na B mogę zdobyć 24pkt, zaś ile na" świeże" A?
• Strona 1 z 1
na B mogę zdobyć 24pkt, zaś ile na" świeże" A?
Witam serdecznie i grzecznie, gdyż to mój 1szy post na forum. Pytanie zadaję, gdyż odpowiedzi nie znalazłem za pomocą opcji SZUKAJ:
mam B od 10 lat, a więc mogę otrzymać 24 pkt karne, jednak po zdaniu na A jestem "świeżym kierowcą", więc mogę otrzymać tylko 20pkt w pierwszym roku. no i pytanie:
czy jeśli jadąc samochodem w pierwszym roku posiadania A, przekroczę 20pkt, to zabiorą mi prawko i będę musiał robić oba kursy (A i B) jeszcze raz?
mam B od 10 lat, a więc mogę otrzymać 24 pkt karne, jednak po zdaniu na A jestem "świeżym kierowcą", więc mogę otrzymać tylko 20pkt w pierwszym roku. no i pytanie:
czy jeśli jadąc samochodem w pierwszym roku posiadania A, przekroczę 20pkt, to zabiorą mi prawko i będę musiał robić oba kursy (A i B) jeszcze raz?
- whitefender
- Świeżak
nie jestes swiezym kierowcÄ…. Poprostu rozszezasz prawo jazdy o uprawnienie do kierowania innym pojazdem. Czyli 24pkt
Tak jesli przekroczysz 24pkt to bedziesz musial od nowa poprawiac obie kategorie
Jesli gdzies sie walnalem to prosze mnie poprawic
Tak jesli przekroczysz 24pkt to bedziesz musial od nowa poprawiac obie kategorie
Jesli gdzies sie walnalem to prosze mnie poprawic

- mineque
- Świeżak
mineque ma racje. Mimo, ze na A bedziesz mial od niedawna, Twoja maxymalna ilosc punktow to 24.
Ale niestety tak jak bylo wspomniane, przekroczysz autem 24pkt. to biorÄ… Ci prawko na A i B oraz odwrotnie, jak motorem przekroczysz 24pkt. to biorÄ… prawko A i B.
Co gorsza.... jak na rowerze pojedziesz "na podwójnym gazie" to tez biorą prawko A i B ;]
Ale niestety tak jak bylo wspomniane, przekroczysz autem 24pkt. to biorÄ… Ci prawko na A i B oraz odwrotnie, jak motorem przekroczysz 24pkt. to biorÄ… prawko A i B.
Co gorsza.... jak na rowerze pojedziesz "na podwójnym gazie" to tez biorą prawko A i B ;]
-
omerx - Świeżak
dzięki za odpowiedź, uspokoiliście mnie w tym temacie