Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 11/9/2013, 18:13

Tak może być przyczyną, ponieważ membrany zapobiegają cofaniu się paliwa do gaźnika (a jak ma odpalić bez paliwa)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez MJR128 » 11/9/2013, 19:00

Zacznij od podstaw. Zdejmij cylinder.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez wawzon » 13/9/2013, 15:02

Mam pytanko odnośnie zabezpieczeń zaworów. stare sprężynach miałem weższe i talerzyki też , talerzyki z tuningowych miały za małą średnicę i nie pasowały w zwykłe sprężyny . Czy zabezpieczenia z tych tuningowych będą pasować do oemowskich ?

Nie wiem czy te zabezpieczenia były tuningowe ale sprężyny i talerzyki na pewno. Jak będą takie same to nie będę musiał kupować nowych
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez ziefak » 13/9/2013, 15:43

Zrobiłem wszystko co radziliście, kupiłem nową świece, wyczyściłem jeszcze raz gaźnik, sprawdziłem membrany (blaszki nie są odgięte, przylegają dobrze) i już nie mam pojęcia co może być przyczyną tego, że motocykl nie zapala. Jedyna rzecz, która mnie nie pokoi to w środku gaźnika jest urwana główka od największej śruby na środku, on jest wkręcona do końca i jak próbowałem odkręcić to tylko główka się odkręciła, ale zawsze tak chyba było i jeździłem. Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły dlaczego nie odpala, to byłbym bardzo wdzięczny za napisanie.

PS.Do mechanika raczej nie oddam, bo pieniędzy nie mam.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez henio12323 » 13/9/2013, 18:55

wawzon - moze tak może nie, zalezy od firmy itp itd. ja np miałem do ktma niby wszystko to samo, a w jednych zaworach miałem po 3 nacięcia i takie same zabezpieczenia a w innych jedno nacięcie. wiec sprawdź i wtedy bedziesz wiedział.

ziefak - o jaką główke chodzi moze to byc przyczyna. jak kopiesz to swieca robi sie mokra czy nie ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 13/9/2013, 19:22

Żeby sprawdzić musze kupić a chciałem to właśnie sprawdzić bez kupowania :D
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez ziefak » 13/9/2013, 21:02

Jest to główka śrubki w gaźniku (jest to chyba dysza główna o ile się nie myle), a świeca jest mokra kiedy kopie.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez henio12323 » 13/9/2013, 21:57

ale wykręciłeś po prostu samądysze czyli łeb i kawałek gwintu ? bo tak powinno byc i ona jest wkręcana albo w jeszcze jedną duza dysze albo bezposrednio w korpus gaźnika. skoro cos jest urwane ewidentnie to trzeba to naprawić. a na pycha próbowałes ? moze od tego kopania zalewasz moto i nie odpala. 2 sprawa iskra jest jak trzeba ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez ziefak » 13/9/2013, 22:01

Wykręciłem tylko łeb i kawałek gwintu, a reszta została w środku i tak, na popych próbowałem odpalić, lecz dzieje się to samo, tylko delikatnie łapie i od razu gaśnie. Iskrę sprawdzę jutro.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez ziefak » 14/9/2013, 08:29

Tutaj wstawiam zdjęcie gaźnika po wykręceniu tej śrubki. http://scr.hu/159b/66245 (otwórz link)
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez ziefak » 14/9/2013, 10:23

Już chyba znalazłem przyczynę, kapturek ma przebicie, bo jak sprawdzałem iskrę to mnie kopnęło przez kapturek, dzisiaj kupie nowy i zobaczymy jak to będzie.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez kris514 » 14/9/2013, 11:50

ziefak piszesz ze motor nie pali ze to ze tamto i ze zaczelo sie to po twojej ingerencji w gaznik(bo sie paliwo lalo, co zrobiles by sie nie lalo?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez ziefak » 14/9/2013, 12:03

Nie zaczęło się to po mojej ingerencji w gaźnik, kiedyś jechałem i po prostu mi zgasł motor, nie mogłem go zapalić, później zobaczyłem, że paliwo cieknie z gaźnika i kolanka od wydechu, więc zdjąłem gaźnik, wyczyściłem go, a na kolanko założyłem nową uszczelkę, bo okazało się, że stara jest popękana i po wycieku nie było śladu, lecz motocykl dalej nie chciał zapalać, a jak zapalił to dławił się po przejechaniu kilkunastu metrów, więc teraz staram się rozwiązać ten problem.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez matoshiba » 14/9/2013, 20:44

Znów pomęczę pytaniami , czy wszystkie buty nazwijmy je " enduro ' są takie wysokie w "stopie" ? przymierzałem Madhead S8P i po usadowieniu się na moto zmiana biegu w góre jest dośc kłopotliwa bo trzeba stopę dość mocno skierować w dół by załapać dzwignie biegów , patrząc na inne buty jest tak samo , można się do tego przyzwyczaić czy szukać innych modeli ?
matoshiba
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/12/2007, 18:32

Postprzez henio12323 » 14/9/2013, 20:48

są rózne wysokosci, ale róznice są niewielkie, rozwiązaniem problemu bedzie przestawienie dzwigni zmiany biegów na frezie wyzej ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 15/9/2013, 11:26

Oglądałem filmik na yt i zdziwiła mnie jedna rzecz - gosciu w sxf 350 ruszal bez sprzegla.
to jakies specjalne sprzeglo?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez kris514 » 15/9/2013, 11:31

REKLUSE Clutch tak się to nazywa i działa podobnie jak sprzęgło w skuterze :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 15/9/2013, 13:14

podobnie to raczej nie bo w skuterku jest zupełnie inna technologia ;D ale o rekluse albo inne sprzęgło chodzi. to jest jak zwykłe sprzegło - działa jak kazde inne, tylko jak puszczasz gaz to sie wysprzęgla samo i moto może stać na 4 biegu z odpuszczoną manetką i nie gaśnie. niektórzy całkiem wywalaja klamke sprzegła a jeszcze inni wsadzają pompe i łączą z tylnym zaciskiem mając tylny hebel w ręku. jak dla mnie te sprzęgło to szajs troche. nie wiem jakiej grupie osób jest na prawde potrzebne. moto strasznie sie kastruje od tego, ciezko wyczuc kiedy sie rozsprzegli i zacznie jechac, czasami przy technicznym enduro np zjazdy potrafi sie rozłączyć i jedziesz jak na luzie z górki co bywa nawet i niebezpieczne. znajoma miała po załozeniu na oryginalne moto od razu zwawszy się zrobił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez odiro » 15/9/2013, 16:18

Witam, mam problem tego typu iż cieknie mi olej z dziurki odprowadzającej (pomiędzy pompą wody a skrzynią) ten uszczelniacz (morpak) już wymieniałem, wtedy ciekł mi płyn chłodniczy a teraz olej. Nie cieknie mocno, czy można by było zakleić tą dziurke silikonem i wtedy by olej wypełnił tą komorę i by dalej nie ciekł? Czy przedostał by się wtedy do pompy wody? Jest to tanie rozwiązanie. Zestaw naprawczy kosztuję ponad 100zł i nie ma pewność czy nie będzie ciekło ;/ z góry dziękuję.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez kris514 » 15/9/2013, 17:43

Zestaw naprawczy kosztuje 100 a w sklepie z uszczelniaczami za uszczelniacze dasz 10. Jeśli zakleisz ten otwór to następnym razem jak ci padnie uszczelniacz od wody to pójdzie do skrzyni, dodatkowo uszczelniacz od wody nie zabezpiecza przed dostaniem się oleju do chłodnic i podczas zimnych rozruchów może się dostawać po troszkę oleju. Nie poprawiaj fabryki!
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości




na górê