WSK 125 brak iskry
Posty: 15
• Strona 1 z 1
WSK 125 brak iskry
Witam, panowie mam problem z moja wsk 125 mianowicie pewnego razu jezdziłem nia sobie chodziła elegancko az nagle zgasła i nie zapaliła spowrotem az do dnia dzisejszego. rozebrałem cały iskrownik potem go złożyłem kupiłem nowa cewke zapłonowa,platynki,kondensator,i wczoraj magneto uzywane ale dobre i dalej nic jak kopie to na swiecy nie ma iskry wogule na zadnej ale jak dotkne kabla WN to leciutki pradzik jest aa jak dotkne jedna reka kabla WN a druga np raczki od sprzegła do kopie mocno co to moze byc? pozdro
- Artus2005
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17/7/2008, 19:48
WSKA ma tylko jedna zaplonowa reszto to oswietlenie wiec powinno działac !kondensator+cewka do przerywacza i musi działac !sprawdz przerwe na plantynkach i czy sie otwieraj 2-3mm przed martwym punktem czyli miejscem w ktorym tlok jest na samej gorze !powodem slabej iskry moze byc za mala przerwa albo kondenstor!
-
reeich - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
- Lokalizacja: Bąków
"WSKA ma tylko jedna zaplonowa reszto to oswietlenie" wiem ale mi chodziło o to że te 2 swietlne wyciagłem i tą od ładowania aku tez został tylko kondensator,platynki i cewka zapłonowa i wszystko jest nowe wiec nie mam pojecia czego nie chodzi. przerwa jest dobra na platynkach,kabel od cewki i kondensatora jest podłaczony do platynek podkładki izolaycyjne sa na młoteczu wiec nie mam pojecia co jej jest mecze sie z nia juz chyba z 6 miesiecy i nic
- Artus2005
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17/7/2008, 19:48
jak masz miernik to sprawdz czy aby napewno przerywacz jest odizolowany od reszty iskrownika!pozniej jeszcze zmien kabel wysokiego napiecia !a i jeszcze jedno kondensator musi byc dobrze przykrecony mi to jednak wyglada na kondensator mimo tego ze jest nowy moze byc uszkodzony !
-
reeich - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
- Lokalizacja: Bąków
kolego sprawdz magneto... ja mialem tak samo w swojej a to sie okazalo ze to jednak to... Tez wkladalem inne niby "dobre" i dalej nic Przez taka drobnostke sprzedalem ja za grosze bo nie mialem do niej wiecej sily...
wez pod uwage to ze mialem taki sam problem!!! (dotykalem kablem WN do cylindra to lekka iskra byla a zapalic nie chcial...)
a co do zepsutego kondensatora to watpie poniewaz iskra by byla tylko ze by sie iskrzylo na platynkach....(nie wiem jak w tym motorze ale w innych jest tak ze sie iskrzy)
wez pod uwage to ze mialem taki sam problem!!! (dotykalem kablem WN do cylindra to lekka iskra byla a zapalic nie chcial...)
a co do zepsutego kondensatora to watpie poniewaz iskra by byla tylko ze by sie iskrzylo na platynkach....(nie wiem jak w tym motorze ale w innych jest tak ze sie iskrzy)
- tejko
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 9/2/2009, 19:38
http://img154.imageshack.us/my.php?image=596629427.jpg
jak platynki sa rozwarte to nie powinno byc polaczenie pomiedzy 1 a stojanem !
jak platynki sa rozwarte to nie powinno byc polaczenie pomiedzy 1 a stojanem !
-
reeich - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
- Lokalizacja: Bąków
acha to zaraz ide po miernik i bede sprawdzał a co do fajki i kabla WN to sa dobre. i mam jeszcze jedno pytanie czy mimo to że cewka zapłonowa jest nowa to może być uszkodzona to czy mozna jakos podłaczc 2 cewki swietlne zeby dawały iskre ??
- Artus2005
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17/7/2008, 19:48
Może wał się skręcił, jeżeli tłok jest w górnym zwrotnym położeniu to klin który trzyma koło magnesowe musi być na tym samym poziomie co klin trzyma małą zębatkę od strony kosza sprzęgłowego. Czyli musisz odkręcić lewą stronę pokrywy sprzęgła i porównać czy kliny sa na jednym poziomie, np u dołu z jednej i drugiej strony. Czy te 3 izolatorki które wystają z prawej strony obudowy są całe, nie popękane i maja podkładki izolacyjne. Przewody dochodzące do przerywacza czy jest izolacja plastikowa i zachowana kolejność podłączenia przewodów. Czy koło magnesowe nie obciera o jakąś cewkę lub obudowę- (zero) stuków.. Przy uszkodzonym kondesatorze iskra będzie, ale blado niebieska. Możliwości jest wiele jak wiesz..
Pal gumę, ale miej serce...
- firma_90
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 5/4/2009, 20:03
- Lokalizacja: Łomża/Zambrów/Białystok
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości