Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 26/6/2012, 20:57

nie to nie to
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez Bostorn » 26/6/2012, 22:11

BIGAluś napisał(a):ASO. : P

@Bostorn, ok rozmiar rozmiarem, ale teraz pytanie czy te zakładanie w drugim kierunku jest efektywne. : P


co ty do mnie mówisz? jakie przekręcanie opony?

zakładasz ją tak jak fabryka wymaga, żadne kombinacje :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez zbyho222 » 27/6/2012, 11:13

Wystarczy tutaj na scigaczu poszukac jest obszerny temat na to W google też wystarczy wpisać tak jak ja przed chwilą i wyskoczyło milion tematów.... Czy az tak to jest trudne ? Tutaj w dziale off-road jest podwieszony temat ale tylko do tylnego zawieszenia.... Poszukaj a znajdziesz a nie idz na łatwizne
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Justin » 27/6/2012, 13:17

Czy ta suzuki warta tej ceny?? http://allegro.pl/suzuki-rmx-250-rm250-zarejestrowany-i2450289546.html#tabsAnchor (otwórz link)
Napęd po sezonie do wymiany.
Cylinder na nikasilu, tłok Vertex.
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez zbyho222 » 27/6/2012, 14:07

Moim zdaniem jak najbardziej zarejstrowana z papierami i jak stan dobry :D
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez mikozniak » 27/6/2012, 14:55

Łańcuch natychmiast do wymiany. Nie trzeba tłumaczyć, że jak pęknie robi taki burdel, że szkoda gadać. Nie raz widziałem efekty to normalnie szok. A jaką masz pewność, że naprawdę jest tłok vertex i nicasil?
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Duriv » 27/6/2012, 16:17

oponę można odwrócić, jeżeli bolce są zjechane. To jedyny powód. Wtedy lepiej się wgryzają w glebę :)
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Justin » 27/6/2012, 17:36

Znaczy tak właściciel mi prze tel. gadał ze tłok Vertex i ten cylinder na nikasilu.(na ten tłok zapytam się przy ogledzinach czy ma paragon)
Dlaczego ten łańcuch od razu do wymiany?
Jutro pewnie pojadę obejrzeć myślę ze te 3500 puści:D
A i jeszcze mówił ze właściciel ze wcześniej moto rok stal bo coś z magneto było nie tak. Ma to jakieś znaczenie?
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez Apovsky. » 27/6/2012, 17:39

Mam od niedawna Peugeota Xr7. Gdzie są w nim umieszczone blokady? Wiem że w module, ale gdzie więcej?
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez Pijany Mistrz » 27/6/2012, 17:45

Panowie możecie mi wytłumaczyć na czym polega rezerwa paliwa w Ktmie exc 520? W zbiorniku jak wiadomo jest "dziura"na ramę więc paliwo jest z 2 stron i żeby paliwo szło z prawej strony trzeba je po prostu przelać przechylając motocykl na lewo?
Pijany Mistrz
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/9/2011, 19:30
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Justin » 27/6/2012, 19:02

a i jeszcze jedno czy części z Suzuki RM 250 będą pasować do RMX 250?
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez Duriv » 27/6/2012, 19:53

100 dobra, w husce mialem 120 nawet jak latalem endurowo :P 100 jest taka nawet :)
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 27/6/2012, 20:05

aluś - nie bez sensu odwracac opony. mozna po 1 jezeli są to opony 2 kierunkowe, jednokierunkowe nie mozna zmieniac. 2 sprawa to dotyczyło to zapewne opon enduro/cross, supermoto nie ma sensu. crossowe obrócone inaczej beda zie zachowywały


RMX to fajne moto, lajtowne jak na przeróbke z RM, sporo częsci pasuje, ale nie wszystkie

regulacja przedniego zawieszenia - od dołu i od góry masz regulacje, musisz doczytac w serwisówce co za co odpowiada. są rózne mozesz miec na dole odbicie a na górze dobicie albo odwrotnie. i dokręcając utwardzasz

bak w 520 ma łączenie ? od kiedy ? rezerwa polega na tym że masz albo kranik w 3 pozycjach off, on i res. a w SXach masz tylko 2 albo off albo on i tam nie ma zadnej rezerwy smigasz aż sie wszystko wypali :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pijany Mistrz » 27/6/2012, 21:09

Ja mam Ktma exc 520 i kranik ma 3 pozycje, ale rezerwa nie działa?. W baku nie ma żadnego połączenia i paliwo zostaje po prawej stronie więc motocykl trzeba przechylić?
Pijany Mistrz
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/9/2011, 19:30
Lokalizacja: Białystok

Postprzez henio12323 » 27/6/2012, 21:35

jak nie działa.. skoro masz 3 pozycje a kranik nie jest kombinowany to masz rezerwe. to że zostanie po drugiej stronie troche paliwa to nie rezerwa tylko po prostu tam zostaje paliwko. ale tam duzo tego nie jest., chyba ze masz jakies powiekszany bak czy cos
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Justin » 27/6/2012, 22:55

Ile dać max za ta Rmx? Jeśli wszystko w porządku , tylko ten napęd po sezonie do wymiany.
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez Pijany Mistrz » 27/6/2012, 23:16

Na kraniku "ON" mogę wyjeździć cały bak, więc co daje rezerwa? Wydaje mi się, że na rezerwę powinno się przełączać gdy zostaje mała ilość paliwa w baku, czy ma ona inne zastosowanie? Niby banalne, ale już mi się wszystko pomieszało.
Pijany Mistrz
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/9/2011, 19:30
Lokalizacja: Białystok

Postprzez barek253 » 28/6/2012, 07:44

z drugiej strony paliwo przeważnie samo sie przeleje na dziurach itp jest do i tak tam mało i to nie jest rezerwa

może źle przekręcasz stojąc po lewej stronie moto w twarzą w strone kiery ON masz kręcąc w prawo czyli strone motocykla a rezerwe w druga stronę
kranik jest tak zrobiony że on puszcza do pewnego poziomu i później musisz dac rezerwe
najlepiej podłóż kanister i spuszczaj paliwo na on i zobacz czy zleci całe czy zostanie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez damian8178 » 28/6/2012, 12:45

Witam. Po części znalazłem chyba przyczynę tego ze mój klx nie chce palić na gorącym silniku. Jak sprawdziłem to na zimnym iskra jest ok choc szału nie ma, natomiast jak sie lekko zagrzeje to dostaje ona przebicia, nie zawsze jest iskra. Problem w tym ze jeszcze w sobotę świeca była ok, palił na zimnym i ciepłym.
Co moze byc przyczyna tak szybkiego zużycia świecy? była to juz chyba 3 która dosc szybko sie skończyła, kupuje zawsze ngk cr8e taka jaka jest zalecana w serwisówce. Jak wykręciłem była ona okopcona, czy ma za mało paliwa czy powietrza co mam zrobić w tym przypadku, moze zmiana dyszy głównej w gaźniku? Czy jeszcze coś może powodować zużycie świecy?
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez barek253 » 28/6/2012, 14:52

na pewno to wina swiecy?
co do dysz wykręc i posprawdzaj jakie masz i porównaj z serwisówką
a jak świeca czarna to mało powietrza
zawory spr?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr