Dzisiejszy rynek motocyklowy oraz pomoc w wyborze 600cc
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ciekawi mnie jak będą wyglądać ceny w zimę ponieważ chcę wtedy kupić motocykl.
Na motocykl mogę przeznaczyć +-15 tysięcy złotych (nie wliczając ubioru) ale patrząc na to w perspektywie cen na zimę po tym sezonie.
Na dzień dzisiejszy ciężko znaleźć jakiś ciekawy kompromis.
Poszukuję sportowego motocykla o pojemności 600cc. Duże znaczenie ma dla mnie design, lecz w tej kwestii niewątpliwym królem jest R1 który odpada z wiadomych względów. Szukam czegoś podobnego o słabszych parametrach i równie ciekawym designu.
Pod względem wyglądu w kategorii 600cc najciekawszy wydaje się F4i lecz po moich doświadczeniach czuję że mi będzie brakowało "ciekawego zakończenia" przed wrzuceniem kolejnego biegu. Nie wiem jak to faktycznie wygląda ponieważ opieram się na opiniach tego forum gdzie jedni narzekali, a drudzy chwalili.
Ciekawą propozycją do jazdy typowo sportowej i pod względem designu wydaje się zx6r lecz tutaj mam wątpliwości co do wygody oraz do tego koloru.
Niemałe znaczenia ma dla mnie również wygoda siedziska i pozycji. Jestem nieco grubym facetem (97kg przy 180cm wzrostu) który lubi wygodnie siedzieć. Tutaj również ciekawa się wydaje F4i ale ta dynamika... (przypominam, opieram się na opiniach ludzi z forum). Przypominam sobie jak jeździłem na CBR600 F2 i była dosyć wygodna, z GSXR 1000 było podobnie ale już nie tak fajnie (ale wtedy nie patrzyłem na te motocykle pryzmatem wygody lecz samej jazdy, więc moje doświadczenia w tym momencie mogą być omylne).
Motocykl ma mi służyć do celów typowo sportowych jak i do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie. Raczej będę mało się poruszał nim w miastach, chodzi głównie o jazdę po drogach krajowych/gminnych (te drugie w nie-europejskim stanie )
Najfajniej jakby propozycje uwzględniały amortyzator skrętu oraz crash pady, jeśli zamieszczacie propozycję motocykla to proszę o podanie rocznika o który Wam chodzi, mnie raczej interesują roczniki 2002+.
Chętnie bym posłuchał Waszych opinii, a tym bardziej jeszcze innych propozycji.
Na motocykl mogę przeznaczyć +-15 tysięcy złotych (nie wliczając ubioru) ale patrząc na to w perspektywie cen na zimę po tym sezonie.
Na dzień dzisiejszy ciężko znaleźć jakiś ciekawy kompromis.
Poszukuję sportowego motocykla o pojemności 600cc. Duże znaczenie ma dla mnie design, lecz w tej kwestii niewątpliwym królem jest R1 który odpada z wiadomych względów. Szukam czegoś podobnego o słabszych parametrach i równie ciekawym designu.
Pod względem wyglądu w kategorii 600cc najciekawszy wydaje się F4i lecz po moich doświadczeniach czuję że mi będzie brakowało "ciekawego zakończenia" przed wrzuceniem kolejnego biegu. Nie wiem jak to faktycznie wygląda ponieważ opieram się na opiniach tego forum gdzie jedni narzekali, a drudzy chwalili.
Ciekawą propozycją do jazdy typowo sportowej i pod względem designu wydaje się zx6r lecz tutaj mam wątpliwości co do wygody oraz do tego koloru.
Niemałe znaczenia ma dla mnie również wygoda siedziska i pozycji. Jestem nieco grubym facetem (97kg przy 180cm wzrostu) który lubi wygodnie siedzieć. Tutaj również ciekawa się wydaje F4i ale ta dynamika... (przypominam, opieram się na opiniach ludzi z forum). Przypominam sobie jak jeździłem na CBR600 F2 i była dosyć wygodna, z GSXR 1000 było podobnie ale już nie tak fajnie (ale wtedy nie patrzyłem na te motocykle pryzmatem wygody lecz samej jazdy, więc moje doświadczenia w tym momencie mogą być omylne).
Motocykl ma mi służyć do celów typowo sportowych jak i do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie. Raczej będę mało się poruszał nim w miastach, chodzi głównie o jazdę po drogach krajowych/gminnych (te drugie w nie-europejskim stanie )
Najfajniej jakby propozycje uwzględniały amortyzator skrętu oraz crash pady, jeśli zamieszczacie propozycję motocykla to proszę o podanie rocznika o który Wam chodzi, mnie raczej interesują roczniki 2002+.
Chętnie bym posłuchał Waszych opinii, a tym bardziej jeszcze innych propozycji.
Ostatnio edytowano 27/4/2009, 11:52 przez Stachoo, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- Stachoo
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 24/4/2009, 21:41
- Lokalizacja: Okolice Opola
Kawa 03-04 w tej cenie powinieneś znaleźć fajne cacuszko, ale o amorze skrętu zapomnij. Bierz 636,bo zx6rr to raczej na tor i limitowana wersja - ogólnie dość mało ich. Z drugiej strony dostaniesz do niej amor i sprzęgło antyhoppingowe i kute tłoki . Kolory możesz kupić czarną zieloną i bodajże niebieską . Miejsca na dupeee jest dużo. Mój moto jest dość twardo zestrojony, ale to zawsze można zmienić.
F4 są dość drogie i chyba najsłabsze w klasie, no ale f4i to chyba będzie najwygodniejszą opcją (niedzielona kanapa - to i pasażer nie będzie narzekać ). O R6 zapomnij chyba ,że lubisz jeździć jak na psie. O GSXR600 sie nie wypowiem, ale w tej cenie możesz k1 750/1000 machnąć w dość dobrym stanie, a one powinny być wygodne i raczej niezawodne są te roczniki. To raczej wszystko z mojej strony . pzdr
F4 są dość drogie i chyba najsłabsze w klasie, no ale f4i to chyba będzie najwygodniejszą opcją (niedzielona kanapa - to i pasażer nie będzie narzekać ). O R6 zapomnij chyba ,że lubisz jeździć jak na psie. O GSXR600 sie nie wypowiem, ale w tej cenie możesz k1 750/1000 machnąć w dość dobrym stanie, a one powinny być wygodne i raczej niezawodne są te roczniki. To raczej wszystko z mojej strony . pzdr
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości