Ograniczenie mocy
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Ograniczenie mocy
Witam!
Zacznę od tego że na 1 motocykl po kursie i kilku letniej jeździe na etz 250 wybrałem yamaha fz6 fazer 2005 nowa kupiona w salonie!
Moje pytanie jest takie czy da sie ograniczyć moc tego motocykla do 50KM, wydaję mi sie że jest to motocykl na bezpośrednim wtrysku więc nie ma gaźników, wynika z tego że trzeba to zrobić eloktornicznie!
proszę mi nie pisać że to jest zbędne albo żebym kupił sobie gs500 albo cb500 bo to ja wiem!
MOJE PYTANIE BRZMI!!! CZY DA SIE jeśli tak to jak OGRANICZYĆ MOC fazera z 98Km do 50KM
rozumiem że w serwisie yamahy mi to zrobią??
PS. nie pisać na co Ci to po co !
czytałem topić BLOKADA ale zniego nic nie wynika kilka osób sie przemądrza że one by nie blokowały nie iteresuje mnie to
dziękuje za odpowiedzi związane z tematem
pozdrawiam tra
Zacznę od tego że na 1 motocykl po kursie i kilku letniej jeździe na etz 250 wybrałem yamaha fz6 fazer 2005 nowa kupiona w salonie!
Moje pytanie jest takie czy da sie ograniczyć moc tego motocykla do 50KM, wydaję mi sie że jest to motocykl na bezpośrednim wtrysku więc nie ma gaźników, wynika z tego że trzeba to zrobić eloktornicznie!
proszę mi nie pisać że to jest zbędne albo żebym kupił sobie gs500 albo cb500 bo to ja wiem!
MOJE PYTANIE BRZMI!!! CZY DA SIE jeśli tak to jak OGRANICZYĆ MOC fazera z 98Km do 50KM
rozumiem że w serwisie yamahy mi to zrobią??
PS. nie pisać na co Ci to po co !
czytałem topić BLOKADA ale zniego nic nie wynika kilka osób sie przemądrza że one by nie blokowały nie iteresuje mnie to
dziękuje za odpowiedzi związane z tematem
pozdrawiam tra
- tra
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 21/2/2006, 19:51
- Lokalizacja: Płock
Power komander i strojenie na chamowni tak myśle tylko trzeba powiedzieć ze chce sie mieć mniej mocy i niezapomnij o zmniejszeniu momentu obrotowego bo głównie od niego zależy dynamika tak myśle może ktoś coś doda
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
ale ten power commander kosztuje 1700zł no chyba nie wydam tyle na jakaś zabawkę która mi posłuży 5 miechów a potem ja wywale pozaytm nawet ja by sie potem miała przydać do zwiększenia parametrów motocykla to tez za dużo kasy!!!
nie ma innej możliwości???? musi być jakiś sposób!!!
nie ma innej możliwości???? musi być jakiś sposób!!!
- tra
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 21/2/2006, 19:51
- Lokalizacja: Płock
No jaki sposób ??
Jak Ci zmniejszą dawke paliwa to będziesz stuk stuk , jak zwiększą to będziesz się zalewał i zero pracy , jak się pobawią zapłonem to też albo w góre moc albo spalanie stukowe . Nie ma innej możliwości , to jest silnik N/A a nie turbo gdzie wystarczy raz ciach zmniejszyć ciśnienie doładowania żeby zmniejszyć moc .
Chyba żeby pobawić się otwarciem przepustnicy i zrobić tak żeby otwierałą się np. do 50% ale nie sądze żeby ktoś to zrobił ponieważ japońskie ECU to nie np. niemieckie gdzie się wylotuje kość , wrzuci w programator , przeprogramuje i hej .
Załóż sobie wydech od komara
albo zaklej puszke od filtra powietrza
Jak będziesz kombinował to przekombinujesz i będzie remoncik jednostki napędowej .
Jak Ci zmniejszą dawke paliwa to będziesz stuk stuk , jak zwiększą to będziesz się zalewał i zero pracy , jak się pobawią zapłonem to też albo w góre moc albo spalanie stukowe . Nie ma innej możliwości , to jest silnik N/A a nie turbo gdzie wystarczy raz ciach zmniejszyć ciśnienie doładowania żeby zmniejszyć moc .
Chyba żeby pobawić się otwarciem przepustnicy i zrobić tak żeby otwierałą się np. do 50% ale nie sądze żeby ktoś to zrobił ponieważ japońskie ECU to nie np. niemieckie gdzie się wylotuje kość , wrzuci w programator , przeprogramuje i hej .
Załóż sobie wydech od komara


Jak będziesz kombinował to przekombinujesz i będzie remoncik jednostki napędowej .
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
-
BigBiker - Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
- Lokalizacja: Wrocek
Nie wiem na czym polega problem, po prostu nie odkręcaj mocno. Jeżeli będziesz przez jakis czas jeździł grzecznie to nic się nie stanie. Ja po MZ jechałem monsterem 900, który moc i moment łapie od samego dołu i jakoś nie czułem się gorszym kierowca niz mój kuzyn, który tym jeździ na co dzień. Spokojnie składałem się w winkle i dawałem na autostradzie.
Kwiestia rozwagi - pozdro
Kwiestia rozwagi - pozdro
gsf 1250SA
- CBkamil
- Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 29/1/2006, 12:56
- Lokalizacja: Wrocław
Sa wersje zdławione-chocby na rynku naszych sąsiadów. jak to robią..nie mam pojęcia..pewnie jakaś dłubanka a jak dłubanka to...niczego dobrego nie wróży. cBkamil ma racje-nie odwijaj jak nie czujesz się pewny...a power commander za 1700zeta...stac cię na nowke R6 z salonu (w polsce to zajebiście (khem... khem... chrząknął znacząco moderator) drogo wychodzi) a jęczysz nad tak drobnym wydatkiem, ktory zaprocentuje w przyszłości??Nie kumam tego..to jest coś jak przerabianie Subaru Impreza WRX na gaz...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości