Zobacz wÄ…tek - Suzuki SV650S
NAS Analytics TAG

Suzuki SV650S

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez lothar » 27/8/2009, 16:17

Demotywatrrro napisał(a):Prowokacji ? Nie rozśmieszaj mnie.

1 września już nie długo. Wytrzymamy. 8)
lothar
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19/5/2009, 21:02


Postprzez C-bool » 27/8/2009, 17:27

lonewolf napisał(a):C-bool wytłumaczę Ci to prościej, bo zaraz mnie pewnie jeszcze będziesz chciał uczyć jeździć bo ja się nie znam i w ogóle...
niech sobie R4 i znosi lepiej gumowanie, ale to nie znaczy, że R4 jest nie do zajechania. Zniesie trochę więcej (nikt nie wie właściwie ile, bo to jest zależne jeszcze od samego silnika, tego jak długie będą wheelie i jeszcze innych czynników), ale zajedziesz go prędzej czy później jak będzies śmigał bez przeróbek. Kolega zajechał CBR900. Każdy Ci powie, że to jest moto nie do zajechania, a jednak nie... więc nie masz racji twierdząc, że przejście na R4 sprawi, że kolo sobie pieca nie zajedzie... Chętnie przeczytam co masz jeszcze w tym temacie do powiedzenia.

Nie pisałem, że R4 jest niezniszczalne, tylko, że lepiej znosi gumowanie od V2, więc się nie produkuj :lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez deeshell » 12/9/2009, 21:29

Orientujecie się może, w jaki sposób SV zachowa się podczas częstych odcinek na 1 ?

odcinkÄ™ zaliczam tylko na kole
Avatar użytkownika
deeshell
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 30/4/2009, 15:26

Postprzez kondraxk » 13/9/2009, 18:20

Deeshell, moze czas poprosic jakas panne zeby Ci f*** wylizala, zamiast popisywac sie na forum jaki to nie jestes na moto zajebisty? Badz taki uprzejmy i skoncz to przedszkole.
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez deeshell » 14/9/2009, 17:48

deeshell napisał(a):Orientujecie się może, w jaki sposób SV zachowa się podczas częstych odcinek na 1 ?
Avatar użytkownika
deeshell
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 30/4/2009, 15:26

Postprzez Seba_ER5 » 14/9/2009, 19:23

nie wiem jak odcinki ale jak bedziesz pionowac :P to to smarowania dobrego nie ma :). Dzis jednÄ… przytransportowano do warsztatu.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kozioÅ‚ek » 15/9/2009, 18:46

deeshell napisał(a):Orientujecie się może, w jaki sposób SV zachowa się podczas częstych odcinek na 1 ?

odcinkÄ™ zaliczam tylko na kole

Powiem tak mam SV650 i K1 GSXR 600,słyszałem że panewki szlag trafia w SV kach od jeżdżenia na kole mówię tu o długich wolnych gumach, moja sztuka ma 30 tyś i nic się nie dzieje ale ja stawiam na 1 z gazu i za chwile zmieniam bieg itd itd lub ze sprzęgła na 2ce i jak poprzednio.
Jeżeli chodzi o gixera to ten idzie na koło jak chcesz i kiedy chcesz ale stosuję tę samą technikę jak SVką zmieniam biegi na kole co prawda ten szatan kręci się do 15tyś więc jak nie ma za dużo miejssca to 1ka wystarczy.
Spróbuj podnieśc na koło z gazu na 1ce wysoko i od razu lekko przymknij gaz i dwója........
nie kombinuj z przerabianiem silnika tylko trzymaj wysoki poziom oleju(na maxa)
Bóg kocha głupców,stworzył ich tak wielu!
Avatar użytkownika
koziołek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/2/2009, 22:48
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości




na górê