Zobacz wątek - jak ściągnąć lewy dekiel z silnika Mz etz 250 ??
NAS Analytics TAG

jak ściągnąć lewy dekiel z silnika Mz etz 250 ??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

jak ściągnąć lewy dekiel z silnika Mz etz 250 ??

Postprzez boniek_12 » 19/4/2009, 14:17

witam mam problem ! :(
mam MZ etz 250
urwała ma sie sprężyna od kopnika i nie odbija co mam zrobic ??
ściągnąłem lewarek od biegów , odkręciłem linke od sprzęgła , odkręciłem dekiel " korpus " obrotomierza , odkręciłem śruby dekla silnika .
odbijałem go gumowym młotkiem ale nie pójdzie odsuną sie jakieś 5 mm i coś go trzyma :(
wyczytałem że trzeba zdemontować obrotomierz ale nie wiem jak .
pomóżcie :)
boniek_12
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19/4/2009, 12:07


Postprzez tejko » 19/4/2009, 19:18

wszystko tak jak piszesz tylko jeszcze zapomniales odkrecic nakretki ktora napedza obrotomierz na klucz bodaj 22 to ona wlasnie trzyma i Jest nakrecona na wal... Jak odkrecisz "korpus" z linka od obrotomierza bedziesz ja widzial

nastepnie mozesz miec problem z jej odkreceniem poniewaz ona sie bedzie obracac razem z walem dlatego musisz wrzucic pierwszy bieg i :
1) wlozyc w szprychy np kawalek kija - tylko jest ryzyko ze wyrwie szpryche
lub
2) odkrecic prawa pokrywe i zblokowac zebatke


jak mozna tam odkrecic linke od sprzegla?
tejko
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 9/2/2009, 19:38


Postprzez Grzesiek-88 » 20/4/2009, 09:36

Tam sie linki od sprzegla nie odkreca tylko dziala ona na podobnej zasadzioe jak linka przy hamulcu bebnowym czyli poprostu sie ja wpina lub wypina. zaraz obok linki predkosciomierza do dekla wchodzi loinka sprzegla trzeba wykrecic taka tulejke i juz bd wszystko widoczne pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez Kedar-88 » 20/4/2009, 20:31

tejko napisał(a):wszystko tak jak piszesz tylko jeszcze zapomniales odkrecic nakretki ktora napedza obrotomierz na klucz bodaj 22 to ona wlasnie trzyma i Jest nakrecona na wal... Jak odkrecisz "korpus" z linka od obrotomierza bedziesz ja widzial

nastepnie mozesz miec problem z jej odkreceniem poniewaz ona sie bedzie obracac razem z walem dlatego musisz wrzucic pierwszy bieg i :
1) wlozyc w szprychy np kawalek kija - tylko jest ryzyko ze wyrwie szpryche
lub
2) odkrecic prawa pokrywe i zblokowac zebatke


jak mozna tam odkrecic linke od sprzegla?



jak już wbijać bieg do blokowania koła, to ostatni,
trochę wiedzy teoretycznej się kłania. :D
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez tejko » 22/4/2009, 13:29

dlaczego ostatni? przeciez na 1 sa najwieksze opory ;) na 5-tce masz najslabsze... takze nie wiem dlaczego piszesz ze na 5 ?? a jak zapychasz auto czy motor to na jakim biegu ?? (jest to zwiazane z oporami na poszczegolnych biegach) ale to malo wazne...

i jak tam kolego sciagles ten dekielek?
tejko
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 9/2/2009, 19:38



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê