Zobacz wątek - Honda cbr 600f4 vs subaru impreza wrx sti
NAS Analytics TAG

Honda cbr 600f4 vs subaru impreza wrx sti

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez PawellDz » 12/4/2009, 15:24

oo ludzie co za maruda ;)
Coś mi się zdaje że przegrasz bo nie wierzysz w swoje możliwości /o ile jakieś są/
Przejedziesz sprawdzisz i napiszesz na forum czy dałeś rade.
PawellDz
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22/10/2008, 17:36
Lokalizacja: Miedzyzdroje


Postprzez icid » 12/4/2009, 15:44

Sprawa indywidualna, ja wydymał bym go każdą 600 a jak nie potrafisz ruszać zmieniać biegów itd to nawet wieśniak w bmw cie wydyma. Nie marudź już prosze :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam


Postprzez Grzesiek-88 » 12/4/2009, 15:58

ok dzieki za inforamcje troche ostre ale ok. Mozna zamknac temat pzdr.
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez Misha600 » 12/4/2009, 16:25

Dlatego motory ścigają się z samochodami już jadąc te 60km/h wtedy liczy się kto ma lepsze przyspieszenie a nie sam start;)
Misha600
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 1/1/2008, 21:37
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez milus » 12/4/2009, 17:38

Misha600 napisał(a):Dlatego motory ścigają się z samochodami już jadąc te 60km/h wtedy liczy się kto ma lepsze przyspieszenie a nie sam start;)


No tak tyko wtedy coś Twoje umiejętności się gubią.Start z pod świateł to jedna z przyjemniejszych form temperowania zapędów Panom podczas swojego kryzysu wieku średniego w swoich"sportowych" furkach.

Natomiast z innymi motongami lepiej spotykać się na kilku winklach wtedy łatwo zobaczyć niedzielnych na swoich wypucowanych haykach.:D
600:D Spawacz ram....
milus
Świeżak
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 12/4/2009, 18:42

Piekny temat az sie spuscilem :*

Nagraj pozniej filmik subaru vs F4i i wpisz w tagi : stunt, obieranie burakow nago, sex, anal, blowjob with my dog
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez rzeźnik » 12/4/2009, 18:44

piankowy, no torche kultury...tak nie wypada .popieram :)
;]
Avatar użytkownika
rzeźnik
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 25/3/2009, 15:22

Postprzez s_extrem* » 12/4/2009, 19:50

Odcina na starcie a potem juz tylko zmiana biegow bez sprzegla ofc i Subaru widzi tylko Twoje plecy ;)
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno

Postprzez warjat » 12/4/2009, 23:30

Piankowy Marynarzyk napisał(a):Piekny temat az sie spuscilem :*

Nagraj pozniej filmik subaru vs F4i i wpisz w tagi : stunt, obieranie burakow nago, sex, anal, blowjob with my dog


dawaj kolego dawaj :shock: , po jakiego h**ja to pisac debilne odpowiedzi? po takich tagach mozna wyszukac Twoje filmiki??
warjat
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 21/4/2008, 13:27
Lokalizacja: Białystok

Postprzez YZF R1 » 13/4/2009, 00:52

Mi jak na razie żaden Evo czy Impreza nie dał rady.... a co do F4 to powinna dać rade pomimo że to wół pociągowy... ale chyba większość od rajdera zależy...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 13/4/2009, 07:54

Nie ma szans chyba ze po lesie ;p.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez stahu » 13/4/2009, 08:31

0-100 to na cb500S porszawy robilem. F4 powinna spokojnie lyknąć to wspaniale auto!
stahu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 17/12/2008, 18:25

Postprzez Raczek_6 » 13/4/2009, 18:35

Kumple zrobili test,
jeden seryjną Hayabusą, drugi Imprezą WRX 2500ccm po drobnych modyfikacjach (czytaj około 300KM), obaj mówili że zniknął.
Oczywiście Hayabusa górą.

Nawet dłubana impreza ma około 4,5 - 5 sekund do 100km/h (co i tak jest mało istotne), ważniejsze jest od 0-200km/h.

Mówimy o F4 gaźnikowej ;-)

Jest sporo czynników które decydują o tym kto wygra wyścig:
- nawierzchnia (rodzaj, czy jest równa, jakieś zakręty)
- temperatura nawierzchni
- opony w puszcze i motocyklu (przyczepność)
- ustawienie zawieszenia
- wiatr
- paliwo
- i chyba najważniejsze kierowca
- czas zmiany i precyzja zmiany biegów

teoretycznie F4 powinna wygrać, praktyka bywa różna.
A ścigasz się na jakimś konkretnym odcinku lub do jakieś konkretnej prędkości ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez _BARTEK_ » 13/4/2009, 19:50

Miałem wcześniej audi S4 quattro 2.2T podkręcone na 300 KM , stawałem na kresce z jakimś naketem, to chyba był bandit . Na pewno 600 cc i jeszcze obok 400 cc plastik. Jeden, strzał z odcinki i półtora długości audi do przodu , dwa i rozjeb... koło dwu masowe :).
Jeżeli dobry kierowca i nie żałuje sprzętu to podejrzewam że do 80 masz baty , potem pewnie go łykniesz . Powyżej 200 subaru może być szybsze o ile to sti 330 KM ,a nie 280.
_BARTEK_
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5/11/2008, 20:24
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Postprzez Grzesiek-88 » 14/4/2009, 08:13

Bandit jest ciezki i jak na swoja wage slaby i niema co go tu porownywac do cbr. Zalozylem ten temat i widze ze sporo ludzi go odwiedza. Kazdy z was sie pewie scigal z roznymi samochodami i lubi to robic, moze opwiecie cos o takich wyscigach z jakim autem startowaliscie o jaki byl koncowy wynik. Pzdr Jesli taki temat juz byl to prosze o wzycenie linka i usuniecie tego tematu.
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez siekson » 14/4/2009, 09:20

Grzesiek-88 napisał(a):Kazdy z was sie pewie scigal z roznymi samochodami i lubi to robic, moze opwiecie cos o takich wyscigach z jakim autem startowaliscie o jaki byl koncowy wynik.

Ja się nigdy nie ścigam. Uważam, że jak ktoś to robi to musi być albo bardzo dobrym albo bardzo głupim kierowcą. Myślicie że w sytuacji podbramkowej kierowca samochodu zawaha się np wjechać w Was żeby ratować własną skórę?
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kronos » 14/4/2009, 09:33

Bardzo częste zjawisko to mocowanie się na drodze puszki z o2o. Wilokrotnie kierowcy, głównie mercedesów i BMW podpuszczali mnie. Ostatnio no A4 miałem sytuacje, że gość Cayen wpierdzielił się na lewy pas pomiędzy kolegę jadącego z przodu a mnie i jechał naszym tempem. Prędkości były rzędu 200 i nie pomagało moje mruganie światłami, dojeżdżanie do niego od tyłu, musiałem go łyknąć prawym pasem po około 5 minutach takiej głupiej zabawy. Nie wiem co chciał udowodnić i komu - palant.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
Kronos
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
Lokalizacja: Praszka

Postprzez YZF R1 » 14/4/2009, 13:36

Kronos napisał(a):Bardzo częste zjawisko to mocowanie się na drodze puszki z o2o. Wilokrotnie kierowcy, głównie mercedesów i BMW podpuszczali mnie. Ostatnio no A4 miałem sytuacje, że gość Cayen wpierdzielił się na lewy pas pomiędzy kolegę jadącego z przodu a mnie i jechał naszym tempem. Prędkości były rzędu 200 i nie pomagało moje mruganie światłami, dojeżdżanie do niego od tyłu, musiałem go łyknąć prawym pasem po około 5 minutach takiej głupiej zabawy. Nie wiem co chciał udowodnić i komu - palant.


a może jest zafascynowany motocyklami i chciał na was popatrzeć.... :wink:

siekson

Mi się czasem zdarzy ale to tylko po to aby pokazać delikwentowi że porywa się z motyką na księżyc... wiele sti i evo fikało na światłach ale przy następnych już ruszali grzecznie spokojnie i bez popisów i jakby gdzieś ten zapał uciekł.... ja satysfakcji żadnej z tego nie mam bo dla mnie oczywiste jest że w takiej konfrontacji nawet bardzo szybki i wypasiony samochód nie ma szans... :wink:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mike » 16/4/2009, 21:01

Ja kiedyś chwilkę miałem start z Subaru i CB-tką dałem radę (chociaż przyznaję, że gość się nie bardzo starał ale ja też wariat nie jestem), więc nie widzę problemu z f4 (z resztą suche dane mówią same za siebie).

Generalnie w mieście to 99% aut na moto objeżdżasz, tylko co to udawania?
Dla mnie niepotrzebne ryzyko.
Honda VFR 800I
Avatar użytkownika
Mike
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na gr