Zobacz wątek - cbr f3 ogumienie

cbr f3 ogumienie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

cbr f3 ogumienie

Postprzez plyta06 » 7/4/2009, 14:08

Cześć mam pytanie, powoli bedę musiał kupic jakąś nową opone na tył i mam pytanie bo teraz miałem continentala contiforce taka opone i nie trzymie sie ona zbyt dobrze drogi mam wrazenie niekiedy ze mi tyl ucieka i jaka opone moglibyscie mi polecic, oczywiscie mowa o jakis normalnych oponach nie slickach bo wiem ze one maja super przyczepnosc. Rozmiar opony 160/60 zr17 jakby co, aha i jeszcze jedno czy probowal moze ktos do cbr f3 wlozyc szersza opone 170 czy pasuje, i jak sie zachowywal motocykl na takiej gumie. Dzieki ;)
plyta06
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7/4/2009, 13:56


Postprzez Pawcio415 » 7/4/2009, 16:19

Szersza guma = gorsze prowadzenie szczegolnie w zakretach.Lepiej zaloz taka jaka przewiduje producent.
Choc niewatpliwie walec z tylu wyglada pieknie :)

Z wlasnego doswiadczdenia moge Ci polecic Metzeler RoadTec Z6 lub Michelin Pilot ( Road lub Sport) zalezy czy latasz po winklach czy raczej tylko prosto :)

Powodzenia!
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez elco » 7/4/2009, 16:50

Temat o oponach jest zalozony w dziale akcesorii. Tam szukaj.

W CBR F2 jezdzilem na Pirelli Diablo Sport i pozniej troche na Michelinach Pilot Sport. Polecam szczegolnie te pierwsze.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez plyta06 » 7/4/2009, 16:51

spoko dzieki bede szukal jestem nowy na forum dlatego pytam ;)
plyta06
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7/4/2009, 13:56

Postprzez czubeczek1 » 22/9/2013, 17:32

witam....na początek powiem że próbuję znależć coś w dziale "AKCESORIA" ale....nic nie widzę....:-)

a mam taki problem....zbliża się przegląd i zajrzałem do opon:

przemierzam się do zmiany opony ( tylnej) już jest "łysawa" iiiiiii narobił się problem??:-)
obie opony to Metzeler Sportec M1..... problem w tym że na tyle mam 180/55/17....a w/g serwisówki powinna być 160/60/17.............
i teraz zakładać taką samą????
czy wymieniać obie czy mogę tylko tylną....wiem że powinno się wymieniać obie,,,,ale jak to jest w praktyce jeśli chodzi o motor.....czy mogę założyć ten samo model co sprzodu ale tylko nowy tył...jest sens???
i tradycyjnie .... jaka marka i jaki bieżnik....................
dodam że tu gdzie mieszkam duużżżoooo pada :-)
dzięki ...za pomoc....
P.S.
klikałem już tyle w google i odpowiedzi tyle co motorów :-)
centralnie zgłupiałem i nie wiem co robić .....:-(
Avatar użytkownika
czubeczek1
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 26/4/2013, 14:49

Postprzez Black-Ghost » 23/9/2013, 00:11

Jeśli dobrze ci się jeździ to zostawił bym 180 na tyle. Ja bym wymienił obie (bo zawsze tak robię) Z opon jakie mogę polecić które sprawdzają się na drodze i w deszczu to Michelin Pilot power 2CT lub / Pilot power 3 ew Bridgestone S20.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez power_bit » 23/9/2013, 02:10

czubeczek1 napisał(a):na tyle mam 180/55/17....a w/g serwisówki powinna być 160/60/17

Jeżeli powinna być 160/60 to taką też montuj, nie poprawisz fabryki i małych żółtych rączek.
Zbyt szeroka opona na wąskiej feldze powoduje złe układanie się opony, powstaje balon i dochodzi do przedwczesnego starcia bieżnika w środkowej części. Polecam Metzeler M3
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez SkoQ » 23/9/2013, 06:53

Sam kupiłem komplet metzeler m3 i są genialne :D nie uratowały mnie co prawda przed szlifem na studzience kanalizacyjnej, ale przed tym chyba nic by nie uratowało, fajnie się grzeją i naprawdę dobrze trzymają, polecam te gumy.


Nie........uważasz..........że........89..........kropek......w....jednym....poście......to......trochę......dużo....?????????
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez czubeczek1 » 23/9/2013, 18:18

heheh co do kropek , przepraszam :-)....tak mi z FACEBOOK-a pozostało :-)

ale jest jeszcze jedno pyt.----doczytałem że jeśli ktoś włożył większą oponę na za małą felgę to się zrobi lekko jajowata?? U mnie tego nie widzę więc pomyślałem że może ktoś też wymienił i felgę??/ czego się boję , ano tego że jak kupię 160 i będę chciał założyć na tą felgę która nie jest oryginalna to się okaże że nie będzie pasować-że opona będzie za mała.
Co Wy na to???

co do Metzelr znalazłem takie---właśnie dlatego pytałem o bieżnik który wybrać :-)

http://www.metzeler.com/site/uk/product ... logue.html
Avatar użytkownika
czubeczek1
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 26/4/2013, 14:49

Postprzez mati22252 » 23/9/2013, 19:36

zmierz szerokość felgi jakąś suwmiarka i sprawdź jaka jest oryginalna szerokość najczęściej podana w calach twoja powinna być 17x5 czyli średnica 17 i szerokość 5
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez czubeczek1 » 14/3/2014, 19:40

u mnie zakończyło się na oponkach zgodnie z serwisówką ....MICHELIN PRO RACING 2

jak na razie odpukać wszytko ok . :-)
Avatar użytkownika
czubeczek1
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 26/4/2013, 14:49



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr