Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
gaźnik regulowany do niższych temperatur?? jak nie to mamy sprawcę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Zawsze, gdy masz ochotę popalić moto zimą (choć osobiście tego nie polecam) lub po prostu jeździć zimą trzeba na nowo wyregulować gaźnik. Musi się przystosować do o wiele niższych temperatur. No przecież to proste jak bak z paliwem...
http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0 zadaj pytanie sprzedajacemu lub zadzwon
co do gaznika z tego co mi wiadomo w zimie powietrze ma inna gestosc
co do gaznika z tego co mi wiadomo w zimie powietrze ma inna gestosc
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
menager - albo uzywki albo ASO suzuki. nie było zamienników. a takie elementy jak osłonki na ręce mozesz kupic nie pod RMXa tylko uniwersalne.
kupiłeś yz - pierwsze co zrób to znajdz serwisówke, wymien olej, wymien swiece. ja póki zima rozbierał bym tez silnik i kontrolował co i jak. no i przede wszystkim czyszczenie i regulacja gaźnika. co do zmian, to one są z pewnoscią, zimą powietrze ma mniejsza objętosc przy tej samej zawartosci tlenu. i trzeba wszystko podregulować. ale nie są to zmiany na tyle drastyczne żeby sprzet odmówił współpracy. ja swojego kajtka regulowałem przy plus 30 stopniach, i teraz jak jest -5 zachowuje sie tak jak sie zachowywał. ciezko mówic o zmianie mocy na sniegu gdzie tył żyje swoim własnym zyciem. ale odpala jak trzeba, wkręca sie jak trzeba
kupiłeś yz - pierwsze co zrób to znajdz serwisówke, wymien olej, wymien swiece. ja póki zima rozbierał bym tez silnik i kontrolował co i jak. no i przede wszystkim czyszczenie i regulacja gaźnika. co do zmian, to one są z pewnoscią, zimą powietrze ma mniejsza objętosc przy tej samej zawartosci tlenu. i trzeba wszystko podregulować. ale nie są to zmiany na tyle drastyczne żeby sprzet odmówił współpracy. ja swojego kajtka regulowałem przy plus 30 stopniach, i teraz jak jest -5 zachowuje sie tak jak sie zachowywał. ciezko mówic o zmianie mocy na sniegu gdzie tył żyje swoim własnym zyciem. ale odpala jak trzeba, wkręca sie jak trzeba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ale mój ktm sx 200 z ustawionym gaźnikiem(na fabryczne według tabelki) podczas gdy jest ciepło palił z pierwszego zrobiło sie zimno to aż noga zaczęła boleć...(nie ma nawet 1mth po generalce)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Znaczy się kiedyś odpali ale nie za 1 ani 15 ale ze w zimę nie jeżdżę to z tym nic nie robię i czekam na ciepło. Zimne powietrze ma wiecej tlenu w tej samej objętości i dlatego trzeba wiecej paliwa ustawiając gaznik
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
to nie rozumiem co chcesz poprawiać
jak sprzet składa sie tylko z silnika ramy kół plastików i zawieszenia ;P tam nie ma czego poprawiać bo nie ma rzeczy zbędnych. wszystko służy tylko i wyłącznie po to żeby sprzet mógł jeździc. jedynie co to mozna bawić sie jedynie plastikami. bo ramą zawieszeniem czy silnikiem sie juz w zaden praktycznie sposób pobawic nie mozesz ( pod względem wyglądu )

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Może zawsze pomalować zaciski hamulcowe
Ew. paski na koła, co nie daje zbytnio fajnego wyglądu w crossie. Hmm. Łańcucha lepiej nie maluj, bo tylko się zedrze i będzie nie ładnie, poza tym coś kiedyś czytałem, że po pomalowaniu traci szybciej swoje wartości (tzn. szybciej trzeba wymienić napęd). Nie mam pomysłu, bo to cross, w 50ccm enduro można coś kombinować, no ale tu 


http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
jak chcesz wieśniaczyć sprzęt to sobie pomaluj kazdą szpryche na inny kolor. nie bedziesz sie nudził i cos pomalujesz
jak dla mnie malowanie czego kolwiek w crossie to porażka i wiesniactwo. chyba że malujesz np rame proszkowo, czy np anodujesz felgi. ale sam nic sobie sprejem nie pomalujesz bo to potem okropnie wyglada. jak sie nudzisz to porób lepiej cos przy mechanice. rozbierz wahacz, przesmaruj łozyska. itp itd.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hehe sprejem nic nie zamierzałem malować:) Jeśli już coś miałoby być malowane to na pewno nie sprejem. Z mechaniki już nie ma co robić, wszystko co możliwe już zrobione, moto wycyckany stoi już w ciepłym garażu pod pokrowcem, żeby się czasem nie zakurzył:D Można wypolerować/wyczyścić tłumik? I czy Doma racing jest waszym zdaniem dobrą firmą (taki właśnie posiadam)?
Grizzly700 & yz125 & aerox
-
Bueno - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23
Pieprzenie, że spreyem będzie źle -,-
Jak ogarniasz tajniki malarskie, to nawet sprayem wyśmigasz pęknie plastiki jak nówki...
Podkładem, potem szlif, podkład szlif i tak w kółko do czasu kiedy będzie w miarę, potem dobierasz sobie kolorek i po sprawie. (Jest jeszcze szpachla dla sporych wgłębień)
Ja pierniczę, jak ktoś nie potrafi się obsługiwać takimi rzeczami, to potem wychodzi mu nijak.
Słuchaj, jeżeli nudzi ci się naprawdę i masz ciepłe i dobrze wentylowane pomieszczenie, a twoje umiejętności są naprawdę dobre, to ci obiecuję, że z tych swoich rozklekotanych plastików zrobisz nóweczki
Heniu, nie rozumiem jakie wieśniactwo.
Jeżeli ktoś bierze kupuje spray za 10zł i od razu "pryska" plastik, to potem ma tego efekty.
Wiadomo... po ostrym sezonie plastiki są mocno "potargane" i niektóre ledwo co się trzymają.
Ale po co dawać kilka stówek za plastiki, jak za 1/4 ceny nówek, masz odnowione stare
No cóż, nie wszyscy niestety potrafią umiejętnie posługiwać się takimi "bananzo" ^^
Jak ogarniasz tajniki malarskie, to nawet sprayem wyśmigasz pęknie plastiki jak nówki...
Podkładem, potem szlif, podkład szlif i tak w kółko do czasu kiedy będzie w miarę, potem dobierasz sobie kolorek i po sprawie. (Jest jeszcze szpachla dla sporych wgłębień)
Ja pierniczę, jak ktoś nie potrafi się obsługiwać takimi rzeczami, to potem wychodzi mu nijak.
Słuchaj, jeżeli nudzi ci się naprawdę i masz ciepłe i dobrze wentylowane pomieszczenie, a twoje umiejętności są naprawdę dobre, to ci obiecuję, że z tych swoich rozklekotanych plastików zrobisz nóweczki

Heniu, nie rozumiem jakie wieśniactwo.
Jeżeli ktoś bierze kupuje spray za 10zł i od razu "pryska" plastik, to potem ma tego efekty.
Wiadomo... po ostrym sezonie plastiki są mocno "potargane" i niektóre ledwo co się trzymają.
Ale po co dawać kilka stówek za plastiki, jak za 1/4 ceny nówek, masz odnowione stare

No cóż, nie wszyscy niestety potrafią umiejętnie posługiwać się takimi "bananzo" ^^
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
po 1 nie mówie o malowaniu plastików. jezeli bys doczytał koledze chodzi o malowanie innych elementów. co jest dla mnie wiesniactwem. nie raz widziałem crossówke z np pomalowanymi zaciskami, pokrywkami silnika kolorowe. masakra xd
pozatym sprej nawet bardzo dobry słabo sie trzyma w terenie. w terenie jedyne proszkowanie albo anodowanie zdaje egzamin. kolejna sprawa że malowanie plastików w crossie to nieporozumienie totalne. chociazbys malował farbami za 1000 zł to i tak efekt jest marny. oczywiscie pomalowac sie da i wygląda super ;d do pierwszej gleby....
za 1/4 ceny pl,astików dobrze ich nie pomalujesz musisz wydec praktycznie tyle co kosztują całe plastiki. ale jak pisałem gleba albo same wibracje i wyglada gorzej niz wczesniej, po 2 trzeba sie jednak sporo pobawic, przygotowac malować itp... a dasz 50 zł wiecej i masz komplet plastików które wyglądają 10X lepiej i duzo lepiej odswieżą maszyne
co do malowania więc mówie stanowczo nie. chyba że np pokrywka silnika która fabrycznie była malowana jest poździerana to mozna odswiezyc ale to tylko proszek wchodzi w gre. inne farby nie zdaja egzaminu.
a co do innych odswieżen to jak deszczu mówi mozna sobie po prostu wszystko wyczyscic, wypolerowac.
wydech jest niezły, mozna jakąś włókniną albo watą stalową go przeleciec żeby poprawić wygląd
pozatym sprej nawet bardzo dobry słabo sie trzyma w terenie. w terenie jedyne proszkowanie albo anodowanie zdaje egzamin. kolejna sprawa że malowanie plastików w crossie to nieporozumienie totalne. chociazbys malował farbami za 1000 zł to i tak efekt jest marny. oczywiscie pomalowac sie da i wygląda super ;d do pierwszej gleby....
za 1/4 ceny pl,astików dobrze ich nie pomalujesz musisz wydec praktycznie tyle co kosztują całe plastiki. ale jak pisałem gleba albo same wibracje i wyglada gorzej niz wczesniej, po 2 trzeba sie jednak sporo pobawic, przygotowac malować itp... a dasz 50 zł wiecej i masz komplet plastików które wyglądają 10X lepiej i duzo lepiej odswieżą maszyne
co do malowania więc mówie stanowczo nie. chyba że np pokrywka silnika która fabrycznie była malowana jest poździerana to mozna odswiezyc ale to tylko proszek wchodzi w gre. inne farby nie zdaja egzaminu.
a co do innych odswieżen to jak deszczu mówi mozna sobie po prostu wszystko wyczyscic, wypolerowac.
wydech jest niezły, mozna jakąś włókniną albo watą stalową go przeleciec żeby poprawić wygląd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości