Zobacz wątek - Po rozgrzaniu silnika gaśnie na wolnych obrotach.

Po rozgrzaniu silnika gaśnie na wolnych obrotach.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Po rozgrzaniu silnika gaśnie na wolnych obrotach.

Postprzez kerm » 6/5/2009, 12:58

Witam, Proszę o podpowiedzi co można jeszcze zrobić??
Motocykl Kawasaki TR 250 2001 r (silnik jak w estrelli), czterosuwowy, jeden cylinder, chłodzony powietrzem, gaźnik Keihin 32cvk czyszczony już ze dwa razy, wymieniona świeca, regulator napięcia.
Pali bez problemu, po rozgrzaniu wyłaczeniu ssania chodzi oki, poczym po przjechaniu 1-2 km silnik nie trzyma wolnych obrotów - gasnie, próby regulacji podniesienia obrotów nie daja efektu, czasami sie przycina na wyzszych obrotach, pomimo tych kłopotów moto nie starcił mocy, świeca zakopcona, po rozgrzaniu na wyższych obrotach zaczyna kopcić czarnym dymem. Prosze o sugestie co to może jeszcze być. Pozdrowienia.
kerm
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Gdańsk-Dublin


Postprzez macs » 6/5/2009, 13:59

Witam
Nie bede zakladal nowego tematu bo kolega wyzej ma prawie te same objawy co ja.Mam gixera 600 z 97r. i moto po rozgrzaniu nie trzyma wolnych obrotow,pochodzi kilka sekund na wolnych (wszystko jest git) i nagle spada do 0,6tys.obr skacze znow do 1.2tys.obr i tak pare sukund po czym gasnie.Podczas jazdy wszystko jest jak nalezy ,wkreca sie do odciny,nie kopci,nie przerywa,gazniki czyszczone,regulowane,zawory sprawdzone ,swiece nowe,fajkocewki zmienione.
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Wałek » 6/5/2009, 14:58

sprawdzcie filtry paliwa jesli to nie to to moze pompa siada lub sie gdzies zapowietrza układ
kocham swoją CeBRe
Avatar użytkownika
Wałek
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10/4/2009, 23:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez macs » 6/5/2009, 17:45

filtr dawno juz sprawdzony,pompa paliwa odpada bo moto chodzi idealnie podczas jazdy jak i powyzej 2tys.obotow.
Moze cos z elektryka?Miał ktos podobna objawy?
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Raczek_6 » 6/5/2009, 22:32

Sprawdź skład mieszanki i czy na śrubie jest sprężynka, podkładka i oring (cały i sprawny), przy uszkodzonym będzie łapać lewe powietrze.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

O-ring

Postprzez kerm » 8/5/2009, 13:32

Bardzo dziękuję za odpowiedź była pomocna :), sprawdziłem z manualem gaźnika keihin i okazuje się, że prawdopodnie ktoś kto czyscił ten gaźnik przedemną zapomniał albo zgubił O-ring!!! Zamówiłem zestaw naprawczy (z oringiem) zobaczymy ale jestem dobrej mysli.

Pozdrowienia!!!
kerm
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Gdańsk-Dublin

wymieniłem o-ring i

Postprzez kerm » 8/5/2009, 21:57

kupiłem dzisiaj w serwisie o-ring założyłem i przy okazji gaźnik sie rozregulował ;(, cieżko z odpalaniem. Najgorsze, że silnik po rozgrzaniu dalej gaśnie na wolnych obrotach przy próbie regulacji z rury zaczoł wydobywać się ogień ;( Teraz to już warsztat tylko mnie czeka.
Pozdrowienia!
kerm
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Gdańsk-Dublin

Kawasaki er6 2007

Postprzez joanna0nowak » 28/5/2015, 08:39

Witam,

Mam taki problem z moim moto: odpala bez problemu. Dopuki silnik się nie nagrzeje wszystko jest ok. Silnik sie nagrzewa i w tym momencie gaśnie :( Sprawdzona sonda lambda - jest ok. Sprawdzaliśmy co nam powie komputer ale milczy - nie widzi żadnego błędu.

Wygląda na to, że wszystko jest ok ale nie działa moto tak jak powinno. Ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
joanna0nowak
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28/5/2015, 08:34

Postprzez Croowab » 28/5/2015, 11:59

Do sprawdzenia luzy zaworowe, po zozgrzaniu moze sie podpierac i tracic kompresje
Avatar użytkownika
Croowab
Bywalec
 
Posty: 755
Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr