Osad, mat na aluminiowej ramie R6
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Osad, mat na aluminiowej ramie R6
Witam,
macie jakiś patent na usuwanie osadu, zmatowienia na aluminiowej ramie? Chodzi o R6, rama ma chropowatą fakturę i robią się na niej jakiś biały nalot, zacieki. Płyny do aluminium (mycia felg aluminiowych nic nie dają).
macie jakiś patent na usuwanie osadu, zmatowienia na aluminiowej ramie? Chodzi o R6, rama ma chropowatą fakturę i robią się na niej jakiś biały nalot, zacieki. Płyny do aluminium (mycia felg aluminiowych nic nie dają).
Triumph Speed Four
-
koni74 - Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 3/10/2006, 18:19
- Lokalizacja: Koszalin
hej a probowales zadzialac jakims kawsem?? mam tu ma mysli cos lekkiego typu ocet sok z cytryny
lub alkoholem jakis spirytus albo denaturat...ja bym tym sprobowal na Twoim miejscu...tylko nie wiem jaki bedzie tego efekt wie jak bys sie zdecydowal to zrob probe na jakiejsschowanej niewidocznej czesci... pozrowienia i powodzenia...

Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
no wiecie co
takim czymś traktować aluminum
te płyny do czyszczenia felg to całkiem są "super" zostawiają po sobie tylko takie białe plamy które nie chcą zejść...
Zależy jaki chcesz efekt uzyskać, jak tylko pozbyć sie tych białych plam, to najlepiej szmatka (dość twarda żeby była, w sumie ręczniki są dobre-taka frotka czy jak to sie nazywa) pasta automax i jedziemy :] delikatne przetarcie i powinny zniknąć. Jeżeli masz wypolerowaną rame (z tego co napisałeś to chyba nie) to można filc na szlifierke i polerujemy też automaxem. Jak jednak jest to matowe i chcesz wypolerować, to najlepiej przed automaxem zastosować paste zaworową zerówkę.


te płyny do czyszczenia felg to całkiem są "super" zostawiają po sobie tylko takie białe plamy które nie chcą zejść...
Zależy jaki chcesz efekt uzyskać, jak tylko pozbyć sie tych białych plam, to najlepiej szmatka (dość twarda żeby była, w sumie ręczniki są dobre-taka frotka czy jak to sie nazywa) pasta automax i jedziemy :] delikatne przetarcie i powinny zniknąć. Jeżeli masz wypolerowaną rame (z tego co napisałeś to chyba nie) to można filc na szlifierke i polerujemy też automaxem. Jak jednak jest to matowe i chcesz wypolerować, to najlepiej przed automaxem zastosować paste zaworową zerówkę.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
taka pasta hmmm z wyglądu przypomina smar grafitowy, służy do docierania zaworów. Zero to oznaczenie grubości tej pasty, znaczy się wielkości takich gródek co w niej są. Powinieneś bez problemu ją dostać w każdym sklepie z częściamia motoryzacyjnymi.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
właśnie o to chodzi że zaworówka troche ściera. Jak nie chcesz polerować to już lepiej delikatnie automaxem i to ręcznie, bo przy wysokich obrotach to chcac nie chcąc wypolerujesz:/ Automax jest jeszcze o tyle dobry że to jest pasta z woskiem, przez to pozostawia taką warstwe ochronną.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Ja mam takÄ… jasnÄ… plamkÄ™ na aluminiowym wahaczu.
Sądząc po lokalizacji (pod zbiorniczkiem płynu ham.) jakiś łoś narozlewał jak zmieniał.
Nie wiem jak to usunąć, ale nie ma co trzeć. Większość części aluminiowych jest lakierowana w takich motocyklach, żeby zabezpieczyć aluminium.
ps. evil coś mi się kojarzy że miałeś napisać jakiś ciekawy temat o wyścigówkach.

Sądząc po lokalizacji (pod zbiorniczkiem płynu ham.) jakiś łoś narozlewał jak zmieniał.

Nie wiem jak to usunąć, ale nie ma co trzeć. Większość części aluminiowych jest lakierowana w takich motocyklach, żeby zabezpieczyć aluminium.
ps. evil coś mi się kojarzy że miałeś napisać jakiś ciekawy temat o wyścigówkach.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości