kontrolka FI
Posty: 12
• Strona 1 z 1
kontrolka FI
zastanawiam się czy to zbieg okoliczności , czy wina paliwa, gdyż zaraz po zatankowaniu i przejechaniu kilkuset metrów w moim gixerze 750 k4 zapalila się lampa FI, mozna z tym jeździć?, czy można jakoś ten błąd wykasować?, dodam, ze moto jeździ bez zarzutu. prosze o jakies sugestie
Suzuki Gsx-R 750 K4 | http://www.bikepics.com/members/sztyksin/04gsxr750/
- Dyzio
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8/4/2008, 16:39
- Lokalizacja: lublin
bylo cos o tym juz .... masz problem z wtryskiem .. gdzies bylo ze musisz zrobic zaware zeby sie pokazal kod bledu.... ale nie pamietam gdzie dokladnie ... jak chcesz poszukasz iznajdziesz ...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
kodi napisał(a):u mnie ta kontrolka nie oznaczałą problemu z wtryskiem tylko zaciełą się klapka w wydechu.. sekwencja mignięć kontrolki oznacza jaki to błąd.
a konkretniej?? u mnie pali siÄ™ czerwona lampka, natomiast miga raz temperatura raz FI
Suzuki Gsx-R 750 K4 | http://www.bikepics.com/members/sztyksin/04gsxr750/
- Dyzio
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8/4/2008, 16:39
- Lokalizacja: lublin
U mnie FI mrugało na przemian krutko i długo i okazało się ze jest klapka w wydechu przycięta. Do kawasaki widziałem gdzies tabele z sekwencją tych mignięć. Nie wiem jak do suzuki. Musisz poszukać manuala i tam wszystko będzie opisane.
ZX10R RULESSSSS
- kodi
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
- Lokalizacja: wrocław
Pod tylnym plastikiem po lewej stronie obok siedzenia pasazera (tak przynajmniej jest w 1000cu) jest biala szesciopinowa kostka z czarna gumowa zatyczka. Na wylaczonym zaplonie zmostkuj dwa przewody: czarny z bialym paskiem z bialym z czerwonym paskiem. Wlacz zaplon i odczytaj z zegarow kod usterki(w miejscu pokazywania temp. silnika). W Hayns masz tabele tych usterek i opis co z tym zrobic. Powodzenia!
- PrzemoR6
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
- Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów
ciemny jestem, gdzie ta tabela??
Suzuki Gsx-R 750 K4 | http://www.bikepics.com/members/sztyksin/04gsxr750/
- Dyzio
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8/4/2008, 16:39
- Lokalizacja: lublin
już wszystko jasne błąd c28, problem z przepustnicami, uszkodzony silniczek sterowania przepustnicami:(, pilnie kupie takowy, konkretnie do gsx-r 750 k4-k5
Suzuki Gsx-R 750 K4 | http://www.bikepics.com/members/sztyksin/04gsxr750/
- Dyzio
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8/4/2008, 16:39
- Lokalizacja: lublin
witam, do odczytywania lub kasowania błędów serwisowych polecam interfejs diagnostyczny firmy Healtech-Electronics (otwórz link)
- vito19
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 25/6/2008, 11:32
Odświeżam temat.
Zmieniłem teraz w Kawie Olej i filtry, włożyłem K&N w miejsce standardowego filtra powietrza. Włożyłem aku, moto odpalał i gasł, aż wyładował aku. podpiąłem prostownik, po godzinie udało się odpalić Kawę. Po rozgrzaniu motocykla zmieniłem ten olej i filtr oleju..Miga kontrolka FI
krótkie mrugnięcie co około 5-6 sekund
// Ehh cholernie źle stylistycznie to napisałem, ale nie che mi się już edytować
Po prostu jak najpierw włożyłem aku i przekręciłem kilka razy, moto odpaliło na chwilę i padło w dość dziwny sposób. Wtedy zaczęła migać kontrolka FI w sposób, jaki opisałem wyżej. Myślałem, że to błąd przez rozładowane aku, albo inny pieron. Gdy moto już odpaliło bardzo faluje na jałowym, objaw dla mnie podobny do zbyt bogatej mieszanki. Ale przed wymianą filtra powietrza też mrugała, chociaż nie sądzę, żeby to coś powodowało...
rozgrzałem sprzęt, zmieniłem te oleje i zrobiłem jazdę próbną. Przyspieszenie OK, wkręcanie OK. Kontrolka dalej mruga co chwilę...
Przegrzebałem Haynesa, ale nie widzę żadnej tabeli błędów ;/
Podejrzewam mieszankę, świece, pozimowe paliwo. Zbiornik był zatankowany na full, ale coś mogło się skroplić wody zawsze.. jakieś pomysły?
EDIT:
Odkryłem, że to po prostu straszak się włączył. udaje alarm i mruga co chwilę
Wystarczy wcisnąć przycisk mod i reset jednocześnie na 2 sekundy przy wyłączonym zapłonie. "Problem" zniknął.
Zmieniłem teraz w Kawie Olej i filtry, włożyłem K&N w miejsce standardowego filtra powietrza. Włożyłem aku, moto odpalał i gasł, aż wyładował aku. podpiąłem prostownik, po godzinie udało się odpalić Kawę. Po rozgrzaniu motocykla zmieniłem ten olej i filtr oleju..Miga kontrolka FI
krótkie mrugnięcie co około 5-6 sekund
// Ehh cholernie źle stylistycznie to napisałem, ale nie che mi się już edytować

Po prostu jak najpierw włożyłem aku i przekręciłem kilka razy, moto odpaliło na chwilę i padło w dość dziwny sposób. Wtedy zaczęła migać kontrolka FI w sposób, jaki opisałem wyżej. Myślałem, że to błąd przez rozładowane aku, albo inny pieron. Gdy moto już odpaliło bardzo faluje na jałowym, objaw dla mnie podobny do zbyt bogatej mieszanki. Ale przed wymianą filtra powietrza też mrugała, chociaż nie sądzę, żeby to coś powodowało...
rozgrzałem sprzęt, zmieniłem te oleje i zrobiłem jazdę próbną. Przyspieszenie OK, wkręcanie OK. Kontrolka dalej mruga co chwilę...
Przegrzebałem Haynesa, ale nie widzę żadnej tabeli błędów ;/
Podejrzewam mieszankę, świece, pozimowe paliwo. Zbiornik był zatankowany na full, ale coś mogło się skroplić wody zawsze.. jakieś pomysły?
EDIT:
Odkryłem, że to po prostu straszak się włączył. udaje alarm i mruga co chwilę


<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Primo latałeś wczoraj we Wrocku w okolicach MCdonalda (tego co jest niedaleko Borowskiej)? Bo jakąś kawę konkretną widzialem wczoraj bo byłem we wro 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości