Yamaha DT 125 czy Honda CBR 125
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Yamaha DT 125 czy Honda CBR 125
Witam mam zamiar kupić sobie albo Yamaha DT 125 Supermoto lub Honde CBR 125. Mam 170 cm wzrostu. Miałem już skutera oraz Yamahe Dt 80 wiec nie jestem początkującym. Motorek mam mi służyć do takiej turystycznej spokojnej jazdy. I nie wiem co wybrać czy Yamahe czy Honde mam do wydania około 6 tyś zł. Prosił bym o rade. I mam też jedno pytanie co ma lepszego kopa czy DT czy CBR? z góry dzięki za odp.



- darkzito
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:06
- Lokalizacja: Kalisz
hmm.. nie wiem jak yamaha ale cbr to lipa.. rozblokowana tzr 50 idzie niemalże równo co rozblokowana cbr 125... myślę że w osiągach yamaha wygra... cbr ma ładny wygląd tylko jest troche płaska i odrazu trzeba wymieniać opony bo na seryjnych strach się składać w zakręt przy większej prędkości... honda zapewne starczy na dłożej bo ma wytrzymalszy silnik niż yamaha... Myślę że jak chcesz jeździć spokojnie to cbr będzie leprza... jednak komfort na takim ścigaczyku jest leprzy niż na crossie...
- nogard
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 29/4/2009, 19:42
Rowniez uwazam ze cbr bedzie lepszabo skoro masz 170 cm. wzrostu do DT nie bedzie za duza ?? nie poczuj sie urazony ;p
- daniel993
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 29/8/2008, 11:30
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Po pierwsze DT to nie Cross
Przy wzroście 170cm spokojnie sobie na takowej Yamaszcze poradzisz i będzie Ci wygodnie. Co do CBR to wymiana opon na szersze jest głupotą bo rozmiar seryjnej jest optymalnie dobrany do jej parametrów. Seryjne opony nie są złe i nie ma sensu ich wymieniać na inne jeśli są w dobrym stanie.
Osiągi oczywiście lepsze będzie miała Yamaha ponieważ to 2t. Ale coś za coś i DT może spalić trochę więcej niż Honda (4t).
Obydwa moto są godne polecenia. Tylko musisz sam zdecydować co wolisz. Ekonomia i słabsze osiągi czy osiągi i większe zapotrzebowanie na paliwo.

Przy wzroście 170cm spokojnie sobie na takowej Yamaszcze poradzisz i będzie Ci wygodnie. Co do CBR to wymiana opon na szersze jest głupotą bo rozmiar seryjnej jest optymalnie dobrany do jej parametrów. Seryjne opony nie są złe i nie ma sensu ich wymieniać na inne jeśli są w dobrym stanie.
Osiągi oczywiście lepsze będzie miała Yamaha ponieważ to 2t. Ale coś za coś i DT może spalić trochę więcej niż Honda (4t).
Obydwa moto są godne polecenia. Tylko musisz sam zdecydować co wolisz. Ekonomia i słabsze osiągi czy osiągi i większe zapotrzebowanie na paliwo.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
nogard napisał(a):hmm.. nie wiem jak yamaha ale cbr to lipa.. rozblokowana tzr 50 idzie niemalże równo co rozblokowana cbr 125... myślę że w osiągach yamaha wygra... cbr ma ładny wygląd tylko jest troche płaska i odrazu trzeba wymieniać opony bo na seryjnych strach się składać w zakręt przy większej prędkości... honda zapewne starczy na dłożej bo ma wytrzymalszy silnik niż yamaha... Myślę że jak chcesz jeździć spokojnie to cbr będzie leprza... jednak komfort na takim ścigaczyku jest leprzy niż na crossie...
większych bzdur nie czytałem

rozblokowana tzr 50 równo co cbr 125 0.o?
sory, ale dobrze zrobione 70ccm mają problem.
co do opon...
jak się nie umie składać to rzeczywiście strach ;]
opony są b. dobre do tego motocykla i idze się na nich poskładać jak ktoś umie

jedyne z czym się zgodzę, to komfort, bo cbr nie jest typowym ścigaczem jeśli chodzi o pozycje, na cbr jest o niebo lepsza niż np. na rs, czy mito.
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Ale podobno Cbr to ma przyspieszenie to muł jest... Bynajmniej tak słyszałem od kolesia co sprzedaję motorki... A co jeszcze byście mi zaproponowali? Wiecie moi kumple ganiają 50-tkami typu TZR lub jakieś skuterki i chciałbym jakąś maszynę co bym ich mógł spokojnie wyjebać na prędkość i przyspieszenie a boje się że CBR temu nie podoła
- darkzito
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:06
- Lokalizacja: Kalisz
Po pierwsze nie przeklinaj, po drugie to może od razu 600ccm. Tu kolega na forum dobrze powiedział innemu zapalonemu ''motocykliście'' co chciał rwać asfalt, kup troszkę tańszy motor to na taka przenośna trumnę kupisz, w ładnym drewnie
Co do tego moto to może NSR zawsze byłem i jestem jej fanem. Motor jest super i ten sprzęt ci polecam
Co do tego moto to może NSR zawsze byłem i jestem jej fanem. Motor jest super i ten sprzęt ci polecam
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Bo stawiałem na szybkość i dynamizm i było to moje pierwsze moto więc troche też na wiecie co
Teraz zastanawiam się nad przejsciem na 4T chociaż niechętnie... Mnie taka moc nie jest teraz potrzebna a pali mi sporo. Myślę nad CBR i przeróbką jej na nikeda

Teraz zastanawiam się nad przejsciem na 4T chociaż niechętnie... Mnie taka moc nie jest teraz potrzebna a pali mi sporo. Myślę nad CBR i przeróbką jej na nikeda
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat
gsx - r
- Herbi NSR
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56
Podobny, ok 130km/h +/- ale Dt ma dużo lepszego kopa.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości