Zobacz wątek - to sie nazywa przegięcie XD

to sie nazywa przegięcie XD

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

to sie nazywa przegięcie XD

Postprzez Panek92 » 7/4/2009, 19:50

http://www.allegro.pl/item598395089_hon ... 0_125.html

i co o tym sądzicie ? zeby 600 rejestrować na 125 nna prawko a1
Avatar użytkownika
Panek92
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 12/2/2009, 21:01


Postprzez Dominik_YZF » 7/4/2009, 20:09

Jest odpowiedni temat o maszynach z allegro, ale przegięcie ladne:P
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez limak14 » 7/4/2009, 20:12

jest specjalny post do tego typu tematów "Fantastyczne opisy...."
a co do tego ogłoszenia to jest absolutny kretynizm i debilstwo-nie mam na to słów
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez patryk2340 » 7/4/2009, 20:40

125? Czemu nie na motorower? Już trzynastolatki mogłyby śmigać... :roll:
Avatar użytkownika
patryk2340
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 12/7/2008, 17:56
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez lonewolf » 7/4/2009, 21:08

grubo
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez CeBeRek » 7/4/2009, 21:14

Było już !!
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Pisiu » 7/4/2009, 21:21

Hameryki nie odkryłeś :D To jest polska i jakoś nie zaskoczyło mnie to specialnie :D
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Konio » 7/4/2009, 21:49

jak bys Buse na 50 wstawil to bym byl pelen podziwu :D No erłana ostatecznie :P
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Koval135 » 7/4/2009, 21:55

Szkoda ze taka droga ;/ Akurat A1 robie,jak by byla polowe tańsza.... :lol: :lol: :lol:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez stonetown » 8/4/2009, 10:15

Wczoraj wieczorem (ok 22) zgłosiłem aukcję do usunięcia. Ciekawe jak szybko pracownicy allegro zareagują. Jak na razie jest 11.20 a aukcja wciąż widnieje na portalu
stonetown
 

Postprzez CeBeRek » 8/4/2009, 12:53

Przecież oni mają za to kasę, a Wy zazdrościcie jakiemuś 16 latkowi co kupi czy jak ?
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez C-bool » 8/4/2009, 13:17

Długo to na 125 zarejestrowane nie będzie... przecież są obowiązkowe przeglądy.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Leitho » 8/4/2009, 14:24

CeBeRek idz zobacz czy cie nie ma w stodole
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez turboponczek » 8/4/2009, 14:27

C-bool. Co Ty gadasz. Rzucisz 5 dych typowi na stacji kontroli pojazdów i tyle, można cieszyć się następny rok czy tam dwa :lol:
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez SHVAYA » 8/4/2009, 16:13

do pierwszej kontroli policji, przeciez kazdy wie ze to F4i xD
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez adam_89 » 8/4/2009, 16:43

SHVAYA napisał(a):do pierwszej kontroli policji, przeciez kazdy wie ze to F4i xD


no tak bo policjanci są tacy inteligentni :D :D :D
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez CeBeRek » 8/4/2009, 17:29

Leitho napisał(a):CeBeRek idz zobacz czy cie nie ma w stodole


Patrzyłem i jakoś mnie nie ma, szczerze łamie przepisy wszelkie jakie są, także nie mam nic do ludzi, którzy też łamią przepisy, nie jestem ani gorszy od nich ani lepszy. Co Wy próbujecie osiągnąć to ja nie wiem.

AAA zapomniałem dodać, że mam nawet pseudoksenony w samochodzie i ostry tuner ze mnie jest.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Movi » 8/4/2009, 17:56

Zamykam to..
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości




na gr