Zobacz wÄ…tek - ktm lc4 620 96r dziwnie sie grzeje.pomozcie
NAS Analytics TAG

ktm lc4 620 96r dziwnie sie grzeje.pomozcie

Enduro, Cross
_________

ktm lc4 620 96r dziwnie sie grzeje.pomozcie

Postprzez golas3 » 9/5/2009, 18:56

nie wiem czy tak ma byc ale moj nowo zakupiony ktm strasznei sie grzxeje,nie ma w nim czujnika temp ale jak dotkne silnika to jest strasznie cieply.chlodnica tez cala goraca a wiatraczek caly czas mam wlaczony.grzeje sie po 10 minuak spokojnej jazdy po asfalcie
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56


Postprzez henio12323 » 9/5/2009, 20:58

nie wiem co jest powodem ale to serio mocno sie grzeje kumpel miał tyle że 640 i przy jeździe nigdy mu sie wiatrak nie odpalał jedynie jak jeździł po torze crossowym raz zaczoł mu sie kręcic. sprubuj przejzec układ chłodniczy czy nie ma zatorów wlej jakaś wode przez korek i zobacz po jakim czasie wypłynie drugim koncem jeżeli zauwazysz że cos przymula to sprubuj oczyscic to jakos. moze masz uszkodzoną pompe wody ? tez przydało by sie sprawdzic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez golas3 » 9/5/2009, 21:05

moto jest tak przerobione ze nie ma zadnych czujnikow a wietrak mam zrobiony na guzik i sam wlaczam.chodzi caly czas i nic nei pomaga.raz zrobilo sie takie cisnienie ze waz nie wytrzymam i troche "prysnelo"woda
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56

Postprzez henio12323 » 9/5/2009, 21:42

aaa to byc moze uszczelka pod głowicą ja tak miałem u siebie co prawda nie jeździłem tyle żeby ocenic grzanie sie moto ponieważ od razu po odpaleniu wywalało mi uszczelke pod głowicą z tym że ja miałem zablokowany prezepływ między karterami <własna głupota jak wycinałem uszczelke nie zrobiłem dziurek> wiec gdzies musisz miec jakis zator bo skoro jest cisnienie to pompa pracuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez golas3 » 10/5/2009, 08:39

a jak rozpoznac czy uszczelka jest cala??moto normalnie jezdzi nie traci mocy i wszystko jest ok.dzis sprawdze pompe i wleje borygo.wszystko jest gorace caly silnik chlodnica.moto ma dopiero jeden dzien poprzedni wlasciciel nic nie mowil
jak sprawdzic czy jest odpowiednie cisnienie?
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56

Postprzez henio12323 » 10/5/2009, 09:28

cisnienia chyba tak nie sprawdzisz. jedyne co to tak jak mówiłem wlac wode do chłodnicy i zobaczyc czy nie ma nienaturalnych zatorów bo to będzie czuc. jezeli cos pod głowicą zblokowało to jedynie rozbiórka ale nie ma co sie na to porywac od razu bo to 4T i jak ktos sie nie zna lepiej tam łap nie pchac :D trudno powiedziec gdzie masz błąd bo przyczyn moze byc sporo. ja stawiam na zator gdzies w układzie bo jezeli mówisz że masz cisnienie to pompa 100% sprawna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez golas3 » 10/5/2009, 09:54

a termostat tam jest??gdzie go znajde.moze to z nim jest cos nie tak.nie znam sie na tym moto i nie mam tez serwisowki
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56

Postprzez henio12323 » 10/5/2009, 10:51

hmm termostat powinien byc przy głowicy tam gdzie wąz od chłodnicy wchodzi di głowicy tam z reguły znajdują sie termostaty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez golas3 » 10/5/2009, 13:27

termostat na wszelki wypadek wyciagnelem calkiem.a czy przyczyna moze byc zatkane wyjscie na najmniejszy wezyk z pompy wodnej(odpowietrzajacy chyba)?
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56

Postprzez Landryss25 » 10/5/2009, 15:02

Nie jeździj bez termostatu! Jak jest rozwalony to kup nowy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez golas3 » 10/5/2009, 15:46

a dlaczego mam nie jezdzic bez termostatu??co sie moze stac??
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56

Postprzez henio12323 » 10/5/2009, 17:18

dla kumpla poszedł termostat wywalił całkiem i jeździł bez. miał tylko taką wade że jak sie odpalało to dosc długo sie rozgrzewał. pozatym nic sie nie dzieje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 10/5/2009, 17:56

Dzieje się. Bez termostatu silnik nie osiąga odpowiedniej temperatury pracy np. chodzi na 70 stopniach a powinien mieć 90-95. Niedogrzany silnik to tak samo źle jak przegrzany, znacznie skraca się jego żywotność.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez golas3 » 10/5/2009, 19:17

ok jutro zamontuje bo sprawdzalem w goracej wodzie i jest ok.a czy zatkany wezyk o odpowietrzania pompy wodnej ma jakis wplyw na chlodzenie motoru.bylo tam sporo kamienia wszystko wyczyscilem i powinno byc ok.
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56

Postprzez Piter_Stunter » 10/5/2009, 19:31

Landryss25 napisał(a):Dzieje się. Bez termostatu silnik nie osiąga odpowiedniej temperatury pracy np. chodzi na 70 stopniach a powinien mieć 90-95. Niedogrzany silnik to tak samo źle jak przegrzany, znacznie skraca się jego żywotność.


Oczywiście, że silnik w lecie bez termostatu osiąga odpowiednią temperaturę ponieważ obieg jest cały czas otwarty.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Piter_Stunter
Świeżak
 
Posty: 254
Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
Lokalizacja: jest piter

Postprzez golas3 » 10/5/2009, 19:39

ok jutro zamontuje bo sprawdzalem w goracej wodzie i jest ok.a czy zatkany wezyk o odpowietrzania pompy wodnej ma jakis wplyw na chlodzenie motoru.bylo tam sporo kamienia wszystko wyczyscilem i powinno byc ok.
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56

Postprzez golas3 » 12/5/2009, 19:58

dzis zalalem odkamieniacz ale nic to nie pomoglo weze sa ok pompa dziala termostat tez.a moto dalej sie gotuje.a uszczelka pod glowica??moze to jej wina i dlatego jest spore cisnienie w chlodnicy??
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56

Postprzez adamuzz » 12/5/2009, 21:31

juz ci to napisalem !
Kawasaki ZX636 02'
adamuzz
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez golas3 » 13/5/2009, 19:11

dzis zauwazylem ze jest roznie.raz sie nie grzeje a raz sie grzeje.wszystko sprawdzam na luzie moto stoi i chodzi wiatrak.raz jest ok a zaraz po kilku min sie gotuje.i tak w kolko.czy moze byc tak ze termostat sie zacina albo jest uszkodzony?
golas3
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2/5/2009, 10:56



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê
cron