Zobacz wątek - moduł rs 125 - jak sciągnąć blokade
NAS Analytics TAG

moduł rs 125 - jak sciągnąć blokade

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

moduł rs 125 - jak sciągnąć blokade

Postprzez dodgg » 8/4/2009, 21:11

Witam. Mam nastepujacy problem, aprilka rozpedza sie tylko do 100km/h i dlawi ja na wysokich obrotach, prawdopodobnie ma blokade na module i chcialem ja sciagnac. Czytalem kilka postów jak to sciagnac i niektórzy mowia ze trzeba odciac jakis kabelek, inni ze trzeba wymienic moduł. Model aprilki to rs/gs 125 1997r.
Wiecie moze jak sciagnac blokade ?
Z góry dzieki za kazda informacje ;)
dodgg
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/6/2007, 20:51


Postprzez Raczek_6 » 9/4/2009, 21:49

Dzwonisz do serwisu Aprilli (http://www.apriliawarszawa.pl/index.php)- będą czynni po świętach,
podajesz numer modułu zapłonowego i po tym dowiesz się czy jest zblokowany czy nie.
Chyba że znajdziesz EPC Aprilli RS 125.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez maciek.046 » 9/4/2009, 22:00

może TO (otwórz link) Ci pomoże
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez PrzemoR6 » 10/4/2009, 14:27

dodgg daj znac czy to dziala.
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez dodgg » 10/4/2009, 19:25

hmm... dziwna sprawa, macku przegladalem ta stronke ktora podales i ona dotyczy prawdopodobnie modulu cpi ktorego nie mam w mojej rs, jak chyba wczesniej wspomnialem posiadam wersje gs, sprowzdona z niemiec. Czytalem ze gs sprowzdzane z niemiec mialy wlasnie takie moduly ale ja go nie posiadam w mojej gs. Wiec teraz juz nie mam zadnego pomyslu dlaczego moja aprilka nie chce jechac wiecej niz 100km/h, nie wiem tez dlaczego zawór wydechowy nie chce mi sie otwierac na wysokich obrotach, gdy go dam otworze po czasie sie zamyka. Z niewyjaśnionych przyczyn nie dziala mi także obrotomierz. Nie wiecie moze skąd bierze prad obrotomierz ? moze mam jakies zwarcie. Dziwna sprawa z ta elektryka z tej aprilce. A wracajac jeszcze do tego modulu, wyciagnalem z niej modul o oznazeniach "7800" bo to chyba on jest odpowiedzialny za zawór wydechowy, nie wiecie jak go sprawdzic czy jest sprawny ?
dodgg
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/6/2007, 20:51

Postprzez Seba_ER5 » 10/4/2009, 20:30

Powiem tak :P wpakowałeś się w ostre szambo :/. Wiem bo mam jedna tak w domu. Możee zawór jest do wymiany. Zawory są na allegro 239 nówka. U mnie osobiście zmieniana była głowica tłok elektrozawór szedł do odblokowania i wciąż problemu. Jeszcze lagi do wymiany bo cały czas ciekną chrom uszkodzony. Bedzie trzeba kupić nówki. Ciekawe jak z tym zaworem. Wogole to nikt nie chce tego robic :P bo moto zyje swoim zyciem :P.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez milus » 10/4/2009, 20:42

Z tego co czytałem to te wersje GS nie były blokowane.Często problemem nie jest blokada, lecz zły stan techniczny.Zmierz kompresje w 2 suwie ona Ci wszystko powie:D
600:D Spawacz ram....
milus
Świeżak
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
Lokalizacja: Legnica

Postprzez dodgg » 10/4/2009, 20:44

seba u mnie silnik jest w dobrym stanie, nie ma z nim problemu, zawór wydechowy otwiera sie ale nie calkiem, tylko troszke i przez to dusi ja na wysokich obrotach, myslalem ze mam problemy z tym modulem odpowiedzialnym za elektrozawór ale nie wiem jak to sprawdzic. Schemat jest chyba taki: modul (nie wiem co to dokladnie za modul i do czego jest, ale ma oznazenia "7800") jest odpowiedzialny za sterowanie elektrozaworem, i moze z tego powodu nie otwiera mi sie calkiem ze ma jakas blokade ?
dodgg
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/6/2007, 20:51

Postprzez dodgg » 10/4/2009, 20:47

milus zawioze ta aprilke do mechamika i zmierze kompresje, mozliwe ze masz racje bo tez mi sie obilo o uszy ze gs nie mialy blokad. Z reszta zdziwilo mnie to ze nie mam tego modulu cpi na ktorym sa blokady w rs.
dodgg
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/6/2007, 20:51

Postprzez milus » 10/4/2009, 21:17

Dodam jeszcze, że jeśli to wina zaworu wydechowego to jest całkiem częsta przypadłość i dużo ludzi po prostu go wyrzuca.Nie polecam co prawda tego rozwiązania, ale możesz spróbować i się upewnić, że to na pewno to.
600:D Spawacz ram....
milus
Świeżak
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
Lokalizacja: Legnica

Postprzez zdzichu199111 » 11/4/2009, 10:03

jak sie dlawi to chyba nie blokada na module ja mialem na module to mi poprostu przy 9tys odcinalo zaplon..... a apropo blokady to sa rozne.... sa w module i tak jak ja mialem do modulu byla dolaczona druga kostka ktora miala chyba trzy kabelki wiec je wyciolem a reszte polaczylme odpowiednio.... i juz blokady nie mam...xD
Avatar użytkownika
zdzichu199111
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/11/2007, 18:58
Lokalizacja: Piotrków Tryb



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê