Zobacz wątek - Problemów ciąg dalszy
NAS Analytics TAG

Problemów ciąg dalszy

i inne małe pojemności
_________

Problemów ciąg dalszy

Postprzez Łukasz_15* » 16/4/2009, 18:36

A więc tak... Moja Aprilia przez całą zimę była rozebrana ( oczywiście nie całkiem, nie było baku, filtru powietrza i gaźnika). Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego przez tak długi okres motor był rozebrany :P. 3 dni temu wyczyściłem gaźnik, ale nie zakładałem bo czekałem na jeszcze jedną część, dziś ją dostałem więc poskładałem Apkę. Jeszcze wymieniłem świece i dałem sportowy moduł, który podłączyłem identycznie jak stary. Po poskładaniu wszystkiego chciałem motor zapalić, z elektrycznego startera nie ma szans nawet na ssaniu. Wyjechałem z garażu i na pych zapaliłem, ale obroty poszły na chwilę do 3 tys. motor "zaburczał" i zgasł. Zapaliłem na pych drugi raz i po dodaniu gazu od razu zgasł. Sam już nie wiem czy za dużo powietrza czy za mało paliwa, czy gaźnika pomimo czyszczenia gdzieś się zasyfił. Może ktoś coś poradzić? ;)
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26


Postprzez Jimi92 » 16/4/2009, 20:43

musisz chyba gaźnik wyregulować, co?
Jawa 50 --> Keeway RY-8 --> Suzuki GSF 400
Avatar użytkownika
Jimi92
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 14/4/2009, 19:14
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez Łukasz_15* » 16/4/2009, 21:16

Z tego co wiem to się gaźnik reguluje na ciepłym silniku a u mnie nawet chwile nie pochodzi. Troche starałem się go regulowa ale w tej sytuacji nie ma to sensu. Wydaje mi się, że go zalewa, bo jak dodaje gazu to robi tylko takie "buuu" i gaśnie(tak czy tak mi motor gaśnie nawet na wolnych ale jak dodam gaz do szybciej).
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez rico63 » 16/4/2009, 22:23

A jak wyciągnąłeś gaźnik to zatkałeś dolot do silnika jakąś szmatką? :)
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez Łukasz_15* » 17/4/2009, 06:03

Nie zatykałem, a to może jakieś problemy spowodować?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez rico63 » 17/4/2009, 16:28

Mógł nalecieć tam syf :D :?
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez Łukasz_15* » 17/4/2009, 21:09

Syf nie naleciał, bo motor był w całości przykryty szmatą ;)
Problem już rozwiązałem. Nowy moduł, był źle podłączony i nie było iksry. Temat można zamknac ;)
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez rico63 » 17/4/2009, 23:12

Aaaa to dobrze bo myślałem że kompletnie niczym nie zabezpieczyłeś :P W takim razie życzę milej jazdy :)
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez Łukasz_15* » 20/4/2009, 20:30

Nio tak niby koniec z problemami, ale motor zamiast wkręcać się teraz na 12 tys. to dojdzie do 10 i dziwnie przerywa. Raz wskazówka wejdzie wyżej raz niżej i tak na zmianę. Podczas jazdy to tak 9,5 tys. obrotów max bo silnik strasznie żyłuje. Opornie się wkręca na te obroty. Nie tak lekko jak kiedyś. MOduł oczywiście mam oblokowany Metrakit Pro Race, a dysza jest 80. Moze to być wina świecy? Bo dzieje się tak że dojdzie do 7 tys. troche zwolni i znowy idzie dalej. Moze coś z iskrą?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez norecqi » 23/4/2009, 20:17

moze jednak zasyfilo ten gaznik?
Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)
Avatar użytkownika
norecqi
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
Lokalizacja: Okolice Wawy.

Postprzez Dandi93 » 23/4/2009, 21:30

A może to zły moduł?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr