Zobacz wątek - słabe punkty yamahy virago 535 ?

słabe punkty yamahy virago 535 ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

słabe punkty yamahy virago 535 ?

Postprzez gulczas9 » 12/5/2009, 19:05

Witam jestem posiadaczem kawasaki en500, moto jak moto kazdy z nich ma jakies słabe punkty ten też, lecz moj dobry przyjaciel przymierza sie kupic cos podobnego en500 lub virago 535 z tym ze juz moim motocyklem jezdził i zna co w tym moto najczesciej siada lecz on i ja nie znamy zbytnio virago 535 od strony miechaniki a bardziej poluje na tą yamahe wiec mam prośbe czy cos czesto wysiada w tych virago 535 ? kazda wskazówka sie przyda
gulczas9
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 19/3/2009, 20:44
Lokalizacja: Mikołajki warmińsko-mazurskie


Postprzez drvall » 12/5/2009, 22:07

http://www.virago.com.pl/
miłośnik virago powiedział że tam znajdziesz wszystko
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58

Postprzez YZF R1 » 12/5/2009, 22:33

dla mnie osobiście Virago 535 nie ma wad! i jeśli jest zdrowy egzemplarz to brać bo na pewno pochodzi...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gulczas9 » 12/5/2009, 23:08

z tego co wyczytałem na forach problemy sa z wałkami rozrzadu łatwo sie zacieraja, moto szarpie i chałasuje podczas właczania biegu na postoju lubi tez gasnąc, lubia sie przepalac pezpieczniki ale tak jak tutaj przyjaciel zaznaczył jak egzemplarz zdrowy to opłaca sie brac bo jeszcze pochodzi i takiego samego zdanie narazie jestem ale nic czekam na dalsze opine na temat virago 535
gulczas9
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 19/3/2009, 20:44
Lokalizacja: Mikołajki warmińsko-mazurskie

Postprzez Kris2k » 13/5/2009, 06:43

Mialem do czynienia z klikoma egzemplazami, przez pewien czas wsrod znajomych byly nawet 4 sztuki.
Z zadna nie bylo nigdy problemu.
Trzeba zwracac uwage na to czy olej nie cieknie spod dekli silnika bo bardzo trudno sie zaklada nowa uszczelke, nawet po zmianie uszczelki na nowke olej potrafi przeciekac, trzeba to robic z wyjatkowa dokladnoscia. Przytrafilo sie tez uszkodzenie swiecy i zawieszenie zaworka iglicowego w gazniku... no ale takie usterki to nie usterki przeciez.
535 sa bardzo dobrymi motocyklami.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez michael » 13/5/2009, 07:47

regulator napięcia jest bardzo słabym punktem. jeśli jeździsz głównie po mieście to w końcu się usmaży, prędzej czy później. Membrany do gaźników są drogie. a resztę to chyba jak w każdym innym motocyklu przy kupnie należy sprawdzić. wałki zacierają się jak się używa badziewnego oleju, rzadko go zmienia i smok się zapycha szlamem, to wtedy wałki jako pierwsze się zacierają.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr