Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 28/10/2010, 21:44

to ze zawieszenie jest regulowane to głownie chodzi o to ze sobie regulujesz twardosc i odbicie. wysokosc to co innego . jezeli nad sprezyną jest nakrętka a zapewne jest znaczy ze da sie go obniżyc i na 99% sie da bo z tego co widze to do TTtek idzie wlasnie z takową regulacja. co do wzrostu mysle ze na styk bylo by ok :D najlepiej bylo by sie przysiąśc do jakiejs
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kielbasa96 » 29/10/2010, 18:25

znowu ja.... mam pytanie czy cos takiego jak sprey na detki i opony ma jakis byt?? warto sie w to bawic??

Moj brat probowal jezdzic na mojej dt 125 i jak byla zimna ruszyl przejechal z 40 m mial zawracac inteligetnie wrzocil na 4 niechacy ..... i mu zgasl potem musialem z 20 razy kopac zeby odpalil
normalnie zeby odpalil kopie 3-5 razy .. czy to normalne??
Ostatnio edytowano 29/10/2010, 19:50 przez kielbasa96, łącznie edytowano 1 raz
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez barek253 » 29/10/2010, 18:40

a jesli ja mam spory kawalek do kolegi i musze jechac asfaltem to lepsza by byla twarda opona czy miekka?i tez zeby w terenie byla dobra mowie tu o kostce
bo mam teraz taka co ma taki zielony pasek co on oznacza?
ah a opona bedzie sie mniej na asfalcie scierala jesli bede wolniej jechal?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Dex1983 » 29/10/2010, 20:59

No właśnie zanim się wybiorę po motor muszę coś znaleźć w okolicy i spróbować czy wzrostem dam radę bo o samą jazdę się nie obawiam :D jeśli ma ktoś TT-tkę, piszcie swoje opnie, dzięki.
Dex1983
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28/10/2010, 21:32
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez arti16 » 29/10/2010, 21:13

czerwony pasek oznacza, że oponka jest pod motocross a zielony to chyba do enduro
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez henio12323 » 29/10/2010, 21:24

jezeli chcesz asfalt to lepsza bedzie twarda ale wtedy nieco straci na piasku. ale to nie bedzie tak że bedzie motor mielił czy sie kopał ;D bedzie wszystko ok. ale jak chcesz kręcic czasówki na torze to łatwiej uzyskac lepszy czas na miekkiej oponce no i zalezy jeszcze jaki masz teren bo są tory kamieniste czy błotniste i wtedy idą inne laczki. dlatego trzeba wybrac cos w miare uniwersalnego ;D


kielbasa co do ciebie. to zalezy czasem motor sie niefortunnie moze zalac i trzeba sie nakopac - czesto ludzie popelniaja błąd i dodaja gazu jeszcze co jeszcze pogarsza zalanie motocykla ;D i generalnie motor powinien palic z 1 kopa. kumpel miał DT 125 miał nowy tłok i po dotarciu u niego mozna było palic ręką. fakt było cięzko ale kto ma silną reke bez problemu go odpalał ;D nogą z każdego palił. i wiem że z tego słyną minarelki ze łatwo je odpalic. ja miałem 50 ccm to wystarczyło że mocniej kołem zamachowym nogą zakręciłem i potrafiłą zagadac :p wiec to raczej kwestia że masz albo słabą swiece albo źle ustawiony gaźnik lub zaworki membranowe puszczaja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pawel221 » 29/10/2010, 21:39

Mam pytanie :D
Czy znacie jakieś "niełamliwe " lub bardzo wytrzymałe uchwyty do sprzęgła ??.. Jakieś uniwersalne (honda cr 125)
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15

Postprzez henio12323 » 29/10/2010, 21:46

jeżeli chodzi ci o klamki :

http://allegro.pl/zeta-dzwignia-klamka- ... 03510.html

cos takiego :D
chyba że uchwyty klamki :

http://allegro.pl/motodream-uchwyt-dzwi ... 89239.html
tylko to znalazłem.


to jest b dobra firma

http://archiwumallegro.pl/klamka_sprzgl ... 57375.html
i tu masz zestaw z mocowaniem ale niestety nie moge ( i nie chce mi sie :P ) linku z aktualnymi aukcjami. - najlepiej wsadz sobie handbary :D ja mam w kacie i nie jednąwywrotke miałem i klamki całe :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kopermaciek » 29/10/2010, 21:48

własnie niedawno znalazłem taka klamke http://www.sklep.motox.pl/sunline-uchwy ... -5222.html hehehe
kopermaciek
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6/9/2010, 16:57
Lokalizacja: B.P

Postprzez barek253 » 30/10/2010, 08:18

no wlasnie ja mam kawal po asfalcie a pozniej jezdze po lasach i po blocie i czy taka twarda opona bedzie dobra


i mozecie mi podac przyklady takich twardych opon
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Landryss25 » 30/10/2010, 09:58

Jeśli chodzi o klamki to handbary ich nie uchronią. W przypadku tej niełamiącej nawet pogorszą sytuację. U mnie przy 2 glebach parkingowych klamka hamulca poszła się walić a osłony dłoni mam. Jeśli ktoś zdecyduje się na niełamiącą klamkę to niech zdemontuje handbary jeśli je posiada.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 30/10/2010, 10:15

no tak to prawda :D jezeli masz niełamiące to nie mozna miec handbarów :P a jezeli zwykłe to często handbary chronią klamki. ja nigdy nie połamałem klamki od gleby - ale połamałem 3 klamki od gleby że własnie w moto np stopka sie zapadła w piasek moto na bok i po klamce :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kielbasa96 » 30/10/2010, 10:22

ehh te moto dopiero co kupilem... swiece gosc mowil ze wymienial rok temu ale jaka jest to nie pamietam.... gaznik to tam gleboko troche jest i ciezko do niego dojsc ale to jeszcze nie na moj poziom techinkni .( prawie zerowy ) czy detka wzmacniana jest potrzebna do off roudu??
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 30/10/2010, 10:26

no to czas najwyzszy zeby swiece zmienic raz na rok to jest maxxx żeby zmienic. ja zmieniam co pól sezonu. tak to jest ze zwykle po zakupie moto trzeba zrobic mu przegląd i serwisówke żebys wiedział na czym latasz ja np kupiłem kata i nic nie robiłem pojechałem ze 3 raz w teren i padł. myslałem że juz kaplica a sie okazało że swieca była stara i padła. wymieniłem i moto do dzis chodzi jak nalezy :D wiec podstawowe wymiany jak olej płyny itp radziłbym zrobic jak najszybciej :)

co do dętki. im grubsza tym lepsza i tym droższa :D lepiej grubszą to wpadający piasek o ile ma sie jak dostac ci nie przetrze dętki dodatkowo w grubiej cięzej wentylek urwac - choc i tak 100% zabezpieczenia daje tylko trzymak opony. i generalnie odporna jest na wszystko. nawet jak najdziesz na ostry kamień i w oponie bedziez miał dziurke to dętka moze pozostac nietknięta :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kielbasa96 » 30/10/2010, 11:10

masz na mysli oleje w skrzyni?? heblach?? przekladni? itp
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 30/10/2010, 11:17

tak to podstawa. koszty nie sąduze. olej do skrzyni 40 zł hamulcowy z 15 zł a starczy na kilka wymian. płyn chlodniczy tez do 15 zł kosztuje żeby spoko zalac cały układ. a zawsze masz pewnosc na czym latasz :P dodatkowo od razu 1 rzeczą po kupnie moto wyczysciłem filtr powietrza i zrobiłem mała rozbiórke moto (plastiki głownie posciagałem) i popatrzyłem na wszystkie luzy itp. i teraz wiem na czym latam :D wiem gdzie mam kazdy luz itp. i sukcesywnie wszystko bede eliminował ( w przyszłosci bo póki co okazało sie ze miałęm tylko w kołąch luzy które juz zlikwidowałem d: )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kielbasa96 » 30/10/2010, 11:19

k po czym mozna pozanc oznaki zzuzycia swiecy??
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 30/10/2010, 11:28

hmm samego zuzycia sie nie da poznac. mozna poznac jak jest trefna. podpinasz pod fajke kopiesz i jak iskra nie idzie centralnie środkiem tylko bokami skacze to głowna oznaka że swieca padnięta,. dodatkowo zalezy od koloru itp itd ale to juz wtedy nie wina swiecy tylko np złej mieszanki albo innych czynnikach.

http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... 28&t=21556


tam chyba po angielsku ale sÄ… takie fotki po polsku tez :D to mozesz sobie ocenic co masz nie tak.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 30/10/2010, 13:21

a mozecie mi jakies opony polecic twarde
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 30/10/2010, 14:10

http://allegro.pl/opona-cross-110-90-19 ... 10538.html

pierwsza lepsza.

zresztÄ… masz i szukaj http://www.michelin.pl/opony-motocyklow ... reset=true

na kazdej aukcji powinno pisac na jakie podłoże jest oponka. i czy jest twarda czy nie. a jak nic nie jest napisane to wpisujesz w google model oponki i ci wszystko wyskakuje :) modeli opon są dziesiątki :D wiec bez sensu żebym ci tu 40 linków dał z allegro opon twardych bo nawet pośród nich mozesz nie znalesc nic dla siebie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê