Zobacz wątek - cbr 929 pare pytan

cbr 929 pare pytan

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

cbr 929 pare pytan

Postprzez drsatan » 5/5/2009, 19:22

witam
wiec tak jestem zainteresowany kupnem cbr 929 i ogladalem jedna

czy te hmm nalepki na plastikach sa takie jak by nalepiane ? mozna je chyba pazurem sciaganc

i silnik sos szu szu robi takie delikatne
pompa z prawej strony jakas na silikon zamontowana

co o tym sadzicie??
sprzedam mikrofalowy piec krematoryjny 200km/h drobny blad konczysz na wuzku inwalidzkim wiec nie mys i dodaj gazul
drsatan
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/1/2009, 22:56
Lokalizacja: wolka plebanska


Postprzez melvin » 5/5/2009, 20:41

1. naklejki są po prostu przyklejone na owiewki i można je zerwać, ale te na zbiorniku są już pod bezbarwną warstwą.
2. silnik póki zimny coś tam z siebie wydaje, ale zależy co to za dzwięk.
3. pompa na sylikon ? u mnie tak nie ma.

sumując moto trzeba by zobaczyć bo z tego opisu ch*ja wiadomo...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Raczek_6 » 5/5/2009, 21:10

http://fotosik.pl/ - lub podaj link do aukcji.

Kultura pracy silnika 929 po 900RR to porażka, ten typ tak ma jak by kulek do silnika wsypać.

Użyj "Szukaj" sporo jest na temat 929 - wady, na co zwrócić uwagę przy zakupie itd ...
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez melvin » 5/5/2009, 21:16

raczek jeździłeś na 929 z działającym exupem? jest bardzo liniowa?
bo ja latałem tylko na wersji stunt z patelnią z tyłu i na swojej, która ma uszkodzony serwomotor, przez co mam średni dół mega dziurę w obrotach i nagłe pier*olnięcie moca że potrafi tyłem pomachać, ale kumpel stwierdził że w wersji z exupem jest wręcz nudno na wysokich obrotach i teraz się zastanawiam czy wsadzać nowy serwomotor exupu za 200zł czy dac sobie spokój...
ogólnie to do gumowania chyba lepsza jest z exupem bo ma mocniejszy dół i nie ma dziury, ale za to boję się że nie będzie tak agresywna, co daje masę frajdy...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr