Zobacz wątek - kontrolka FI
NAS Analytics TAG

kontrolka FI

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

kontrolka FI

Postprzez Dyzio » 3/5/2009, 18:10

zastanawiam się czy to zbieg okoliczności , czy wina paliwa, gdyż zaraz po zatankowaniu i przejechaniu kilkuset metrów w moim gixerze 750 k4 zapalila się lampa FI, mozna z tym jeździć?, czy można jakoś ten błąd wykasować?, dodam, ze moto jeździ bez zarzutu. prosze o jakies sugestie
Dyzio
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/4/2008, 16:39
Lokalizacja: lublin


Postprzez hugo2003 » 3/5/2009, 20:33

bylo cos o tym juz .... masz problem z wtryskiem .. gdzies bylo ze musisz zrobic zaware zeby sie pokazal kod bledu.... ale nie pamietam gdzie dokladnie ... jak chcesz poszukasz iznajdziesz ...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kodi » 3/5/2009, 21:50

u mnie ta kontrolka nie oznaczałą problemu z wtryskiem tylko zaciełą się klapka w wydechu.. sekwencja mignięć kontrolki oznacza jaki to błąd.
ZX10R RULESSSSS
kodi
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
Lokalizacja: wrocław

Postprzez Dyzio » 3/5/2009, 22:52

kodi napisał(a):u mnie ta kontrolka nie oznaczałą problemu z wtryskiem tylko zaciełą się klapka w wydechu.. sekwencja mignięć kontrolki oznacza jaki to błąd.


a konkretniej?? u mnie pali się czerwona lampka, natomiast miga raz temperatura raz FI
Dyzio
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/4/2008, 16:39
Lokalizacja: lublin

Postprzez kodi » 4/5/2009, 07:11

U mnie FI mrugało na przemian krutko i długo i okazało się ze jest klapka w wydechu przycięta. Do kawasaki widziałem gdzies tabele z sekwencją tych mignięć. Nie wiem jak do suzuki. Musisz poszukać manuala i tam wszystko będzie opisane.
ZX10R RULESSSSS
kodi
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
Lokalizacja: wrocław

Postprzez PrzemoR6 » 4/5/2009, 17:53

Pod tylnym plastikiem po lewej stronie obok siedzenia pasazera (tak przynajmniej jest w 1000cu) jest biala szesciopinowa kostka z czarna gumowa zatyczka. Na wylaczonym zaplonie zmostkuj dwa przewody: czarny z bialym paskiem z bialym z czerwonym paskiem. Wlacz zaplon i odczytaj z zegarow kod usterki(w miejscu pokazywania temp. silnika). W Hayns masz tabele tych usterek i opis co z tym zrobic. Powodzenia!
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez Dyzio » 4/5/2009, 20:33

ciemny jestem, gdzie ta tabela??
Dyzio
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/4/2008, 16:39
Lokalizacja: lublin

Postprzez Dyzio » 21/5/2009, 18:21

już wszystko jasne błąd c28, problem z przepustnicami, uszkodzony silniczek sterowania przepustnicami:(, pilnie kupie takowy, konkretnie do gsx-r 750 k4-k5
Dyzio
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8/4/2008, 16:39
Lokalizacja: lublin

Postprzez dr.artur » 21/5/2009, 23:04

ciagle w tych gsxr sie cos psuje
dr.artur
 

Postprzez vito19 » 19/5/2010, 07:58

witam, do odczytywania lub kasowania błędów serwisowych polecam interfejs diagnostyczny firmy Healtech-Electronics (otwórz link)
vito19
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 25/6/2008, 11:32

Postprzez PrimoGhost » 3/3/2012, 18:02

Odświeżam temat.

Zmieniłem teraz w Kawie Olej i filtry, włożyłem K&N w miejsce standardowego filtra powietrza. Włożyłem aku, moto odpalał i gasł, aż wyładował aku. podpiąłem prostownik, po godzinie udało się odpalić Kawę. Po rozgrzaniu motocykla zmieniłem ten olej i filtr oleju..Miga kontrolka FI
krótkie mrugnięcie co około 5-6 sekund

// Ehh cholernie źle stylistycznie to napisałem, ale nie che mi się już edytować :P

Po prostu jak najpierw włożyłem aku i przekręciłem kilka razy, moto odpaliło na chwilę i padło w dość dziwny sposób. Wtedy zaczęła migać kontrolka FI w sposób, jaki opisałem wyżej. Myślałem, że to błąd przez rozładowane aku, albo inny pieron. Gdy moto już odpaliło bardzo faluje na jałowym, objaw dla mnie podobny do zbyt bogatej mieszanki. Ale przed wymianą filtra powietrza też mrugała, chociaż nie sądzę, żeby to coś powodowało...

rozgrzałem sprzęt, zmieniłem te oleje i zrobiłem jazdę próbną. Przyspieszenie OK, wkręcanie OK. Kontrolka dalej mruga co chwilę...
Przegrzebałem Haynesa, ale nie widzę żadnej tabeli błędów ;/
Podejrzewam mieszankę, świece, pozimowe paliwo. Zbiornik był zatankowany na full, ale coś mogło się skroplić wody zawsze.. jakieś pomysły?

EDIT:

Odkryłem, że to po prostu straszak się włączył. udaje alarm i mruga co chwilę :P Wystarczy wcisnąć przycisk mod i reset jednocześnie na 2 sekundy przy wyłączonym zapłonie. "Problem" zniknął.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Przemo_rene » 5/3/2012, 09:57

Primo latałeś wczoraj we Wrocku w okolicach MCdonalda (tego co jest niedaleko Borowskiej)? Bo jakąś kawę konkretną widzialem wczoraj bo byłem we wro :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr