Zobacz wątek - jest ktoś na forum ze stanów??
NAS Analytics TAG

jest ktoś na forum ze stanów??

O wszystkim
_________

jest ktoś na forum ze stanów??

Postprzez Użytkownik usunięty » 28/11/2006, 16:44

chodzi oczywiscie o usa jezeli tak prosze sie odezwać na pw chcialem o coś zapytać 8) z góry dzieki. Ewentualnie moze to byc osoba która sprowadziła sobie motonga z usa
Użytkownik usunięty
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16776993
Dołączył(a): 17/3/2008, 14:34


Postprzez Terror » 28/11/2006, 16:58

Była taka dziewczyna z Filadelfii. Pogooglaj, to ją znajdziesz :twisted:
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez Użytkownik usunięty » 28/11/2006, 17:08

niechodzi mi o dziewczyne tylko kogos kto jest bardziej obeznany w sprawach moto :lol:
Użytkownik usunięty
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16776993
Dołączył(a): 17/3/2008, 14:34

Postprzez Terror » 28/11/2006, 17:19

ale ona była obeznana a i na zdjeciach niezła laska była :twisted:
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez gixxer » 28/11/2006, 17:28

no pytaj
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

Postprzez Terror » 28/11/2006, 17:49

gixxer napisał(a):no pytaj

Ehhh... Gixxer, zepsułeś zabawę :evil:
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez gixxer » 28/11/2006, 18:14

ok niech zabawa trwa dalej pytajcie wiolle :D
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

Postprzez kris » 28/11/2006, 19:56

Terror napisał(a):Była taka dziewczyna z Filadelfii. Pogooglaj, to ją znajdziesz :twisted:


Terror też z Wrocławia aale mieszkała w Białej Podlasce ;)

Ps: Pewnie jakiś peda* podający się za dziewczyne...... :roll:
Avatar użytkownika
kris
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 449
Dołączył(a): 31/1/2006, 16:23
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Użytkownik usunięty » 28/11/2006, 19:59

z białej to byl ten koles kononowicz czy jak mu tam haha nic nie bedzie :lol: :lol: szkoda ze nie wygral
Użytkownik usunięty
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16776993
Dołączył(a): 17/3/2008, 14:34

Postprzez kris » 28/11/2006, 20:07

OUTLAW napisał(a):z białej to byl ten koles kononowicz czy jak mu tam haha nic nie bedzie :lol: :lol: szkoda ze nie wygral



Białegostoku :roll: 8)
Avatar użytkownika
kris
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 449
Dołączył(a): 31/1/2006, 16:23
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Użytkownik usunięty » 28/11/2006, 20:14

faktycznie sorry zaj**ałem sie 8)
Użytkownik usunięty
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16776993
Dołączył(a): 17/3/2008, 14:34

Postprzez Thrillco » 29/11/2006, 04:28

Tak właśnie-Wiolla była z Białej Podpaski...jak to w Białymstoku mawiają:D
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr