Regulacja przepustnic na wtrysku ??? jak i gdzie najlepiej ?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Regulacja przepustnic na wtrysku ??? jak i gdzie najlepiej ?
witam koledzy
mianowicie zachcialo mi sie czyscic przepustnice w F4i ktora ma najechane 17 tyś km...... na kazdej z przepustnic byl delikatny nalot, postanowilem wyczyscic to plynem do czyszczenia przepustnic (to byl wielki blad) ktory usunal nagar ale zostawil tez bardzo niewielki luz miedzy przepustnica a gardzielą wtrysku na jednym z cylindrow, kiedy silnik pracuje na ssaniu tuz po rozruchu zaczyna dziwnie turkotac(brak plynnej pracy) tak jakby pracowal na 3 garach ale pracuje na wszystkich....... kiedy jednak jedna z tych przepustnic docisne palcem wszystko ucicha i pracuje rowniutko, to jest taki luz ze chyba wlosek by tam nie wszedl a mimo wszystko jest i po docisnieciu wszystko sie normuje i teraz moje pytanie jak wyregulowac ta przepustnice tak aby domykala sie do samego konca ??? czy jest konieczna wizyta w serwisie i ustawianie na wakuometry czy moze wystarczy wyregulowac ta jedna przepustnice??? jesli tak to podpowiedzcie jak to zrobic ??? dzwonilem do jednego z mechanikow ktory wydawal mi sie solidnym gosciem ale powiedzial mi ze nie ustawial nigdy przepustnic na wtrysku tylko na gaznikach.....czy mozecie mi polecic kogos z woj. Łódzkiego co by nie mial z tym problemu ??? lub podpowiedzcie jak sie z tym uporac !!!! bardzo prosze o mozliwie szybka podpowiedz bo serce mi sie kraja jak slysze jak Ona dziwnie turkocze na ssaniu !!!!
mianowicie zachcialo mi sie czyscic przepustnice w F4i ktora ma najechane 17 tyś km...... na kazdej z przepustnic byl delikatny nalot, postanowilem wyczyscic to plynem do czyszczenia przepustnic (to byl wielki blad) ktory usunal nagar ale zostawil tez bardzo niewielki luz miedzy przepustnica a gardzielą wtrysku na jednym z cylindrow, kiedy silnik pracuje na ssaniu tuz po rozruchu zaczyna dziwnie turkotac(brak plynnej pracy) tak jakby pracowal na 3 garach ale pracuje na wszystkich....... kiedy jednak jedna z tych przepustnic docisne palcem wszystko ucicha i pracuje rowniutko, to jest taki luz ze chyba wlosek by tam nie wszedl a mimo wszystko jest i po docisnieciu wszystko sie normuje i teraz moje pytanie jak wyregulowac ta przepustnice tak aby domykala sie do samego konca ??? czy jest konieczna wizyta w serwisie i ustawianie na wakuometry czy moze wystarczy wyregulowac ta jedna przepustnice??? jesli tak to podpowiedzcie jak to zrobic ??? dzwonilem do jednego z mechanikow ktory wydawal mi sie solidnym gosciem ale powiedzial mi ze nie ustawial nigdy przepustnic na wtrysku tylko na gaznikach.....czy mozecie mi polecic kogos z woj. Łódzkiego co by nie mial z tym problemu ??? lub podpowiedzcie jak sie z tym uporac !!!! bardzo prosze o mozliwie szybka podpowiedz bo serce mi sie kraja jak slysze jak Ona dziwnie turkocze na ssaniu !!!!
- CBRF4i
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/4/2009, 08:52
Ktoś kiedyś pisał o regulacji przepustnic w moto na wtrysku, tam tez cos chodzilo o nierowna prace tyle ze nie na ssaniu tylko na wolnych obrotach, podejrzewam ze problem jest podobny,slyszalem ze regulowac przepustnice mozna za pomoca wakuometrow i nie tylko, ale lepiej by bylo jakby sie wypowiedzial ktos kto lepiej zna sie na regulacji przepustnic
- PAJĄK1984
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
- Lokalizacja: Łódź
Reguluje je się dokładnie tak samo jak przepustnice w gaźnikach, przy pomocy wakuomerów. Nie jedź tylko przypadkiem do tego "speca" który ci powiedział że się tego nie rusza.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
W uczciwym serwisie nie powinni wziąć za to więcej niż 100zł. Mi mechanik wziął 50
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości