Quad do 6-7 tys.
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Witam.
Chciałbym zakupić quada. Interesuje mnie coś o pojemności do 200cm. na początku myślałem o Bashanie ale po namyśle postanowiłem że może lepiej kupić coś porządniejszego. I tu właśnie mam kilka pytań... Co myślicie o Yamaszce, konkretnie model Blaster poj. 200cm. Chce przeznaczyć na zakup do 5 tyś. więc licze sie z tym ze quad będzie 6-10 letni. czy taka Yamaha dobrze utrzymywana będzie do urzytku po tych 7 latach? Na co zwrócić uwage przy zakupie? I jak się oriętujecie co do silnika, bo to jest 2- suw o mocy ok 27 koni, czym różni się jazda 2- suwem a hińskim 4- suwem? Bardzo proszę o informacje. Pozdrawiam wszystkich forowiczów.
Chciałbym zakupić quada. Interesuje mnie coś o pojemności do 200cm. na początku myślałem o Bashanie ale po namyśle postanowiłem że może lepiej kupić coś porządniejszego. I tu właśnie mam kilka pytań... Co myślicie o Yamaszce, konkretnie model Blaster poj. 200cm. Chce przeznaczyć na zakup do 5 tyś. więc licze sie z tym ze quad będzie 6-10 letni. czy taka Yamaha dobrze utrzymywana będzie do urzytku po tych 7 latach? Na co zwrócić uwage przy zakupie? I jak się oriętujecie co do silnika, bo to jest 2- suw o mocy ok 27 koni, czym różni się jazda 2- suwem a hińskim 4- suwem? Bardzo proszę o informacje. Pozdrawiam wszystkich forowiczów.
- Oshi1608
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 20/8/2009, 15:09
Jak jest różnica?? Moja opinia jest taka, że w dwutakcie japońskim po intensywnym sezonie (albo dwóch średnio intensywnych) rozsypie się silnik (cylinder + tłok, pierścienie, może korbowód), ale rama będzie igła, w czterotakcie chińskim (bo nie ma kraju hiny
) silnik chodzi i chodzi, ale rama siÄ™ rozsypuje...
Generalnie ja wolałbym w taki m układzie 4T w chinolu, niż 2T w czymkolwiek... Oki 2T więcej mocy z małej pojemności... Ale awaryjność silnika i krótka żywotność jednostki dostaje po czterech literach od jakiegoś chinola...
Jak japoniec to 4T... Mimo, że mniejsza moc, to nie będziesz się martwił, że zaraz cylek straci kompresje... i koooosztyyyyyy

Generalnie ja wolałbym w taki m układzie 4T w chinolu, niż 2T w czymkolwiek... Oki 2T więcej mocy z małej pojemności... Ale awaryjność silnika i krótka żywotność jednostki dostaje po czterech literach od jakiegoś chinola...
Jak japoniec to 4T... Mimo, że mniejsza moc, to nie będziesz się martwił, że zaraz cylek straci kompresje... i koooosztyyyyyy

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Słuchaj, a co myślisz o czymś takim http://www.allegro.pl/item708767346_yam ... 2005r.html
Czy warto coś takiego kupić po remoncie????
Czy warto coś takiego kupić po remoncie????
- Oshi1608
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 20/8/2009, 15:09
2005r w Blasterze zostł zrobiony remont silnika wymienione : Tłok, korba, wszelkie łozyska i simeringi, skrzynia biegów, nowy napend zebatki plus łancuch, nowa tarcza hamulcowa tył, klocki hamulcowe, swieca, filtr powietrza, olej skrzyni biegow, oraz uzupełniony olej do bezyny
Po 4 latach takie wymiany
I tak nieźle... weź natomiast pod uwagę, że taki zestaw możesz mieć ty do wymiany po 3 latach ostrej jazdy
Po 4 latach takie wymiany

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
miki1406 napisał(a):Jak jest różnica?? Moja opinia jest taka, że w dwutakcie japońskim po intensywnym sezonie (albo dwóch średnio intensywnych) rozsypie się silnik (cylinder + tłok, pierścienie, może korbowód), ale rama będzie igła, w czterotakcie chińskim (bo nie ma kraju hiny) silnik chodzi i chodzi, ale rama się rozsypuje...
Generalnie ja wolałbym w taki m układzie 4T w chinolu, niż 2T w czymkolwiek... Oki 2T więcej mocy z małej pojemności... Ale awaryjność silnika i krótka żywotność jednostki dostaje po czterech literach od jakiegoś chinola...
Jak japoniec to 4T... Mimo, że mniejsza moc, to nie będziesz się martwił, że zaraz cylek straci kompresje... i koooosztyyyyyy
jakie ty piepszysz za przeproszeniem farmazony kolego....
jaki amator zajeździ Ci blasterka??
i żadnych cylindrów się nie wymienia ani pierścionków ani korbowodów jeżeli nie mają luzów ew co 2 tłoczki wymieniasz korbę
remont robi się wtedy kiedy silniczek traci power, kiedy jeździsz już nim naprawdę długo, lub nie oszczędzasz goo wtedy dopiero wymienia się tłoczek i jeżeli korba już ma za sobą troszkę to i korbę wymieniasz, nic więcej....
chinczyki lepsze od blastera??^_^ tu mnie rozje$$ałeś
potrafi Ci zawieche rozsadzic, powyrywac koła i inne pierdoły, nie mówiąc o odpadających wachaczach
ten blaster którego kolega podał z wyglądu bardzo ładny, lekko podrasowany tylko ciekawe w jakim stanie środek? czy na wszystko ma papiery i tak dalej i kiedy to wszystko wymienił
cena nie jest zła a nawet powiedział bym że za niska jak na taki rocznik
tu nic się nie sypie jeżeli o wszystko dbasz.... i serwisujesz jak się należy..
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Sory... Śmigałem AF1 168ccm, RS 50ccm, RS 125ccm, NSR 50ccm, Suzuki GT80 i innymi 2T piździksami... I wiem, że silnik 2T w dodatku wysilony kończy się w zastraszającym tempie... Oki pisałem rama jest oki... Ale silnik 2T to tragedia jeśli chodzi o żywotność...
Jestem za japończykiem z 4T...
Jestem obojętny (ale uważam, że jeśli patrzeć na cenę to są super) na chinole.
Jestem przeciwko 2T...
Podobnie uważam ze skuterami... Panna ma Rometa 727, jej babcia ma 777, i poza plastiksami, które poskręcałem na wkręty bo się rozpadały jeździ i jeździ... A kumpel ma Aprilie SR 50... Niby oki, ale cały czas coś... Dopiero co zmieniał cyl i tłok a już coś stuka i puka... A Rometsy śmigają...
Byłem zmuszony ze względu wieku jeździć na 2T... Teraz śmigam imbrykiem 600 4T... I w życiu nie wróciłbym do 2T... Śmiem twierdzić, że dobre 2T były w WSKach i MZkach... Czemu?? Nie były wysilone... Dlatego komarek naszego dziadka nadal jeździ o dziwo na starym cylindrze i tłoku...
2T jest dobre do crossa (np. Kawasaki KX250) Bo startujemy w zawodach, a później sponsor wymienia nam zestaw i dalej jazda...
A prywatnie dla siebie... tylko 4T...
Aha to jest moje zdanie... Nie bronie nikomu komentować...
Jestem za japończykiem z 4T...
Jestem obojętny (ale uważam, że jeśli patrzeć na cenę to są super) na chinole.
Jestem przeciwko 2T...
Podobnie uważam ze skuterami... Panna ma Rometa 727, jej babcia ma 777, i poza plastiksami, które poskręcałem na wkręty bo się rozpadały jeździ i jeździ... A kumpel ma Aprilie SR 50... Niby oki, ale cały czas coś... Dopiero co zmieniał cyl i tłok a już coś stuka i puka... A Rometsy śmigają...
Byłem zmuszony ze względu wieku jeździć na 2T... Teraz śmigam imbrykiem 600 4T... I w życiu nie wróciłbym do 2T... Śmiem twierdzić, że dobre 2T były w WSKach i MZkach... Czemu?? Nie były wysilone... Dlatego komarek naszego dziadka nadal jeździ o dziwo na starym cylindrze i tłoku...
2T jest dobre do crossa (np. Kawasaki KX250) Bo startujemy w zawodach, a później sponsor wymienia nam zestaw i dalej jazda...
A prywatnie dla siebie... tylko 4T...
Aha to jest moje zdanie... Nie bronie nikomu komentować...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
szukaj warriora 350 lub jakiejs przeprawówki 250? 300?? jeżeli chcesz 4t
hmm widzę że kolego masz niezłe anty 2t ale jakoś zaczynałem od 2t i ciągne w 2t;d kwestia przyzwyczajenia, i nic nie dawąło takiej frajdy z jazdy jak przyśpieszenie, nagła dawka mocy w 2t
+zapach spalin ;d mioodzio;d
hmm widzę że kolego masz niezłe anty 2t ale jakoś zaczynałem od 2t i ciągne w 2t;d kwestia przyzwyczajenia, i nic nie dawąło takiej frajdy z jazdy jak przyśpieszenie, nagła dawka mocy w 2t

+zapach spalin ;d mioodzio;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Szczeże to nigdy nie jezdzilem quadem 2T , 2 razy 4T chinskim o poj 150cm.
Jak chodzi o samą jazdę to nie robi mi roznicy czy to jest 2T czy 4T bo i tak sie na początku musze nauczyc nim jezdzic. Słyszalem ze chinczyki są bardzo wadliwe, ze sie rozkrecaja, znajomy mi mowil ze po 10 tys siada zawieszenie, kurcze nie wiem czy to do konca prawda. Kolego Bostorn czy Blaster kupiony w dobrym stanie i nie katowany, będzie mi długo służył? I czy to jest dobry quad dla początkującego.
Jak chodzi o samą jazdę to nie robi mi roznicy czy to jest 2T czy 4T bo i tak sie na początku musze nauczyc nim jezdzic. Słyszalem ze chinczyki są bardzo wadliwe, ze sie rozkrecaja, znajomy mi mowil ze po 10 tys siada zawieszenie, kurcze nie wiem czy to do konca prawda. Kolego Bostorn czy Blaster kupiony w dobrym stanie i nie katowany, będzie mi długo służył? I czy to jest dobry quad dla początkującego.

- Oshi1608
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 20/8/2009, 15:09
powiem Ci tak
po 1 edytuj posty, prawy górny róg "Edytuj"
po 2 blaster jest o wiele mocniejszy zobacz sam
http://www.youtube.com/watch?v=9HRkZgnJ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=TFLr0aj6 ... re=related
po 10k w chinolu??!! on nawet 5 nie dojedzie a co dopiero 10 tysi km..
tu sie nie patrzy na kilometry tylko motogodziny
bierz blasterka, bardzo dobra i mocna, wy3mała maszyna
i jak by coś się popsuło jej remont jest o wiele tańszy niż w 4t
jak najbardziej to quad dla poczÄ…tkujÄ…cych
musisz tylko zwarzyc na to w jakim stanie chcesz kupic quada?
tzn- to 2t więc sprawdzasz jak się wkręca, czy nie ma dzych wibracji, czy podczas jazdy nie sciąga Cie na boki, czy nic nie cieknie i tak dalej
po 1 edytuj posty, prawy górny róg "Edytuj"
po 2 blaster jest o wiele mocniejszy zobacz sam
http://www.youtube.com/watch?v=9HRkZgnJ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=TFLr0aj6 ... re=related
po 10k w chinolu??!! on nawet 5 nie dojedzie a co dopiero 10 tysi km..
tu sie nie patrzy na kilometry tylko motogodziny
bierz blasterka, bardzo dobra i mocna, wy3mała maszyna

jak najbardziej to quad dla poczÄ…tkujÄ…cych
musisz tylko zwarzyc na to w jakim stanie chcesz kupic quada?
tzn- to 2t więc sprawdzasz jak się wkręca, czy nie ma dzych wibracji, czy podczas jazdy nie sciąga Cie na boki, czy nic nie cieknie i tak dalej
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
zobacz też jak schodzi z obrotów, czy po rozgrzaniu nie pierdzi, nie dymi za mocno z wydechu, czy ładnie i czysto się wkręca
czy kolor dymu jest biały? jak inny jest cos nie tak, czy ma obieg wody tzn otwierasz korek od chłodnicy i motor sobie chodzi i widzisz jak woda bulgocze jak tak to jest ok;d
czy kolor dymu jest biały? jak inny jest cos nie tak, czy ma obieg wody tzn otwierasz korek od chłodnicy i motor sobie chodzi i widzisz jak woda bulgocze jak tak to jest ok;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości