Yamaha DT 125 czy Honda CBR 125
• Strona 1 z 1
Yamaha DT 125 czy Honda CBR 125
Witam mam zamiar kupić sobie albo Yamaha DT 125 Supermoto lub Honde CBR 125. Mam 170 cm wzrostu. Miałem już skutera oraz Yamahe Dt 80 wiec nie jestem początkującym. Motorek mam mi służyć do takiej turystycznej spokojnej jazdy. I nie wiem co wybrać czy Yamahe czy Honde mam do wydania około 6 tyś zł. Prosił bym o rade. I mam też jedno pytanie co ma lepszego kopa czy DT czy CBR? z góry dzięki za odp.

- darkzito
- Świeżak
hmm.. nie wiem jak yamaha ale cbr to lipa.. rozblokowana tzr 50 idzie niemalże równo co rozblokowana cbr 125... myślę że w osiągach yamaha wygra... cbr ma ładny wygląd tylko jest troche płaska i odrazu trzeba wymieniać opony bo na seryjnych strach się składać w zakręt przy większej prędkości... honda zapewne starczy na dłożej bo ma wytrzymalszy silnik niż yamaha... Myślę że jak chcesz jeździć spokojnie to cbr będzie leprza... jednak komfort na takim ścigaczyku jest leprzy niż na crossie...
- nogard
- Świeżak
Rowniez uwazam ze cbr bedzie lepszabo skoro masz 170 cm. wzrostu do DT nie bedzie za duza ?? nie poczuj sie urazony ;p
- daniel993
- Świeżak
Po pierwsze DT to nie Cross
Przy wzroście 170cm spokojnie sobie na takowej Yamaszcze poradzisz i będzie Ci wygodnie. Co do CBR to wymiana opon na szersze jest głupotą bo rozmiar seryjnej jest optymalnie dobrany do jej parametrów. Seryjne opony nie są złe i nie ma sensu ich wymieniać na inne jeśli są w dobrym stanie.
Osiągi oczywiście lepsze będzie miała Yamaha ponieważ to 2t. Ale coś za coś i DT może spalić trochę więcej niż Honda (4t).
Obydwa moto są godne polecenia. Tylko musisz sam zdecydować co wolisz. Ekonomia i słabsze osiągi czy osiągi i większe zapotrzebowanie na paliwo.