Zobacz wÄ…tek - KTM EXC
NAS Analytics TAG

KTM EXC

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 14/11/2009, 23:43

jak przerobisz moto co mało nmie kosztuje. bo trzeba wyciszyc wydech oponki swiatełka i tak dalej. wiec to juz jeden koszt a słyszłem że homologacja 2-3 tysiące wyrobienie bo na samym podbiciu to sie nie konczy. to sie rejestruje jako własnoręcznie zbudowany moto. cos takiego. tanie to nie jest w 2-3 tysiące napewno sie nie wyrobisz. a co do sprowadzania z Angli. to tez nie kazdy moto. tam jest takie prawo że crossa mozna zarejestrowac do jazdy dziennej. pewnie mają okręsnole godziny i w tym okresie mozna legalne ulicą jechac full crossem. i potem mozna przerejestrowac to w PL jako na jazde zwykłą :P tyle że tez trzeba pierwszy przegląd w kraju zrobic wiec tez trzeba na czas przeglądu wsadzic oponki SM jakies i swiatełka. ale w Angli jak widziałem zarejestrowane to wszystkie były wyposażone w swiatełka. chociażby z aku. no i to tanio wychodzi dosyc bo 1 przegląd w kraju to 150 zł max. 120 zł za 50 ccm a nie wiem czy motocykl ma inną stawke ale moze nawet nie. albo popatrz czy nie stoi w PL jakas juz zarejestrowana ja czasami przeglądam to widze że cos stoi :d ostatnio nawet CRF zarejestrowaną widziałem. na taką tez sam poluje ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Bostorn » 14/11/2009, 23:44

tu juz spece potrzebnib o jedni mówią że tak, drudzy że niee

jak to jest nie wiem, ale musisz zrobic jakies zaswiadczenia o homologacji itp, zrobic przeglÄ…d motoru itp itd...


załozyc kit enduro, zmienic wydech na cichszy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez henio12323 » 14/11/2009, 23:52

no to napewno ale najpierw sie robi moto potem sie robi przegląd na tej podstawie wypisują akt homologacji i potem sie rejestruje. a jeszcze słyszałem nie wiem moze to tylko tak gadali ale że jak sie ma moto dam na przykład mojego skutera. mam piaggio 125 poj. ale był smigany w belgi na 50 ccm tam sie 50 ccm nie rejestrowało dopiero po któryms tam roku. wiec nie miał papierów. ale że to jest nie składak to nie musiałbym płacic za homologacje żeby mi sprawdzali tak jak w "samach" czyli sprzętach samemu co klecą w gharazu jakies trajki czy inne sprzęty. tylko od razu przegląd rejestracja :P bo moto produkowane seryjnie czyli musi miec homologacje ;D jakos tak.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 17/11/2009, 19:02

co sądzicie o exc 450 z 2003 ,2004 roku? jakieś słabe strony ? słyszałem ale nie jestem pewien ze siedziska zaworów sie wybijały ? czy to prawda?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Bostorn » 17/11/2009, 20:46

exc 450 to jest sprzęt nie do zajechania jezeli sie o niego dba;d

slyszales o działaniu tytanowych zaworów??

to wlasnie robią ;d wstawiz żeliwne i jest git malina;d

wymiany filtrów oleju, f.pow i jeździsz aż Ci tłok sie skonczy ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Dzesiu10 » 18/11/2009, 18:19

bo remontuje crf 450 i chciałbym swoja wr 400 zmienic na cos nowszego i wlasnie pomyslalem o ktm exc 450 2004 rok, prosze o podanie jakis wad i na co konkretnie zwrocic uwage przy kupnie , ale konkretnie
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Bostorn » 18/11/2009, 19:46

masz crf i wrke
powinienes chyba wiedziec konkretnie na co zwracac wtego typu sprzętach uwagę....

czyż niee??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Dzesiu10 » 18/11/2009, 22:54

wiem wiem dlatego pisze ze na co konkretnie co było słabe w tych modelach , a reszte to wiem . wiem ze nie patrzy sie na rocznik tylko na stan , patrzec gdzie moto stało itd czy silnik cały nie pospawany,ale nie ma takiej rzeczy która zawodziła w tych ktm?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Bostorn » 18/11/2009, 23:05

nie dam Ci 100% że nic ale i nie powiem że coś się psuło, ktmy same w sobie to mocne i świetne maszyny :)

exc to bardzo mocne i wy3małe sprzęty, z tego co mi wiadomo nie miały słabych punktów.
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Dzesiu10 » 19/11/2009, 14:42

ok dzięki teraz trzeba sprzedać wr,pozdro
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez bartexo » 19/11/2009, 21:21

Dzesiu jak wystawisz tą WR na allegro to daj linka w temacie z ofertami. Z chęcią bym ją obczaił :P
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez Dzesiu10 » 20/11/2009, 10:41

ok wystawie ale to jakos w weekend :)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez gh_joker » 23/11/2009, 00:03

Tak lekko sprostowujac - w anglii crossy mozna rejestrowac na dzien i na dzien+noc czyli pelna rejestracja roznica polega na tym ze na dzien nie potrzeba przedniej lampy ani kierunkowskazow... Czyli zeby go zrobic na day-time zakladasz opony z homologacja na droge + klakson:) + swiatlo stopu, ktore dziala z obydwoma hamulcami, pozniej na przeglad, ubezpiecza sie go na nr ramy:) a pozniej dopiero do DVLA czyli takie cos jak Wydzial Komunikacji Ruchu Drogowego i oni tam jeszcze raz badaja czy moto rzeczywiscie nadaje sie na droge i wtedy dostajemy V5c (log-book) tak sie nazywa angielski dowod rejestracyjny + nr rejestracyjny i wtedy go podajemy do ubezpieczalni i juz wszystko jest zrobione na 100% no tzn trzeba jeszcze podatek drogowy kupiuc... a zeby popykac w nocy to zakladamy przednia lampe i migacze i znowu na przeglad i tyle... Mozna to oczywiscie zrobic od razu i miec moto na droge... Najpopularniejsze angole na drodze to wlasnie CRF i RMZ... aaa i jeszcze zapomnialem - wydech zostaje seryjny...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez henio12323 » 23/11/2009, 13:47

wszystko seryjne tylko ja słyszałem o tylnej lampie i stopie ;P nie o klaksonie kierunkach i tak dalej. zresztą miałęm brac kawasaki kx z 2003 roku zarejestrowanego na blachach i tak dalej. gosc dawał zestaw kół SM tule że na seryjnych felgach. i plastiki typu błotnik owiewka przednia i ich przeróbka na ulice czyli swiatełka. i takie cos da sie rejestroowac spoko ;d tylko tzreba miec własnie V5c
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez gh_joker » 24/11/2009, 23:07

Klakson smieszna sprawa ale musi byc a lampa bo chodzi o swiatlo stopu...

Generalnie rejestruje sie tak czy siak a ten dzienny lub pelny jest tylko przeglad wiec tutaj niema problemu...

Tylko mala roznica ze tutaj sie nie jezdzi na swiatlach tak jak w pl caly rok wiec w pl pelne oswietlenie to mus....

Jakby ktos tam cos chcial przybadac w sensie sprowadzenia moto to sluze pomoca, moge cos przetlumaczyc, doradzic bo mieszkam w uk wiec jestem w temacie...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge

Postprzez Siwy312 » 29/11/2009, 02:45

siema wszystkim :D sorry ze odkopuje temat ale nie bede zakladal nowego jak moge napisac tutaj :P otoz na sezon 2010 chcialbym se kupic hardenduro o pojemnosci 125cc zastanawiam sie nad Husqvarna Wr 125 albo Ktm exc 125 :) na temat wr-ki troche informacji wiem od osob z tego forum :lol: teraz chcialbym sie dowiedziec cos na temat exc 125 miedzy innymi jego plusy i minusy,jest mniej czy wiecej awaryjny od husqi, czy jest drozszy w utrzymaniu od wr-ki, jak z dostepnoscia czesci do tego modelu i czy sa duzo drozsze :) i ktore moto bardziej polecacie :P Prosze o odpowiedz :D
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości




na górê