Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
 
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Street4Fun » 3/8/2013, 23:31

Mówmy po imieniu, po prostu kawałek klamki, to nie jest jakiś "inny" element, tylko końcówka klamki hamulca, która zabezpiecza dłoń przed uślizgiem.
To tak samo jakbyś miał w samochodzie pół drążka hamulcowego. Fakt faktem, że akurat jest wygodniej bez tego zabezpieczenia na końcu klamki(bynajmniej mi i często po prostu ucinam to przy końcu)
Gdyby to było niepotrzebne, nie znajdowałoby się tam, możesz z tym jeździć, bo przecież mundurkowi nie będą ci sprawdzać w jakim stanie masz klamki, choć gdybyś wybierał się na stację, kupiłbym na twoim miejscu nową klamkę, to groszowe sprawy, a diagnosta może akurat być dociekliwy.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk


Postprzez MJR128 » 4/8/2013, 17:15

Myśl o swoim bezpieczeństwie przy wypadku, a nie o kasie !!!
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez ISHIFTI » 4/8/2013, 18:50

Czy na yamahe dt rzeba mniej wydac na remonty niz na 125 i czy 80 mniej pali od 125 ;]z gory dzieki.
Romet727-->...
Avatar użytkownika
ISHIFTI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/4/2013, 17:49
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez maniutek1996 » 4/8/2013, 18:53

Czy jeśli 4 t kopci na niebiesko po rozgrzaniu przy wysokich obrotach. (puszcza dymka przy końcówce obrotów) to znaczy, że motor w moim suzuki nadaje się jedynie do remontu? (tak pisali ludzie na forach) Czy możliwe, że wystarczy coś zmienić, czy pierścienie, lub wyregulować gaźnik i pośmigam na niej jeszcze trochę?
Pozdro.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez henio12323 » 4/8/2013, 19:07

ishifti - nie rozumiem pytania, czy na yamahe trzeba wydac na remonty niż ? ale co więcej ? mniej ? i na jaką DT 125 to też DT. 80 pali mniej niz 125. remonty podobnie

maniutek
remont to zazwyczaj wymiana czegoś. regulacja gaźnika nic nie da, bo po prostu bierze ci olej. najbiedniej musiał bys zmienic pierscienie, ale być może jest to nieopłacalne, i po prostu lepiej od razu kompletny zestaw tłokowy zmiienic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniutek1996 » 4/8/2013, 19:25

Ok, tak jak wcześniej pisałem, we wtorek idzie do mechanika, rozbierze go i zobaczy co i jak. Wtedy dam znać na forum co było do wymiany.
Muszę sobie go jeszcze podwyższyć przy okazji, gdy będą zdjęte plastiki, wtedy będzie lepszy dostęp do amora.
I jeszcze jedno pytanie, bo już taki jestem ciekawski ;P.
Sprzedający mówił, że nie zna się na motorach, ale jego mechanik obniżył mu maksymalnie motor, mówiąc że tak właśnie musi być ustawiony amortyzator na wahaczu.
Wydaje mi się to trochę bzdurą i najzwyczajniej w świecie podwyższę go sobie tak jak będzie mi wygodnie. Czy może jednak zostawić tak jak jest?
Pozdro i dzięki z góry.

PS: czy możliwe jest, że oryginalny tłumik który prawdopodobnie jest od początku(co w sumie mnie zadowala, bo chodzi cichutko, a nie jak WSK'a na dobiciu) i jest nie ruszany, jest trochę przy pchany czymś, np spalinami i warto go jakoś przeczyścić?
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez ISHIFTI » 4/8/2013, 20:25

Henio wielkie dzieki a jeszcze jedno ile pali 80dt przy spokojnej jezdzie?
Romet727-->...
Avatar użytkownika
ISHIFTI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/4/2013, 17:49
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez henio12323 » 4/8/2013, 22:20

maniutek - napisz co to za moto, 125 w 4T było kilkadziesiąt modeli róznych marek. nikt zgadywał nie będzie. tak samo jak kwestie ustawiania wysokosci - czasami da sie przestawic czasami nie. tak samo wyech - czasem jest głosny czasem nie, i generalnie cięzko go wyczyscic z czegokolwiek, ewentualny nagar jest trudny do usunięcia. czasem jak jest rozbieralny warto zmienci wate. ale jak nie jest to nic nie zrobisz.

ishifti - DTtka pewnie pali koło 4 litrów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 4/8/2013, 23:06

Henio, nagar zawsze da się pięknie wypalić i obstukać, odpada i wydech jak nowy, potem ewentualnie można potraktować kretem dla pewności i wydech jak z salonu. A jak wydech nie jest rozbieralny, to zrób, aby stał się taki, wyczyścisz go od środka, wyłożysz nową watą i jazda.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez maniutek1996 » 4/8/2013, 23:35

Dokładnie chodzi mi o Suzuki dr 125 SE 98r.
Pozdro.
O tą dokładnie: http://tablica.pl/oferta/motor-suzuki-d ... 2VeR3.html
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez wawzon » 5/8/2013, 09:11

Mam pytanko odnośnie dwóch motocykli jak wypada ktm exc 450 w pornownaniu do exc 525 chodzi mi glownie o utrzymanie tego motocykla, jest to porownywalne do kxf 250 ?

z gory dzieki za odp
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez MathewPL » 5/8/2013, 09:36

Witam co myślicie o zamontowaniu stożka w enduro? Mam gaźnik 17,5mm i na tym filtrze słabo reaguje na gaz po lekkim przekręceniu, co o tym myślicie?
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kris514 » 5/8/2013, 09:43

Stożek to ZŁO i tyle w temacie :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 5/8/2013, 18:28

wawzon - moto kilka razy żywotniejsze od kxf. 450 a 525 - bardzo podobne, róznica w zasadzie niewielka. jedynie 450 ma troszke słabszy dół i jest troche lepsza dla amatorów. wagowo jest to samo co 525 jest troszke mniej narwana. choc jak na szybko siądziesz na 450 i 525 to róznicy mozesz nie wyczuć. dopiero wprawny kierowca czuje róznice. a i w takich sprzetach mozna przeróżnie stroic silniki co też zmienia charakterystyke.


mathew - stożek sie nie nadaje w teren. lepiej było by przerobić airboxa. ale pytanie czy na pewno kwestia tlenu jest problemem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MathewPL » 5/8/2013, 20:05

A odpuszcze sobie tego stożka:d A teraz mam inny problem może nie jest taki poważny ale mnie to irytuje.. Kupiłem klakson 12V taki był stary więc kupiłem taki sam. Klakson aż tak głośno nie wydaje dźwięku a jak jade to wgl go nie słychać więc chyba zamontuje opornik ale nie wiem jaki.. może wy coś wykombinujecie :D Motor rieju rr 50 sport edition bez akumulatora.
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez henio12323 » 5/8/2013, 20:40

opornik jeszcze go sciszy. wiec nic nie zrobisz. jak nie masz aku to mozesz nie mieć odpowiedniego prądu żeby głosno trąbiło. wiec trzeba by aku podpiąc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 8/8/2013, 10:27

Chciałem wyjąć ośkę, zawsze wychodziła luźno i bez problemów dziś mam problem ośka zatrzymuje się w jednym miejscu i dalej nie chce iść : http://pokazywarka.pl/7x9v6f-2/ jak ją wyjąć bo pomysły już mi się skończyły.
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kris514 » 8/8/2013, 10:33

hmm sprobuj ja cofnac i wyczyscic to co wystaje
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez wawzon » 8/8/2013, 11:28

Zrobiłem tka jak napisałeś wziąłem większy młotek i pomogło :)

teraz mam większy problem śrubka którą się wykręca do naciągania łańcucha ma strasznie obrobioną (czapkę) i nie da się jej wykręcić ani oczkowym ani zwykłym macie jakieś pomysły jak ją wykręcić ? Łańcuch już jest trochę luźny więc chce go podciągnąć
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kris514 » 8/8/2013, 13:03

sprobuj nasadka a jak nie to kontra krec tylko wymien ta srube potem. Jesli by kontra nie pomogla to moze kluczem morsea by poszlo, a jak nie to dospawac cos do lebka i wykrecic mozna by jeszcze wd-40 popsikac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr