Suzuki SV650S
Posty: 67
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Demotywatrrro napisał(a):Prowokacji ? Nie rozśmieszaj mnie.
1 września już nie długo. Wytrzymamy.
- lothar
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 19/5/2009, 21:02
lonewolf napisał(a):C-bool wytłumaczę Ci to prościej, bo zaraz mnie pewnie jeszcze będziesz chciał uczyć jeździć bo ja się nie znam i w ogóle...
niech sobie R4 i znosi lepiej gumowanie, ale to nie znaczy, że R4 jest nie do zajechania. Zniesie trochę więcej (nikt nie wie właściwie ile, bo to jest zależne jeszcze od samego silnika, tego jak długie będą wheelie i jeszcze innych czynników), ale zajedziesz go prędzej czy później jak będzies śmigał bez przeróbek. Kolega zajechał CBR900. Każdy Ci powie, że to jest moto nie do zajechania, a jednak nie... więc nie masz racji twierdząc, że przejście na R4 sprawi, że kolo sobie pieca nie zajedzie... Chętnie przeczytam co masz jeszcze w tym temacie do powiedzenia.
Nie pisałem, że R4 jest niezniszczalne, tylko, że lepiej znosi gumowanie od V2, więc się nie produkuj
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
nie wiem jak odcinki ale jak bedziesz pionowac to to smarowania dobrego nie ma . Dzis jednÄ… przytransportowano do warsztatu.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
deeshell napisał(a):Orientujecie się może, w jaki sposób SV zachowa się podczas częstych odcinek na 1 ?
odcinkÄ™ zaliczam tylko na kole
Powiem tak mam SV650 i K1 GSXR 600,słyszałem że panewki szlag trafia w SV kach od jeżdżenia na kole mówię tu o długich wolnych gumach, moja sztuka ma 30 tyś i nic się nie dzieje ale ja stawiam na 1 z gazu i za chwile zmieniam bieg itd itd lub ze sprzęgła na 2ce i jak poprzednio.
Jeżeli chodzi o gixera to ten idzie na koło jak chcesz i kiedy chcesz ale stosuję tę samą technikę jak SVką zmieniam biegi na kole co prawda ten szatan kręci się do 15tyś więc jak nie ma za dużo miejssca to 1ka wystarczy.
Spróbuj podnieśc na koło z gazu na 1ce wysoko i od razu lekko przymknij gaz i dwója........
nie kombinuj z przerabianiem silnika tylko trzymaj wysoki poziom oleju(na maxa)
Bóg kocha głupców,stworzył ich tak wielu!
-
koziołek - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 1/2/2009, 22:48
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 67
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości