Zobacz wątek - Czyt ktos wie jak obniżyć Yamaha WR 250 R?
NAS Analytics TAG

Czyt ktos wie jak obniżyć Yamaha WR 250 R?

Enduro, Cross
_________

Czyt ktos wie jak obniżyć Yamaha WR 250 R?

Postprzez Szymon69 » 8/5/2009, 22:26

Kupilem WRke, ale siedzienie jest za wysoko, a ja jestem do niej za krótki. Stoję na palcach az lydki mnie bola. Znalazlem patent o nazwie yamalink który obniza wysokosc siedzenia, ale dostepnych w US. Nie udalo mi sie znalazc dystrybutora w europie. Moze ma ktos podobny problem i jakis patent na to zeby o pare centumetrow tyl obnizyc?
Szymon69
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/5/2009, 22:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez klaudia01111 » 9/5/2009, 00:40

Cześć też mam WR 250 R i ten sam problem ale pochodzę z Lidzbarka Warm. tu jest kilku panów którzy to mogą zrobić np pan Jacek Olszewski wielokrotny Mistrz Polski w crossie . Mam 182 cm i u mnie jest w miarę tylko w lesie przy wąskich nawrotach jest źle a poza tym ok jak masz pytanie to moje gg10348983 pozdrowienia P.S. kolega mój zniżał crossa to tak tam gdzie jest główka ramy są śruby do obniżania przodu a przy sprężynie tylnej za ochraniaczem tej sprężyny jest śruba którą obniżasz tył ale śmiesznie wygląda bo przednie lagi wystają i trzeba podnosić kierownice
klaudia01111
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
Lokalizacja: Lidzbark


Postprzez klaudia01111 » 9/5/2009, 00:43

Jak chcesz się wymienić spostrzeżeniami to napisz moja jest salonowa ma przebieg 3900 km a w swojej narazie tylko podnosiłem dźwignie zmiany biegów i jutro zniżę tylny hamulec i w las i w pole
klaudia01111
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
Lokalizacja: Lidzbark

Ja znam wr250r chyba aż zadobrze :)

Postprzez DawidC » 9/5/2009, 12:47

O w końcu się pojawił ktoś na wr250r :) Ja na swojej zrobiłem 6000 w zeszłym sezonie i teraz mam wr450f :P bo eRki brakło ;/
Odnośnie obniżania: przód możesz w pułkach troszkę czyli około cm opuścić a tył na sprężynie parę cm i to na pewno wystarczy ;) Jeśli przesadzisz to moto będzie za niski i będzie lipa w terenie;/ Wydaje mi się że odpowiednia wysokość to wtedy siedząc na moto dotykasz palcami ziemi. Odnośnie eRki to bardzo polecam zmienić napęd na 50 zębów z tyłu i kierownicę na jakąś szerszą. Po takich zmianach na eRce można fajnie pośmigać:) Polecam filmik z małych zawodów w Krakowie i filmiki z babrania się w błocie na Kryspinowie. Zawody oczywiście wygrałem w swojej klasie czyli do 250 cm...
http://www.youtube.com/watch?v=20A-u1OHYNg
http://www.youtube.com/watch?v=1hQSI5CvEgc
DawidC
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/5/2008, 21:02

Postprzez Szymon69 » 10/5/2009, 20:38

Dzięks, przód obniżyłem bez problemu, na śróbie z tyłu też, ale ciąglę mało. Mam 170 i jak dojeżdżam gdziekolwiek na małej prędkości, gdzie trzeba się zawijać to brakuje mi jeszcze kilku centymetrów. Bede szukał dalej. Jak co to się odezwę, z Wawy do Lidzbarka mam kawał wiec na razie pokombinuję tu. Pozdrawiam

klaudia01111 napisał(a):Cześć też mam WR 250 R i ten sam problem ale pochodzę z Lidzbarka Warm. tu jest kilku panów którzy to mogą zrobić np pan Jacek Olszewski wielokrotny Mistrz Polski w crossie . Mam 182 cm i u mnie jest w miarę tylko w lesie przy wąskich nawrotach jest źle a poza tym ok jak masz pytanie to moje gg10348983 pozdrowienia P.S. kolega mój zniżał crossa to tak tam gdzie jest główka ramy są śruby do obniżania przodu a przy sprężynie tylnej za ochraniaczem tej sprężyny jest śruba którą obniżasz tył ale śmiesznie wygląda bo przednie lagi wystają i trzeba podnosić kierownice


Dzieki, zrobione, nadal za mało. Ja mam wr nieco ponad miesiąc i zrobilem 1,5 tys, a dopiero sie ucze, to pierwsze moto, polamalem juz polowe tego co tam jest do polamania, ale jest ekstra. Strasznie mi sie ta zabawa podoba.

DawidC napisał(a):O w końcu się pojawił ktoś na wr250r Smile Ja na swojej zrobiłem 6000 w zeszłym sezonie i teraz mam wr450f Razz bo eRki brakło ;/
Odnośnie obniżania: przód możesz w pułkach troszkę czyli około cm opuścić a tył na sprężynie parę cm i to na pewno wystarczy Wink Jeśli przesadzisz to moto będzie za niski i będzie lipa w terenie;/ Wydaje mi się że odpowiednia wysokość to wtedy siedząc na moto dotykasz palcami ziemi. Odnośnie eRki to bardzo polecam zmienić napęd na 50 zębów z tyłu i kierownicę na jakąś szerszą. Po takich zmianach na eRce można fajnie pośmigaćSmile Polecam filmik z małych zawodów w Krakowie i filmiki z babrania się w błocie na Kryspinowie. Zawody oczywiście wygrałem w swojej klasie czyli do 250 cm...
http://www.youtube.com/watch?v=20A-u1OHYNg
http://www.youtube.com/watch?v=1hQSI5CvEgc


Edytuj posty bo będzie warn. Landryss25
Szymon69
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/5/2009, 22:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez klaudia01111 » 10/5/2009, 22:11

To znowu ja WR 250 R dajcie swoje GG jak i ja wam daje a może pogadamy o konkretach co cię połamało co urwało i co odpadło. Pozdrawiam P.S. mi się nic nie urywa tylko cały czas mam gleby na prawą stronę śmiesznie to wygląda bo handbary acerbica z prawej już nie mają literki C wytarła się . Do zobaczenia na polu i w lesie
klaudia01111
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
Lokalizacja: Lidzbark

Postprzez Szymon69 » 12/5/2009, 09:13

Nie mam GG, bo mam blokade w robocie na instalacje aplikacji GG. Byłem wczoraj na polu, gdzie jest taki niby tor crossowy, płasko, ale dziury duże i powykręcany mocno. Też ląduje na prawą strone, kierownica mi się tak skrzywiła ze ledwo wróciłem, jakby z gumy była. Musze szybko jakąś inna znalezc zeby na weekend było ok, bo mam zamiar troche poużywać.

klaudia01111 napisał(a):To znowu ja WR 250 R dajcie swoje GG jak i ja wam daje a może pogadamy o konkretach co cię połamało co urwało i co odpadło. Pozdrawiam P.S. mi się nic nie urywa tylko cały czas mam gleby na prawą stronę śmiesznie to wygląda bo handbary acerbica z prawej już nie mają literki C wytarła się . Do zobaczenia na polu i w lesie
Szymon69
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/5/2009, 22:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez klaudia01111 » 13/5/2009, 22:17

Cześć ja tam na swojej mam 4000 km jestem zadowolony ale nie wale tak gleby żeby mi kierownica się łamała moje dzwony to przeważnie w terenie tylne albo przednie koło zakleja się błotem i ...... gleba (fabryczne opony) pochodzę z Warmii tutaj jest mnóstwo lasów i pól. Nie zmieniam jeszcze opon bo 26 06 2009 jest moje święto (Rajd polski 66 zaliczany do mistrzostw świata będzie się działo!!!) .Chcę tam pojechać na motorze i nie wiem czy przypadkiem nie będę musiał jechać asfaltem . Dlatego jeszcze nie zmieniam opon . Pozdrawiam Arek
klaudia01111
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
Lokalizacja: Lidzbark



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê