SUZUKI GSXR 750 K! PROBLEM Z ŁADOWANIEM NA WOLNYCH OBROTACH
Posty: 6
• Strona 1 z 1
SUZUKI GSXR 750 K! PROBLEM Z ŁADOWANIEM NA WOLNYCH OBROTACH
Witam,
Tak jak w tytule mam problem z ładowaniem na wolnych obrotach przy zapalonych światłach miernik pokazuje mi lekko ponad 12 V. Jak dodam gazu do 4000 obr/min to wtedy pokazuje mi 14 V czyli tyle ile powinno być na wolnych obrotach. Czy wie ktoś co może być przyczyną?? Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
PS. Dodam, że mam nowy akumulator. a mój kolega na wolnych obrotach ma 14 V (czyli tak powinno być).
Tak jak w tytule mam problem z ładowaniem na wolnych obrotach przy zapalonych światłach miernik pokazuje mi lekko ponad 12 V. Jak dodam gazu do 4000 obr/min to wtedy pokazuje mi 14 V czyli tyle ile powinno być na wolnych obrotach. Czy wie ktoś co może być przyczyną?? Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
PS. Dodam, że mam nowy akumulator. a mój kolega na wolnych obrotach ma 14 V (czyli tak powinno być).
-
mamuch - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/5/2009, 21:39
- Lokalizacja: Wrocław
Jak juz wczesniej pisalem wyglada to na problem z masa . Sprawdz czy przypadkiem nie zasniedzialo lekko polaczenie masy na rame i silnik. Warto tez pomierzyc napiecie na wyjsciu z alternatora i regulatora napiecia .
Kawasaki ZX10r 06`
- zunmen
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 10/5/2007, 10:57
- Lokalizacja: kraśnik
Zajrzyj do manuala, napięcie ładowania sprawdzasz przy obrotach (np.: 5000rpm), może się zdarzyć jak regulator dostał już swoje że na wolnych obrotach napięcie ładowania będzie trochę wyższe niż napięcie akumulatora.
Ewentualnie pojeździj i sprawdź czy nie pojawia sie problem z rozruchem.
Ewentualnie pojeździj i sprawdź czy nie pojawia sie problem z rozruchem.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Ostatnia jazda
Przejechałem się autostradą i na postoju odpalił bez problemów. Jak tylko wjechałem do miasta to po 30 minutach stania w korkach kontrolki zaczęły przygasać a jak dojechałem do domu to aku był wyładowany. Myślę że to wina regulatora napięcia jednak. Jadę do serwisu sprawdzić. Szkoda że nie można regulować go jak w samochodach. Pozdrawiam
-
mamuch - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/5/2009, 21:39
- Lokalizacja: Wrocław
Problem rozwiązany. w serwisie stwierdzili że to na pewno nie regulator napięcia. Okazało się, że alternator był od jakiegoś innego motocykla. Był za mały i dlatego nie ładował na wolnych obrotach. Aż dziwne bo moto przyjechało z Włoch i tam taką amatorską robotę odwalili:) Już mam od hayabusy i jest wszystko ok. A już prawie miałem kupić regulator nap. na allegro:) Dobrze, że do serwisu pojechałem:) Pozdrawiam
-
mamuch - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/5/2009, 21:39
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości