Zobacz wątek - CBR1100XX czy Hayabusa? ,a może sport?

CBR1100XX czy Hayabusa? ,a może sport?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

CBR1100XX czy Hayabusa? ,a może sport?

Postprzez Seba_ER5 » 6/5/2009, 22:43

Interesuje mnie porównanie CBR Blackbird i Hayabusy. Blackbird na wtrysku. Rozumiem ,że Honda jest słabsza, ale też daje radę.
Kolega mi mówił ,że haya w miarę mało pali, a Blackbirdy na wtryskach są zblokowane.
Z drugiej strony myślę o zx10r i GSXR 1000 po 2003 roku, ewentualnie R1. Może przez te 2 lata na 636 tak mnie wytrzęsie ,że odpadną one z listy wyboru :P. To już wybór byłby podyktowany stanem motocykla.
Osoby posiadające powyższe motocykle proszę o podanie:
-spalania: - przy dzidowaniu
- i spokojnej jeździe (100-140km/h na trasie)
-ewentualne wady motocykli - charakterystyczne
-na co zwrócić uwagę przy kupnie

Nie wiem czemu ,ale bardzo podoba mi sie Blackbird, troche odstrasza cenami i dlatego schylam się trochę w stronę Hayabusy. Do grona dołożyłbym zzr1400 ,ale to stosunkowo nowy motor i troche drogi tym samym ,a poprzedniczki zzr 1200 1100 czy zx12r mi się nie podobają.
Może za rok dwa ceny pójdą w dół. Wówczas zamierzam dokonać zakupu nowego moto, bo na dzień dzisiejszy zamierzam okiełznać moją 636.

PROSZĘ O WYPOWIEDZ OSOBY POSIADAJĄCE bądź te które miały okazje jeździć.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Gandalf » 7/5/2009, 19:13

Podpinam się pod temat. Ciekawi mnie najbardziej ocena pod względem turystyki z prękościami około 140 km/h.

Teraz się rodzi pytanie czy dla takich prędkości warto w/w sprzęty kupić ;)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Gandalf
Świeżak
 
Posty: 371
Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
Lokalizacja: Dziki Zachód

Postprzez Kronos » 8/5/2009, 17:33

Gandalf napisał(a):Podpinam się pod temat. Ciekawi mnie najbardziej ocena pod względem turystyki z prękościami około 140 km/h.

Teraz się rodzi pytanie czy dla takich prędkości warto w/w sprzęty kupić ;)

Pozdrawiam


Zdecydowanie NIE. Poszukaj FJR, V Stroma 650 lub 1000, Bandziora 1250. Nie wykorzystasz 25 % potencjału Hayabusy czy XXa
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
Kronos
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
Lokalizacja: Praszka

Postprzez kosta » 8/5/2009, 17:42

vstrom 650 żart , to nie ma siły jechać, r1 po 2003 narwana ale daje mnóstwo frajdy z jazdy gixer bardziej stonowany, xx super pozycja i wygoda tyle ode mnie
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Kronos » 8/5/2009, 18:56

kosta napisał(a):vstrom 650 żart , to nie ma siły jechać, r1 po 2003 narwana ale daje mnóstwo frajdy z jazdy gixer bardziej stonowany, xx super pozycja i wygoda tyle ode mnie


Ty chyba nie doczytałeś jakiego o2o szukają.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
Kronos
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
Lokalizacja: Praszka

Postprzez Seba_ER5 » 13/5/2009, 17:44

Wczoraj oglądałem 1100xx :). Super machina. Tylko jeszcze nie wiem. Może jeszcze pojeżdżę 636 i na koniec sezonu jak będzie taniej.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Krzycho-cbr » 13/5/2009, 21:27

Proponuję obejszeć filmy z testem przeprowadzonym przez chłopaków z angielskiego FASTBIKE`a. Można znaleźć bez trudu w necie, co prawda nie ma wersji po polsku, ale jeśli ktoś choć troche zna angielski i zna się na rzeczy to sporo zrozumie. Test był w dwóch częściach i panowie konkretnie przetestowali te big bike`i.
Poniżej link do trailera filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=ooaiYysbaj0
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza

Postprzez Majkel22 » 13/5/2009, 22:41

To ja sie odezwę na temat gixa 2004 r , spalanie przy normalnej jeździe 7-10L, przy dobrym kreceniu dojdzie do 14L, jak na sporta wygodny, narwany niesamowicie jezeli wywali sie exupa to sie nic nie dzieje z dołu a pozniej jak pier....lnie to rece urywa. jest art w opiniach uzytkowników.
GSX-R 1000 K4
&
Bandit 600 S
Avatar użytkownika
Majkel22
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 3/11/2008, 13:43
Lokalizacja: LBN

Postprzez MadboY » 13/5/2009, 23:38

Najpierw zadaj sobie pytanie czy szukasz lokomotywy na proste czy sprzet na tor.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

gsxr-4 k

Postprzez Sopel3241 » 14/5/2009, 14:43

ja rowniez moge powiedziec ze gixer to swietna maszyna :) ciagnie od 4 tysiecy juz spalanie mialem przecietgnie kolo 8-9 litrow ....ale to nic w porownaniu jaka frajde daje ten tysiac.Bardzo elastyczny jest z 5 biegu jadac 50 na godzine dodajesz gazu i plynie :) pozycja za kierownica jest dosc dobra jak na sporta nie jest to taki hardcore jak na kawasaki .. no i bardzo precyzyjna skrzynia jescze mi sie nie zdarzylo zebym mial jakis ''miedzy luz''
Fz6 2005> Gsx-r 1000 K4 LIMITED EDITION
____________________________________
Znam swoje wady i staram się ich ustrzec niewszystkie oczywiscie moge dostrzec w lustrze ....Wojtek Sokół WWO:)
Sopel3241
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 7/10/2007, 20:07
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Kronos » 14/5/2009, 14:49

Temat dotyczy XX a Hayabusy,. Oba te o2o elastycznością biją na głowę Gixa 1000, że w porównaniu ze spalaniem w przypadku Hayabusy to się nawet do niej nie zbliża.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
Kronos
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
Lokalizacja: Praszka

Postprzez YZF R1 » 15/5/2009, 02:06

Seba a ile ty mierzysz cm....?
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 15/5/2009, 23:07

180cm wzrostu, 80kg wagi, ale zamierzam schudnąć bo brzuch zstąpił. Może waga zostanie :P bo zamierzam zapisać się po przerwie na siłkę przed wakacjami nad kondycją popracować.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez dr.artur » 15/5/2009, 23:16

dawaj do mnie dowalisz koksu wlaczysz aeroby dieta bialkowa i bedzie git
dr.artur
 

Postprzez Seba_ER5 » 16/5/2009, 22:10

Nie no zaj**iscie...

W poniedziałek będę oglądał 1000 k3-k4 ;/. Pod kompa podepnie i jeszcze sprawdzimy jeszcze ciśnienie na tłokach. Może łyknę ,ale wtedy kawa autuje na sprzedaż.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez SQ » 17/5/2009, 06:55

kronos w końcu wchodzisz na normalne spalanie :lol:
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez dr.artur » 17/5/2009, 22:37

kronos sie nie przyzna ale jezdzil do 2 tys teraz troche sie podszkolil i jezdzi do 3 to i spalanie wzroslo
dr.artur
 

Postprzez YZF R1 » 18/5/2009, 01:52

powiem Ci że ja mam 186 i Busa miałem wrażenie że jest naprawdę potężna przy tym wzroście... ja z tych wszystkich polecam zx10r jeździłem rocznikiem 2004 i powiem Ci że niesamowity wariat mocy ma w pyte jest lekki i sprawia wrażenie bardzo małego motocykla siedząc na nim... xx i busa to takie porządne krowy wiec jak chcesz po mieście jeździć to trochę będzie uciążliwe szczególnie w korkach na nierównym asfalcie... wiadomo r1 też po lesie da sie jeździć heheh i busą w mieście też ale zdecydowanie jest lepiej jakimś 1000 a najlepiej 600 chyba ze będziesz latał poza miastem to wtedy ok. takze ja namawiam na kawałsuki...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr