Czyt ktos wie jak obniżyć Yamaha WR 250 R?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Czyt ktos wie jak obniżyć Yamaha WR 250 R?
Kupilem WRke, ale siedzienie jest za wysoko, a ja jestem do niej za krótki. Stoję na palcach az lydki mnie bola. Znalazlem patent o nazwie yamalink który obniza wysokosc siedzenia, ale dostepnych w US. Nie udalo mi sie znalazc dystrybutora w europie. Moze ma ktos podobny problem i jakis patent na to zeby o pare centumetrow tyl obnizyc?
- Szymon69
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 8/5/2009, 22:16
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć też mam WR 250 R i ten sam problem ale pochodzę z Lidzbarka Warm. tu jest kilku panów którzy to mogą zrobić np pan Jacek Olszewski wielokrotny Mistrz Polski w crossie . Mam 182 cm i u mnie jest w miarę tylko w lesie przy wąskich nawrotach jest źle a poza tym ok jak masz pytanie to moje gg10348983 pozdrowienia P.S. kolega mój zniżał crossa to tak tam gdzie jest główka ramy są śruby do obniżania przodu a przy sprężynie tylnej za ochraniaczem tej sprężyny jest śruba którą obniżasz tył ale śmiesznie wygląda bo przednie lagi wystają i trzeba podnosić kierownice
- klaudia01111
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
- Lokalizacja: Lidzbark
Jak chcesz się wymienić spostrzeżeniami to napisz moja jest salonowa ma przebieg 3900 km a w swojej narazie tylko podnosiłem dźwignie zmiany biegów i jutro zniżę tylny hamulec i w las i w pole
- klaudia01111
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
- Lokalizacja: Lidzbark
Ja znam wr250r chyba aż zadobrze :)
O w końcu się pojawił ktoś na wr250r
Ja na swojej zrobiłem 6000 w zeszłym sezonie i teraz mam wr450f
bo eRki brakło ;/
Odnośnie obniżania: przód możesz w pułkach troszkę czyli około cm opuścić a tył na sprężynie parę cm i to na pewno wystarczy
Jeśli przesadzisz to moto będzie za niski i będzie lipa w terenie;/ Wydaje mi się że odpowiednia wysokość to wtedy siedząc na moto dotykasz palcami ziemi. Odnośnie eRki to bardzo polecam zmienić napęd na 50 zębów z tyłu i kierownicę na jakąś szerszą. Po takich zmianach na eRce można fajnie pośmigać:) Polecam filmik z małych zawodów w Krakowie i filmiki z babrania się w błocie na Kryspinowie. Zawody oczywiście wygrałem w swojej klasie czyli do 250 cm...
http://www.youtube.com/watch?v=20A-u1OHYNg
http://www.youtube.com/watch?v=1hQSI5CvEgc


Odnośnie obniżania: przód możesz w pułkach troszkę czyli około cm opuścić a tył na sprężynie parę cm i to na pewno wystarczy

http://www.youtube.com/watch?v=20A-u1OHYNg
http://www.youtube.com/watch?v=1hQSI5CvEgc
- DawidC
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/5/2008, 21:02
Dzięks, przód obniżyłem bez problemu, na śróbie z tyłu też, ale ciąglę mało. Mam 170 i jak dojeżdżam gdziekolwiek na małej prędkości, gdzie trzeba się zawijać to brakuje mi jeszcze kilku centymetrów. Bede szukał dalej. Jak co to się odezwę, z Wawy do Lidzbarka mam kawał wiec na razie pokombinuję tu. Pozdrawiam
Dzieki, zrobione, nadal za mało. Ja mam wr nieco ponad miesiąc i zrobilem 1,5 tys, a dopiero sie ucze, to pierwsze moto, polamalem juz polowe tego co tam jest do polamania, ale jest ekstra. Strasznie mi sie ta zabawa podoba.
Edytuj posty bo będzie warn. Landryss25
klaudia01111 napisał(a):Cześć też mam WR 250 R i ten sam problem ale pochodzę z Lidzbarka Warm. tu jest kilku panów którzy to mogą zrobić np pan Jacek Olszewski wielokrotny Mistrz Polski w crossie . Mam 182 cm i u mnie jest w miarę tylko w lesie przy wąskich nawrotach jest źle a poza tym ok jak masz pytanie to moje gg10348983 pozdrowienia P.S. kolega mój zniżał crossa to tak tam gdzie jest główka ramy są śruby do obniżania przodu a przy sprężynie tylnej za ochraniaczem tej sprężyny jest śruba którą obniżasz tył ale śmiesznie wygląda bo przednie lagi wystają i trzeba podnosić kierownice
Dzieki, zrobione, nadal za mało. Ja mam wr nieco ponad miesiąc i zrobilem 1,5 tys, a dopiero sie ucze, to pierwsze moto, polamalem juz polowe tego co tam jest do polamania, ale jest ekstra. Strasznie mi sie ta zabawa podoba.
DawidC napisał(a):O w końcu się pojawił ktoś na wr250r Smile Ja na swojej zrobiłem 6000 w zeszłym sezonie i teraz mam wr450f Razz bo eRki brakło ;/
Odnośnie obniżania: przód możesz w pułkach troszkę czyli około cm opuścić a tył na sprężynie parę cm i to na pewno wystarczy Wink Jeśli przesadzisz to moto będzie za niski i będzie lipa w terenie;/ Wydaje mi się że odpowiednia wysokość to wtedy siedząc na moto dotykasz palcami ziemi. Odnośnie eRki to bardzo polecam zmienić napęd na 50 zębów z tyłu i kierownicę na jakąś szerszą. Po takich zmianach na eRce można fajnie pośmigaćSmile Polecam filmik z małych zawodów w Krakowie i filmiki z babrania się w błocie na Kryspinowie. Zawody oczywiście wygrałem w swojej klasie czyli do 250 cm...
http://www.youtube.com/watch?v=20A-u1OHYNg
http://www.youtube.com/watch?v=1hQSI5CvEgc
Edytuj posty bo będzie warn. Landryss25
- Szymon69
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 8/5/2009, 22:16
- Lokalizacja: Warszawa
To znowu ja WR 250 R dajcie swoje GG jak i ja wam daje a może pogadamy o konkretach co cię połamało co urwało i co odpadło. Pozdrawiam P.S. mi się nic nie urywa tylko cały czas mam gleby na prawą stronę śmiesznie to wygląda bo handbary acerbica z prawej już nie mają literki C wytarła się . Do zobaczenia na polu i w lesie
- klaudia01111
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
- Lokalizacja: Lidzbark
Nie mam GG, bo mam blokade w robocie na instalacje aplikacji GG. Byłem wczoraj na polu, gdzie jest taki niby tor crossowy, płasko, ale dziury duże i powykręcany mocno. Też ląduje na prawą strone, kierownica mi się tak skrzywiła ze ledwo wróciłem, jakby z gumy była. Musze szybko jakąś inna znalezc zeby na weekend było ok, bo mam zamiar troche poużywać.
klaudia01111 napisał(a):To znowu ja WR 250 R dajcie swoje GG jak i ja wam daje a może pogadamy o konkretach co cię połamało co urwało i co odpadło. Pozdrawiam P.S. mi się nic nie urywa tylko cały czas mam gleby na prawą stronę śmiesznie to wygląda bo handbary acerbica z prawej już nie mają literki C wytarła się . Do zobaczenia na polu i w lesie
- Szymon69
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 8/5/2009, 22:16
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć ja tam na swojej mam 4000 km jestem zadowolony ale nie wale tak gleby żeby mi kierownica się łamała moje dzwony to przeważnie w terenie tylne albo przednie koło zakleja się błotem i ...... gleba (fabryczne opony) pochodzę z Warmii tutaj jest mnóstwo lasów i pól. Nie zmieniam jeszcze opon bo 26 06 2009 jest moje święto (Rajd polski 66 zaliczany do mistrzostw świata będzie się działo!!!) .Chcę tam pojechać na motorze i nie wiem czy przypadkiem nie będę musiał jechać asfaltem . Dlatego jeszcze nie zmieniam opon . Pozdrawiam Arek
- klaudia01111
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 2/9/2008, 21:52
- Lokalizacja: Lidzbark
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości