednich amorów?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Hamulec » 4/11/2009, 15:35

Dzięki Cichy za odp. będę próbował, a co do twojego pyt.; jak amatorsko po lesie i chcesz oszczednie, bo przeciez nie będziesz fruwał na górkach to leją - czerwony od automatycznych skrzyń biegów.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez cichy » 4/11/2009, 15:42

Nie wole zalać syntetyk motula zamiast ciągle wymieniać uszczelniacze, za dużo z tym roboty.
Tylko nie wiem jaką gęstość.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Landryss25 » 4/11/2009, 15:46

Jak do enduro to nalej 10W. Jeśli chcesz zmieniać tylko koła z enduro na sm i odwrotnie to nalej 15W, powinieneś być zadowolony.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Dzesiu10 » 4/11/2009, 16:52

dołączam się do pytania gdzie jest 2 śrubaka regulujaca siłe dobicia w wr 400? nigdzie jej znalezc nie moge....
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez cichy » 4/11/2009, 17:08

No właśnie a w serwisówce napisali, że jest.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Bostorn » 4/11/2009, 21:06

już Ci mowie , w ktmie jest tak że masz na górze i na dole regulacje, jedna jest przy buteleczce z gazem, śruba na płaski śrubokręt a 2ga na dole niedaleko śruby mocującej, takie pokrętło

powinno byc i w wrce cos takiego, bo to podobna rzecz :0
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez cichy » 5/11/2009, 08:36

Ale chodzi o przednie lagi.

I jeszcze jak działa ta śrubka odpowietrzająca na górze?
Gdzieś wyczytałem żeby przy rozbiórce nie wypuszczać z niej gazu, bo potem trzeba w serwisie nabijać?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 5/11/2009, 15:16

z przodu masz tak od góry masz 2 srubki. jedna na srodku druba z boku. ta na srodku odpowiada za twardosc. ta z boku to jest odpowietrzanie i to jest po to że jak rozbierasz zawieszenie i potem składasz musisz odpowietrzyc to żeby w obu lagach było takie samo cisnienie powietrza. a od dołu jest srubka na srubokręt od odbicia. na samym srodku musi byc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cichy » 5/11/2009, 15:21

Na dole to ta mała dziurka od wewnątrz, od strony koła?
Nic tam nie ma w serwisówce podają że powinien być na tym gumowy kapturek.

No i jak to się odpowietrza, przecież nie zmierzę ciśnienia żeby je wyrównać?
Mam odkręcić aż przestanie lecieć powietrze i zacznie olej?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Dzesiu10 » 5/11/2009, 15:30

siłę dobicia reguluje się podobno gdzieś na dole a odbicia na górze , a tego na dole nie mogę znaleźć a robię przekładkę na sm i by sie przydało trochę je utwardzić ;/
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez cichy » 5/11/2009, 15:32

No właśnie też mam taki plan ale dopiero na wiosnę będę miał fundusze na koła, daj znać jak ci się sprawuje na kołach szosowych.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 5/11/2009, 16:15

od spodu nie z boku gdzies tylko centralnie os spodu powinna byc dziura w niej sruba ona trzyma całe zawieszenie żeby sie nie rozpadło :P i w tej srubie powinna byc srubka mała na płaski srubokręt. a co do odpowietrzania. to nie nie jak to odkręcisz to ci psyknie powietrze i nic więcej. jak sie składa to przy składaniu wszystkiego róznie sie moze cisnienie ułozyc. wiec po to jest ta srubka że zaraz po złozeniu odkręcasz srubki a zawieszenie wypuszcza nadmiar powietrza. zresztą zawsze psiknie troszke jak sie odkręci :P a olej nigdy ci tamtędy nie wyleci. no chyba że w jeździe :P tam sie nic nie pompuje zawieszenie jest twarde tylko na tym powietrzu co tam jest a głownie na oleju i spręzynie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cichy » 5/11/2009, 19:52

No właśnie wróciłem z garażu i chciałem napisać, że znalazłem tę śrubkę.
Była dobrze schowana i zamaskowana błotem, ale się zawziąłem. W sportach ta regulacja zawsze była z boku a nie od spodu.

Ostatnie pytanie to odpowietrzenie po złożeniu lagi, bo będę olej zmieniał, to mam robić jak zawias wisi w powietrzu, czy jak stoi?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 5/11/2009, 20:07

ja odpowietrzałem jak juz załozyłem w półki :P pod obiciązeniem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr