czy motor psuje siÄ™ po odblokowaniu??
Posty: 12
• Strona 1 z 1
czy motor psuje siÄ™ po odblokowaniu??
siema. mam kolejne pytanie ^^ ;] A więc. Czy jak ściągne blokady w motorze(tzr) to motor się później psuje ?? Jakoś mi się nie bardzo chce w to wierzyć ale kolega mi to powiedzial i chce się upewnic ;]
- filipo21
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 17/3/2008, 22:14
zalezy co
niektóre podzespoły chodzą lepiej po odblokowaniu i dłuzej posłuzą niz przed. samo odblkowoanie tez nie zepsuje motoru co innego jezeli bedziesz wyciskał go
ale to i tak jezeli masz odblokowany a jeździsz z takimi samymi prędkosciami co przed odblokowaniem to nic sie nie stanie
chyba że cisniesz maxa gazu to wiadomo tłok troche szybciej padnie łozyska sie szybciej powyrabiają ale to tez musisz jeździc i jeździc żeby to pozacierac 




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Powiem Ci tak tzr to jest firmowy sprzęt i pochodzi normalnie, oczywiste jest że kompresja trszke wczesniej spadnie i powiedz swojemu koledze żeby nie porównywał tzr do jakiegos chińskiego gów*na które po odblokowaniu się sypie.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Porównałeś skuter do auta
Brawo, a kumpel koparką jeździ na maxa i mu się nie psuje
Wracając do tematu. Po odblokowaniu np. tłumika nic się nie stanie, bo moto będzie miało swobodniejszy odpływ spalin - czyli zaleta (pomijając 2t, bo tam trzeba to robić z głową). Natomiast jeśli odblokujesz rzeczy typu moduł zapłonu (pozwala wkręcać moto na wyższe obroty) to kręcenie silnika wyżej skróci jego żywotność.


Wracając do tematu. Po odblokowaniu np. tłumika nic się nie stanie, bo moto będzie miało swobodniejszy odpływ spalin - czyli zaleta (pomijając 2t, bo tam trzeba to robić z głową). Natomiast jeśli odblokujesz rzeczy typu moduł zapłonu (pozwala wkręcać moto na wyższe obroty) to kręcenie silnika wyżej skróci jego żywotność.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
kamyl napisał(a):ja uwazam ze skuterem nie powinno sie jezdzic po odblokowaniu na full gazu. czy zauwazyliscie zeby ktos caly czas autem jezdzil na fulla? tak samo jest ze skuterem szybciej padnie tlok:)
Ale głupoty wypisujesz ja tak jeżdze i nic się niedzieje chyba zapomniałeś że chinskie silniki są dostosowane do 8000 obrotów.
Moj ma nawet do 9500 obrotów wyciąga tylko jedna zasada jeżdzi się na dobrym markowym oleju i wymienia sie go na czas.U mnie wymieniam co 2000km a używam castrola magnatec 10w40 .
Moc silnika jest tym wyższa im wyższe są jego obroty.
Poza tym nieporownuj samochodu i skutera to tak jak byś porównał mrówkę do słonia.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
- Lokalizacja: warszawa
kamyl ma racje, nie powinno się jeździć na full. Pomyśl że masz na kilosa 4 minuty, a ktoś ci kopie w dupę i każde przebiec w dwie. Z motocyklem jest tak samo, wszystkie części na full manetce są przeciążone
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Zadne części niesą przeciążone producent to przewidział poczytaj troszeczkę instrukcje od producentów skuterów i bedzie napisane że pojazd ma ok 3 koni przy 7500 obrotów na min. więc jeżeli chcesz pojeżdzić a nie turlać sie to musisz dać na maxa aby poczuc moc silnika tak sa te silniki zrobione.
Wiecej obrotów tym większy moment obrotowy.
Wiecej obrotów tym większy moment obrotowy.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
- Lokalizacja: warszawa
Niektórzy mówią że to katowanie moto...
Nic bardziej mylnego
Wyciskałem z mojej RS50 Wszystko co się dało, po pewnym czasie zdjąłem z kolegą który się na tym b. dobrze zna cylinder i okazało się ze jest w stanie idealnym po przebiegu około 15 16 tysięcy kilometrów 



-
rico63 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
- Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle
RS 50,tzr i cala reszta z silnikami minarelli najlepiej sie czuje w zakresie 9-11 tys obr
Powiedzialbym ze zarzynasz jadac na niskich obrotach,bo moto tam nie ma mocy i sie siluje xD Maszynki z silnikami derbi pewnie tak samo.

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
U mnie na wysokim biegu (np. 5) jak chcę jechać poniżej 4,5k RPM moto po prostu nie idzie, słyszę jak łańcuch się męczy
Moje moto z kolei jakoś tak dziwnie najlepiej się czuję od 6500 RPM do 8500 RPM... potem już jakby mało przyśpieszało, a kręci się do 10000 RPM...

GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Jak odblokujesz i będziesz jeździł z prędkością przed odblokowaniem to nie widze minusów lecz przeciwnie;] jeżeli moto ma więcej mocy no to jest mniej obciążone, chyba że chcesz katować, wtedy oczywiste że żywotność się skraca
romecik->simson->nsr125->sie zobaczy;) cbr,zx,r1??? ;p
- 51abes
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 5/4/2009, 18:27
- Lokalizacja: Konin
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości