Zobacz wątek - <i>[używane]</i> Wspomnień czar cz. II – MZ...
NAS Analytics TAG

[używane] Wspomnień czar cz. II – MZ...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2009, 21:16

co moze byc gdy moto jak jest zimny to odpali i pieknie tyka i jak chce jechac to jest bardzo slaby i gasnie i nie chce palic:/ oczyscilem caly gaznik wyplukalem bak odstojnik przedmuchalem i ciagle to samo:/ prosze o pomoc<br><hr>adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 22/6/2009, 07:51

Komentatorzy napisał(a):co moze byc gdy moto jak jest zimny to odpali i pieknie tyka i jak chce jechac to jest bardzo slaby i gasnie i nie chce palic:/ oczyscilem caly gaznik wyplukalem bak odstojnik przedmuchalem i ciagle to samo:/ prosze o pomoc<br><hr>adam<br>
Sprubój odkręcic rure i zapal . Mogło się tak zdarzyc ze jest zatkana .Miałem tak przy WSK 125 <br><hr>Rafał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 22/6/2009, 16:10

panowie mam problem ze sprzenglem a mianowicie skladam sprzenglo wszystko pieknie odpalam motor wciskam sprzenglo a motor mi gasnie co to jest pomozcie<br><hr>Łukasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2009, 17:10

Komentatorzy napisał(a):panowie mam problem ze sprzenglem a mianowicie skladam sprzenglo wszystko pieknie odpalam motor wciskam sprzenglo a motor mi gasnie co to jest pomozcie<br><hr>Łukasz<br>
A jaki masz motor?
Jeśli 251 albo 250 to wiem co sie stało bo miałem taki przypadek. A dzieje sie tak że docisk który znajduje sie od wewnątrz wysuwa sie z kosza aby tarcze mogły sie wysprzęglić i wysuwa sie na tyle że dochodzi aż do koła talerzowego, zaczyna trzeć i wszystko sie blokuje, powodem może być zbyt głęboko wciśnięty kosz albo zbyt grube tarcze jak są nowe tek sie zdarza.<br><hr>OsteR9019
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2009, 12:53

KUPIĘ SILNIK DO MZ ETZ 250/1
w dobrym stanie, rozsądnej cenie. Może brakować sprzęgła, cylindra i głowicy i bocznych pokryw silnika
nr gg 12245682 (często niewidoczny) najlepiej wystawić aukcje na allegro i wysyłka pobraniowa<br><hr>Frustrat z lubelskiego
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2009, 16:35

Witam mam pytanie co do ładowania
Lampka ładowania pali się na czerwono po włączeniu zapłonu
Kiedy się uruchomi się silnik, i doda gazu lamka gaśnie, czy to tak powinno być
nie wiem mam MZ od dwóch dni <br><hr>XP
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2009, 21:32

Komentatorzy napisał(a):Witam mam pytanie co do ładowania
Lampka ładowania pali się na czerwono po włączeniu zapłonu
Kiedy się uruchomi się silnik, i doda gazu lamka gaśnie, czy to tak powinno być
nie wiem mam MZ od dwóch dni <br><hr>XP <br>
Tak powinno być<br><hr>OsteR9019
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2009, 11:23

Wie ktoś jak podłączyć obrotomierz ?<br><hr>jaśko
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2009, 12:15

Komentatorzy napisał(a):Wie ktoś jak podłączyć obrotomierz ?<br><hr>jaśko<br>
Tak ja wiem :D
GG 2884259<br><hr>OsteR9019
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/7/2009, 14:10

Komentatorzy napisał(a):Czy da się zmienić łożysko igiełkowe na wale bez rozpołowienia silnika tylko przy zdjęciu cylindra??i czy jeśli wymieniam to łożysko to czy wymieniać też korbowód??<br><hr>raVek<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeśli chodzi Ci o łożysko igiełkowe które jest w główce korbowodu to można bez rozpoławiania silnika a jeśli chodzi Ci o to które znajduje się ja wykorbieniu wału a na nim korbowód to musisz wymontować wał z silnika czyli rozpołowić go. A wymiana samego łożyska jest bez sensu tak jak do nowego cylindra założyć stary tłok ze starymi pierścieniami, i chyba oddzielnie go nie kupisz tylko cały zestaw z korbowodem.<br><hr>OsteR9019<br>
witam mam pytanie jesli mam zatarte srodkowe lozysko na wale mz 251 to mozna wymienic lozysko czy caly wal musze wymieniac z góry dziekuje za odpowiec<br><hr>janek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/7/2009, 21:57

koledzy chce wymienic lancuch w mojej 251 i tylnia zebatka jest jak na moje oko w dobrym stanie to czy musza ja wymienic??przednia wymienilem gdyz byla większa niz orginalna i przez to troche wolniej sie zbierala ale za to byla szybsza...<br><hr>raVek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/7/2009, 18:43

Komentatorzy napisał(a):KUPIĘ SILNIK DO MZ ETZ 250/1
w dobrym stanie, rozsądnej cenie. Może brakować sprzęgła, cylindra i głowicy i bocznych pokryw silnika
nr gg 12245682 (często niewidoczny) najlepiej wystawić aukcje na allegro i wysyłka pobraniowa<br><hr>Frustrat z lubelskiego<br>
Silnik już kupiony<br><hr>Jak wyżej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/7/2009, 18:43

Komentatorzy napisał(a):KUPIĘ SILNIK DO MZ ETZ 250/1
w dobrym stanie, rozsądnej cenie. Może brakować sprzęgła, cylindra i głowicy i bocznych pokryw silnika
nr gg 12245682 (często niewidoczny) najlepiej wystawić aukcje na allegro i wysyłka pobraniowa<br><hr>Frustrat z lubelskiego<br>
Silnik już kupiony<br><hr>Jak wyżej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/7/2009, 18:43

Komentatorzy napisał(a):KUPIĘ SILNIK DO MZ ETZ 250/1
w dobrym stanie, rozsądnej cenie. Może brakować sprzęgła, cylindra i głowicy i bocznych pokryw silnika
nr gg 12245682 (często niewidoczny) najlepiej wystawić aukcje na allegro i wysyłka pobraniowa<br><hr>Frustrat z lubelskiego<br>
Silnik już kupiony<br><hr>Jak wyżej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/8/2009, 09:50

Komentatorzy napisał(a):panowie mam problem ze sprzenglem a mianowicie skladam sprzenglo wszystko pieknie odpalam motor wciskam sprzenglo a motor mi gasnie co to jest pomozcie<br><hr>Łukasz<br>
Komentatorzy napisał(a):A jaki masz motor?
Jeśli 251 albo 250 to wiem co sie stało bo miałem taki przypadek. A dzieje sie tak że docisk który znajduje sie od wewnątrz wysuwa sie z kosza aby tarcze mogły sie wysprzęglić i wysuwa sie na tyle że dochodzi aż do koła talerzowego, zaczyna trzeć i wszystko sie blokuje, powodem może być zbyt głęboko wciśnięty kosz albo zbyt grube tarcze jak są nowe tek sie zdarza.<br><hr>OsteR9019<br>
dzieki za pomoc z tym sprzenglem ale jeszcze mam takze wciskam sprzenglo a ono poprostu sie luzuje co to moze byc czy to jest ta przyczyna moze co powoduje ze mi gasnie motor jak wciskam sprzenglo czy moze cos innego prosze o odp ?i dziekuje z gory<br><hr>mz 251
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/8/2009, 11:34

Komentatorzy napisał(a):Wie ktoś jak podłączyć obrotomierz ?<br><hr>jaśko<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak ja wiem :D
GG 2884259<br><hr>OsteR9019<br>
a wiesz może czy to mz ts 250 podpasuje zapłon od jawki bez wiekszych przeróbek?? kartera?? bo całą instalacje bym zrobił nową tak jak w jawce<br><hr>rambo11
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/8/2009, 15:20

Czy pasuje tłok od mz ts 250 do etz 250?? bo od ts mam orginał niemiecki<br><hr>Bumek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/8/2009, 08:09

wieże ci. moja Mz 251 też w tyle osiąga 100km/h te orginalen w skazania kture mówią że w 11 s do 100km/h albo żę ile pujdzie to są albo zaniżone albo zawyżone. bo nap moja prędkościomeieżzamknie i jeszcze troszke potrafi przyśpieszyć. Mz 251( to maszyna)<br><hr>wampir
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2009, 20:48

Panowie wie może ktoś gdzie można znaleść informacje o przetargach policyjnych??a konkretnie o przetargach na MZ ETZ 251 i czy wogóle można jeszcze taka kupić z przetargu??Pozdro<br><hr>rafal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/9/2009, 20:34

Komentatorzy napisał(a):Koledzy wymienilem w swojej MZ tłok(3 szlif) i jest spasowany doslownie idealnie niema wogole luzu miedzy tlokiem a cylindrem nawet troche spilowalem pierscienie w razie jak by spuchly to zeby mi znowu nie przytarlo i teraz nie wiem ile musza ja docierac i jakiej predkosci nie przekraczac??kompresja jest taka ze wywalilo mi swiece z glowicy ale fakt ze gwint byl troche zerwany.Nie chcial bym jej znowu przytrzec i dlatego prosze o rade w sprawie dotarcia.Pozdro!!<br><hr>Marek<br>
Witam, kiedyś miałem podobny przypasek z shl 175- zero luzu, tłok z pierścieniami ciężko wchodziły --- ale jak ruszył to szok - kopa miał niesamowiteko aż kolega spadł z mototu. W każdym razie powolutku był docierany, spokojna jazda i chodzi. Owszem jest ryzyko ale jak odpowiednio długo sie będzie docierać to powinno być ok. Napisz na gg 6474074 co wynikło z tego czy chdzi dakej?<br><hr>darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 15 gości




na gr
cron